Fandom

Monster High Wiki

Zatrzymać czas

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Zatrzymać czas
Odcinki
Bboyearsebe212.png
Sezon: 3 sezon
Premiera: luty 2013
15 maja 2013
Poprzedni: Miłosna gorączka
Następny: Brykający amant
Obejrzyj na YouTube

Zatrzymać czas (ang. Boo Year's Eve) – 44 odcinek trzeciego sezonu Monster High, którego głównymi bohaterami są Frankie Stein i Ross Palony

OpisEdytuj

Rok 2013 trwa już kilka miesięcy, ale czy pamiętacie to uczucie w Sylwestra? Frankie zatrzymała nawet czas, bo odczuwała lęk przed "nowym mrokiem" i tym co ją czeka. Tymczasem wszystkie jej straszyciółki wiedziały jakie mają plany i cieszyły się na myśl o przyszłości. My już wiemy, że 2013 nie jest taki zły i czekamy się na jego potworną resztę z MH. A Wy?

StreszczenieEdytuj

W miejscu gdzie odbywały się 1600 urodziny Draculaury jest impreza sylwestrowa. Kiedy zaczyna się odliczanie na rok 2013 Frankie niechcący zatrzymuje czas, sprawiając że tylko ona i Ross Palony ( był w łazience) są tego świadomi. Okazuje się że potworka nie wie co ją pewnie będzie czekać w 2013 roku co ją stresuje. Ross mówi jej że to nawet dobrze że nie wie co ją czeka w przyszłym roku i Frankie z powrotem włącza czas. Straszliwego Nowego Roku!

PostacieEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tytuł Boo Year's Eve jest grą słów na wyrażeniu "New Year's Eve" (pl. Wigilia Nowego Roku).
  • W Ameryce odcinek pojawił się na oficjalnej stronie MH tego samego dnia (1 stycznia 2013) co na kanale YouTube. Jednak w Polsce na oficjalnej stronie pojawił się w lutym, a na kanale YouTube 15 maja 2013.

Więcej w Fandom

Losowa wiki