Fandom

Monster High Wiki

Zakupohorror

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Zakupohorror
Odcinki
Mauled92.png
Sezon: 3 sezon
Premiera: 9 sierpnia 2012
Poprzedni: Przygoda w głębinie
Następny: Dobrana para
Obejrzyj na YouTube

Zakupohorror (ang. Mauled) – 17 odcinek trzeciego sezonu Monster High, którego głównymi bohaterami są Cleo de Nile i Wolny Moe.

OpisEdytuj

W Wampilerii zaczęła się wielka wyprzedaż! Jaki sposób wymyśliła Cleo, żeby nie stracić szans na kupienie najmodniejszych ciuchów w tym sezonie? Zobaczcie!

StreszczenieEdytuj

Cleo ze straszyciółkami chce jako pierwsza być w kolejce do sklepu, przed zombie. Cleo przedstawia im swój plan, ale dziewczyny są za tym, by wcześnie wstać i pójść do sklepu. Jednak panna de Nile ma inną strategię, przy której straszyciółki zasypiają. Gdy się budzą, Wampileria jest zamknięta, a zombie chcą się wedrzeć do środka. Upiorki chcą dzwonić do Ghoulii, ale Cleo się sprzeciwia. Zombie dzwonią do Ghoulii jako pierwsze, a ta rozbraja szyfr sklepu i zombie się do niego dostają. Zombie są pierwsze w kolejce, Cleo się wścieka, łapie znak z przed sklepu i zombie zaczynają ją gonić. Kiedy Upiorka postawia znak i jest pierwsza, okazuje się, że przed nią jest Wolny Moe, chcący kupić Ghoulii prezent. Cleo używa mocy egipskiego posążku, by być pierwsza, ale trafia na sam koniec i krzyczy na cały sklep.

PostacieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki