Fandom

Monster High Wiki

Zombie Shake (linia lalek)

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Assortment logo - Zombie Shake.png

Zombie Shake - linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, ubrane są na dyskotekę w stylu zombie. Zostały one wydane w kwietniu 2014 roku w dwóch dwupakach. W pierwszym znajduje się Rochelle Goyle i Venus McFlytrap, a w drugim - Purrsephone i Meowlody.

Lalki

Rochelle Goyle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Zombie Shake'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJR15
  • Numer modelu: BJR17

W tej serii włosy Rochelle upięte są w wysoki, polokowany kok. Całość utrzymywana jest przez czarną opaskę z niebieskim mózgiem. Dziewczyna ubrana jest w dwuwarstwową sukienkę bez ramiączek sięgającą do kolan, wiązaną na szyi. Wierzchnia warstwa jest wykonana z czarnej, błyszczącej siateczki. Druga warstwa jest błyszcząca, purpurowo-czarna we wzory jej Skullette, które układają się w kształt rozety. Końce sukienki są postrzępione. Całość zdobi błękitny pasek. Na obu nadgarstkach lalki widnieją błękitne bransoletki. Buty Rochelle są czarne, na wysokim obcasie. Mają one odkryte palce i są zapinane za kostką. Ciało dziewczyny pokryte jest gdzieniegdzie pęknięciami. Do lalki dołączona jest czarna, podłużna torba w błękitne wzory z rączką czarnego koloru oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest w dwupaku z Venus McFlytrap.

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Zombie Shake'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJR15
  • Numer modelu: BJR17

W tej serii włosy Venus ozdobione są również czarnymi pasemkami. Co więcej na wygolonej części włosów widnieją czarne kontury mózgu. Całość spięta jest w pokręconą kitkę, spiętą zieloną gumką ze sterczącymi we wszystkie strony pnączami. Ucho lalki przebite jest zielonym kolczykiem w kształcie pnącza. Szyja Venus jest ozdobiona zielonym naszyjnikiem w kształcie pnączy. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę bez ramiączek w ukośne zielone i czarne paski oraz różową kamizelkę o długości sukienki. Całość spięta jest zielonym paskiem, który swoim kształtem przypomina trawę. Na lewym nadgarstku Venus widnieje czarna bransoletka z kolcami. Buty dziewczyny są różowe, na koturnie z przodu buta. Jego spodnia część jest natomiast ozdobiona różowymi kolcami. Pnącza oplatające nogi oraz prawe przedramię są dłuższe niż w innych seriach. Do lalki dołączona jest zielona torebka oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest w dwupaku z Rochelle Goyle.

Purrsephone

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Zombie Shake'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJR15
  • Numer modelu: BJR16

W tej serii włosy Purrsephone są ułożone w pofalowane koki. Spięte są one niebieskimi spinkami w kształcie kłębków wełny. Grzywka dziewczyny jest zaczesana na prawą stronę czoła. Lewe ucho jest przebite białym kolczykiem w kształcie rybich ości. Szyja Purrsephone ozdobiona jest błękitną obrożą z kolcami i wizerunkiem rybiego szkieletu. Ubrana jest ona w sukienkę bez ramiączek, sięgającą do połowy uda, ozdobioną poziomymi błękitnymi, czarnymi i białymi paskami oraz czerwonymi paskami imitującymi spływającą krew. Dół ubranka jest postrzępiony i wykończony czarną siateczką. Całość ozdobiona jest czarnym paskiem z łańcuchami. Na sukience Purrsephone znajduje się czerwony bezrękawnik ze sterczącymi ramiączkami i czarnymi paskami. Nadgarstki lalki ozdobione są błękitnymi i żółtymi bransoletkami. Jej buty są białe na czerwonym obcasie. Mają one kształt rybich ości. Do lalki dołączona jest niebieska torebka oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Meowlody.

Meowlody

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Zombie Shake'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJR15
  • Numer modelu: BJR16

W tej serii włosy Meowlody są ułożone w pofalowane koki. Spięte są one niebieskimi spinkami w kształcie kłębków wełny. Grzywka dziewczyny jest zaczesana na lewą stronę czoła. Prawe ucho jest przebite czarnym kolczykiem w kształcie rybich ości. Szyja Meowlody ozdobiona jest błękitną obrożą z kolcami i wizerunkiem rybiego szkieletu. Ubrana jest ona w sukienkę bez ramiączek, sięgającą do połowy uda i ozdobioną poziomymi błękitnymi, czerwonymi i białymi paskami oraz ciemnoniebieskimi paskami imitującymi spływającą krew. Dół ubranka jest postrzępiony i wykończony czarną siateczką. Całość ozdobiona jest czarnym paskiem z łańcuchami. Na sukience Meowlody znajduje się czarny bezrękawnik ze sterczącymi ramiączkami i czerwonymi paskami. Nadgarstki lalki ozdobione są błękitnymi i czerwonymi bransoletkami. Jej buty są czerwone na czarnym obcasie. Mają one kształt rybich ości. Do lalki dołączona jest czarna torebka oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Purrsephone.

Ciekawostki

  • Kurtki Purrsephone i Meowlody w tej serii zainspirowane są kurtką Michaela Jacksona, którą miał na sobie w teledysku do piosenki "Thiller".
  • Lalki Purrsephone i Meowlody dopuszczone do sprzedaży w ramach serii Zombie Shake mają umieszczone pręgi inaczej niż w serii Campus Stroll: Purrsephone ma je na prawym ramieniu i lewej nodze (tak jak ma Meowlody), a Meowlody na lewym ramieniu i prawej nodze (tak jak ma Purrsephone). Natomiast na zdjęciach promocyjnych i artach pręgi są umiejscowione poprawnie.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki