Fandom

Monster High Wiki

Zjemwas Brothers

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Zjemwas Brothers
Odcinki
Zjemwas brothers.jpg
Sezon: 1 sezon
Premiera: 9 sierpnia 2011
Poprzedni: Posągowa sprawa
Następny: Cyrano de Ghoulia
Obejrzyj na YouTube

Zjemwas Brothers (ang. Jaundice Brothers) – 2 odcinek pierwszego sezonu Monster High, którego głównymi bohaterkami są straszyciółki.

Opis

Na pewno masz swój ulubiony zespół. Myślisz, że zagra on kiedyś u Ciebie w szkole? Frankie zrobi wiele żeby jej ukochani Zjemwas Brothers dali koncert w Monster High. Zobacz, jak sobie poradziła!

Streszczenie

Frankie słucha radia razem ze swoimi Straszyciółkami. Akurat leci piosenka jej ulubionego zespołu Zjemwas Brothers. Dowiaduję się o konkursie w którym można wygrać koncert ZB w szkole. Panna Stein podejmuję się wyzwania. Nakręca film na którym pokazuje się i opowiada o szkole. W filmie wzięli udział także jej przyjaciele. Kiedy wyniki mają być ogłoszone, radio się psuje. Ale okazuje się, że filmik Frankie wygrał i wokaliści przyjechali do Straszyceum.

Postacie

Ciekawostki

Referencje

  • Jaundice Brothers (pl. Zjemwas Brothers) są potworzą wersją zespołu Jonas_Brothers.

Kontynuacja

  • Wszystkie postacie, które się tu pojawiły, miały w tym odcinku w wersji oryginalnej swój debiut.
  • W originale, Frankie Stein powiedziała pierwsze zdanie w całej serii kreskówki "To moja ulubiona część piosenki" (ang. This is my favorite part of the song!).

​Błędy

  • Wampirów nie widać na kamerze, więc Draculaura nie mogła być na niej widoczna. Jak zostało ujawnione później, jest technologia, aby wampiry były widoczne, ale jak wykazało również później, żaden z uczniów, nie wiedział o tym w tym czasie.

​Inne

  • Scena tuż po nagraniu, gdy dzwoni dzwonek i uczniowie chodzą w tłumie po korytarzach, była również używana jako pierwsza scena odcinka Ross Palony, tylko że w lustrzanym odbiciu.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki