Fandom

Monster High Wiki

Zomby Gaga

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Zomby Gaga
Zomby Gaga art.PNG
Wiek: Moja miłość życia nie ma końca.
Zabójczy Styl: Uważam, że trzeba być wiernym sobie! To, co mam na sobie odzwierciedla moje myśli, uczucia, nadzieje i marzenia. Stroje zmieniam codziennie, podobnie jak nastroje i upodobania!
Ulubione zajęcie: Chcę, aby wszystkie upiorki dołączyły do mojej akcji szerzenia życzliwości na całym świecie! Głośmy razem hasła miłości, odwagi i akceptacji!
Upiorna wada: Nawet smutek i samotność nie potrafi ukryć mojego prawdziwego JA. Podobnie jak Ty jestem odważna, silna i akceptuję siebie. Moje hasło to: BORN THIS WAY!
Przyjaciele: Frankie Stein, Draculaura, Deuce Gorgon, Cleo de Nile, Ghoulia Yelps i Catty Noir
Dolldiaryicon.jpg Brak pamiętnika

Zomby Gaga – postać wzorowana na piosenkarce - Lady Gaga. Prawdopodobnie jest zombie. Jej lalka została wydana we współpracy z organizacją charytatywną Born This Way Foundation.

OsobowośćEdytuj

Zomby Gaga jest upiorką, która kocha odwagę, życzliwość i otwartość. Jej przyjazna osobowość, niesamowity talent i wspaniałe wyczucie stylu, który zmienia się tak często jak jej nastrój, sprawiają, że jest uwielbiana i podziwiana na całym świecie. Jej ulubiony strój to smukły czarny smoking, od którego bije elegancja i wyrafinowanie, pozwalający jej także prezentować swoje tatuaże i fantastyczne akcesoria. Zomby Gaga uważa jednak, że każdy powinien ubierać się tak, jak ma ochotę. Najważniejsze, aby być sobą! Zomby Gaga postawiła sobie za zadanie obdarować cały świat miłością.

WyglądEdytuj

Zomby ma białą skórę, na której gdzieniegdzie pojawiają się ciemniejsze miejsca nadając jej cech szkieletu. Jej oczy są jasnobrązowe a włosy delikatnie różowe i falowane. Nie posiada brwi.

Klasyczny potwórEdytuj

Zombie-wallpaper001.jpg

Zombie to fikcyjna istota nieumarła popularna szczególnie w horrorach. Słowo zombie pochodzi prawdopodobnie od afrykańskiego zumbi (fetysz w języku kikongo) lub od nzambi (bóg w języku kimbundu). Pojęcie zombie wywodzi się z kultury voodoo, w którym oznacza osobę silnie zniewoloną i ślepo lub nieświadomie wykonującą polecenia osoby którą ją kontroluje. Taki typ zombie był obecny w kulturze od drugiej połowy lat 20. XX wieku do prawie końca lat 60. Teraz mało kto kojarzy zombie z voodoo, ponieważ przyjęli się jako osoby martwe, powstające z grobu i starającą się zaspokoić żądzę krwi poprzez konsumpcję świeżego ludzkiego mięsa lub mózgu.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Nic nie wiadomo o rodzinie Zomby Gaga.

PrzyjacieleEdytuj

Według udostępnionych informacji dziewczyna przyjaźni się z Frankie Stein, Draculaurą, Deucem Gorgonem, Cleo de Nile, Ghoulią Yelps i Catty Noir.

MiłośćEdytuj

Jak na razie nie wiadomo, czy Zomby Gaga się w kimś podkochuje.

ZwierzątkoEdytuj

Nie wiadomo czy Zomby Gaga posiada zwierzaka.

LalkiEdytuj

Collector's EditionEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Zomby Gagi są pofalowane i związane w długą kitkę sięgającą talii. Lalka ubrana jest w białą bluzkę z czarną muchą, czarny garnitur z szerokimi i długimi rękawami oraz spodnie dzwony tego samego koloru. Jej buty to czarne botki na wysokim obcasie i podeszwie. Dołączono do niej czarne okulary, gumę balonową do wsadzenia w usta, czerwoną tunikę w czarno-białą kratę z białymi napisami oraz czarne rajstopy z siateczki.

Meta TimelineEdytuj

  • luty 2016: Zostaje ujawniony zamiar wydania lalki wzorowanej na Lady Gaga.
  • 8 październik 2016: Profil i art Zomby Gagi zostają ujawnione.
  • 17 październik 2016: Pierwsze lalki Zomby Gagi zostają wydane w ramach serii Collector's Edition.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki