Fandom

Monster High Wiki

Wheelin' Werecats

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wheelin' Werecats Logo.png

Wheelin' Werecats – linia lalek Monster High. Pojawiają się w niej Purrsephone i Meowlody, wydane w dwupaku w czerwcu 2015 roku. Dziewczyny w linii udały się na miasto na skuterze.

Lalki

Purrsephone

  • Lalki
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Wheelin' Werecats'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Purrsephone ułożona jest po prawej stronie jej głowy i ozdobiona jest ona biało-czarnym pasemkiem. Na jej głowie znajduje się żółty kask z kocimi uszami, a na nosie - czerwone okulary przeciwsłoneczne w oprawkach w kształcie kocich oczu. Dziewczyna ubrana jest w koralowy kombinezon z krótkimi nogawkami, utrzymujący się na czterech czarnych ramiączkach. Strój ozdobiony jest czarnymi śladami kocich pazurów. Buty Purrsephone to czarne kozaki na żółtym koturnie. Koturny butów są w kształcie kociego, wyszczerzonego pyszczka. Do lalki została dołączona żółta torba na czarnym ramieniu oraz czarny skuter na pomarańczowych kołach.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Meowlody.

Meowlody

  • Lalki
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Wheelin' Werecats'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Meowlody ułożona jest po lewej stronie jej głowy i ozdobiona jest ona biało-czarnym pasemkiem. Na jej głowie znajduje się czarny kask z kocimi uszami, a na nosie - żółte okulary przeciwsłoneczne w oprawkach w kształcie kocich oczu. Dziewczyna ubrana jest w czarny kombinezon z krótkimi nogawkami, utrzymujący się na czterech czarnych ramiączkach. Strój ozdobiony jest żółtymi śladami kocich pazurów. Buty Meowlody to czarne kozaki na koralowym koturnie. Koturny są ozdobione kokardami tego samego koloru. Do lalki została dołączona koralowa torba na czarnym ramieniu oraz napój w turkusowej puszcze z białą słomką.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Purrsephone.

Ciekawostki

  • Lalki Purrsephone i Meowlody dopuszczone do sprzedaży w ramach serii Wheelin' Werecats mają umieszczone pręgi inaczej niż w serii Campus Stroll: Purrsephone ma je na prawym ramieniu i lewej nodze (tak jak ma Meowlody), a Meowlody na lewym ramieniu i prawej nodze (tak jak ma Purrsephone). Natomiast na zdjęciach promocyjnych i artach pręgi są umiejscowione poprawnie. Błąd ten naprawiono w późniejszych wydaniach tej serii.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki