Fandom

Monster High Wiki

Welcome To Monster High (linia lalek)

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.

Welcome To Monster High – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują udają się na przyjęcie powitalne w Monster High. Są to Frankie Stein, Clawdeen Wolf, Cleo de Nile, Draculaura i Lagoona Blue. W linii pojawią się również nowe postacie – Moanica D'kay oraz Ari Hauntington. W linii zostały wydane trzy lalki Draculaury: jedna jako osobna lalka, druga w dwupaku z Moanicą, a trzecia z playsetem "Dance To Fright Away" w linii niskobudżetowej. W późniejszym czasie do podserii Dance The Fright Away! dołączyli Deuce Gorgon, Abbey Bominable oraz Moanica D'kay. Lalki zostały wydane w 2016 roku.

Singing PopstarEdytuj

Ari Hauntington Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Ari są rozpuszczone i sięgają do ud. Na głowie ma srebrną opaskę z łańcuchów. Na szyi ma założony srebrny łańcuszek z różowym naszyjnikiem. Ubrana jest w różowo-fioletowo-białą sukienkę. Rękawy są zrobione z różowej siateczki. Reszta sukienki jest w odcieniach fioletu i bieli. Widoczne są na niej wzory srebrnych łańcuchów i kwiatów. Wokół talii założone ma srebrne paski. Są one ozdobione nutami i kluczem wiolinowym. W ręce trzyma srebrny mikrofon z kawałkiem łańcucha. Buty są niebieskie, na koturnie, sięgające łydek, z motywami frędzli i łańcuchów. Lalka jest interaktywna - potrafi śpiewać i dostosowuje głośność w zależności od bliskości osoby.

Monstruous RivalsEdytuj

Draculaura Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Draculaury są związane w kitkę, która spoczywa po prawej stronie. Uszy przebite są błękitnymi kolczykami. Lalka ubrana jest w różową sukienkę bez rękawów we wzory czarnych nietoperzy z błękitnymi konturami. Golf i dekolt sukienki są zrobione z czarnej siateczki. Wokół talii ma zapięty błękitny pasek ze skrzydłami nietoperza i klamrą w kształcie serca. W ręku trzyma małą różową torebeczkę z rączką przypominającą nietoperza. Buty lalki to czarne kozaki ozdobione sercami ze skrzydłami nietoperza i kłami zamiast koturna.

Lalka dostępna wyłącznie w dwupaku z Moanicą D'kay.

Moanica D'kay Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Moaniki są metalicznoróżowe, długie i lekko falowane z pojedynczym, seledynowym pasemkiem. Uszy są przebite różowymi kolczykami w kształcie dżdżownic. Na szyi na podwójny naszyjnik tego samego koloru z wisiorkiem przypominającym klatkę piersiową. Na ręce ma różową bransoletkę wyglądającą jakby była zrobiona z żeber. Lalka ubrana jest w szarą kamizelkę w zielone i czarne grochy z dużym kołnierzem, bladożółtą koszulkę bez rękawów z kolorowym motywem żeber i kręgosłupa oraz czarne spodnie w szare i białe łaty. Wokół talii ma zapięty różowy pasek przywodzący na myśl zwoje mózgu z klamrą w kształcie Skullette. Przez ramię ma przewieszoną torebkę na długim pasku tego samego koloru. Wyglądem przypomina mózg. Buty dziewczyny to sznurowane botki sięgające powyżej kostek na koturnie z motywem zwojów mózgu.

Lalka została wydana w dwupaku z Draculaurą, a także jako osobna lalka.

Photobooth GhoulsEdytuj

Frankie Stein Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii część włosów Frankie jest związana w kok. Reszta opada swobodnie do ud. Na głowie ma niebieską opaskę z kokardą z piorunów. Uszy są przebite żółtymi kolczykami. Na rękach ma założone niebieskie rękawiczki do łokci, ozdobione śrubami. Lalka ubrana jest w elektrycznie niebieską sukienkę z czarnym kołnierzem wiązaną na szyi w czarną kratkę, żółte paski i białe śruby. Wokół talii obszyta jest żółtą tasiemką. Dół sukienki jest dwuwarstwowy. Zewnętrzna warstwa jest zrobiona z czarnej siateczki w elektrycznie niebieskie błyszczące śruby i plamy. Buty są srebrne na koturnie, ozdobione na bokach żółtym piorunem. Do lalki dołączono 3 maski na rączce: czarną w kształcie pioruna ze szwami, żółtą z jej Skullette oraz srebrną zrobioną ze śrub.

Draculaura Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Draculaury są związane w kitkę i sięgają poniżej ramion. Grzywka jest zaczesana na bok. Na głowie nosi czarną ozdobę w kształcie pająka i pajęczyny. Uszy są przebite różowymi kolczykami. Na szyi ma różowy spiczasty kołnierz przypominający skrzydła nietoperza, z wyciętym po środku serduszkiem. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę w białe grochy układające się w nietoperze i łańcuszki, z podwójnym błyszczącym różowym trenem z siateczki sięgającym łydek. Na dłoniach ma czarne rękawiczki z różowym sercem. Buty Draculaury są czarne i na obcasie, ozdobione pajęczynami i nietoperzami. Do lalki dołączono 3 maski z rączkami: różową z nazwą szkoły, błękitną w kształcie Skullette oraz niebieską ozdobioną pajęczynami i pająkami.

Dance The Fright Away!Edytuj

Clawdeen Wolf Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Clawdeen są proste i sięgają talii. Widnieją w nich fioletowe pasemka. Lalka ubrana jest w fioletową futrzaną kamizelkę oraz złoto-fioletową sukienkę bez rękawów we wzory tygrysich pasków, z krzyżującymi się na piersiach złotymi tasiemkami, ramiączkami z czarnej siateczki. U dołu doszyta jest fioletowa falbana w złote wzory przedstawiające fazy księżyca. Jej buty to fioletowe sandały z ćwiekami, na obcasie w kształcie półksiężyca. Do lalki dołączono żółtą maskę z rączką, przypominającą wilczy pysk.

Cleo de Nile Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Cleo są proste i sięgają ud. Widnieją w nich niebieskie i złote pasemka. Grzywka opada na całe czoło. Na szyi leży złoty egipski naszyjnik. Lalka ubrana jest w czerwoną sukienkę bez ramiączek ze złotymi zarysami bandaży oraz niebiesko-żółtą pelerynkę we wzory spoczywającą na lewym ramieniu. Buty to czerwone szpilki utrzymujące się na paskach w kształcie węży. Do lalki dołączono niebieską maskę na rączce. Kształt przywodzi na myśl Oko Horusa.

Lagoona Blue Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Lagoony są pofalowane i sięgają ud. Część włosów jest związana w wysoką kitkę. Grzywka jest zaczesana na bok. Na lewym ramieniu ma czerwoną bransoletkę z koralowców. Lalka ubrana jest w błękitno-koralową sukienkę bez rękawów z białymi zarysami muszli i niebieskimi wzorami koralowców. Oba wzory oddziela czarna nitka. Wokół talii ma doszytą morską siateczkę. Buty to morskie sandały z paskami z pereł i na koturnie. Do lalki dołączono koralową maskę na rączce. Jest ona w kształcie dwóch rozgwiazd obrośniętych koralowcem.

Deuce Gorgon Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii irokez Deuce'a jest zaczesany na prawy bok. Na szyi ma założony żółty naszyjnik. Lalka ubrana jest w szarą koszulkę z krótkimi rękawkami w ciemniejsze wzory węży i białym kołnierzykiem, z nadrukiem imitującym białą bluzkę i żółty kołnierz, czarne spodnie oraz białe trepy na czarnej podeszwie. Na ręce ma złotą bransoletkę. Do lalki dołączono czerwoną maskę z rączką. Wyglądem przypomina okulary przeciwsłoneczne.

Abbey Bominable Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Abbey są związany w wysoki kucyk i sięgają do szyi. Grzywka zaczesana jest na bok. Na szyi ma biały łańcuszek połączony z kołnierzem imitującym futro. Lalka ubrana jest w sukienkę z długimi rękawami. Górna część jest fioletowa w białe wzory kryształów. Dolna składa się z dwóch warstw materiału - jedna identyczna pod względem wzoru i koloru wykonana z siateczki i druga z błękitnego materiału. Na rękach ma białe bransoletki, które przypominają futerko. Wokół talii ma zapięty fioletowy pasek z lodowych kryształów. Buty to fioletowe botki z futrem i obcasem wyglądającymi jak zrobione z lodowych sopli. Do lalki dołączono białą maskę z rączką, która wygląda jak płatki śniegu i lód.

Moanica D'kay Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Welcome To Monster High'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Moanici są związane w wysoką, krótką kitkę. Grzywka jest zaczesana na bok. Uszy przebite są seledynowymi kolczykami w kształcie grobów. Na prawej dłoni ma założoną czarną rękawiczkę. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę na jedno ramię w kolorowe wzory. Falbana na dole sukienki oraz ozdoba ramiączka są wykonane z czarnej siateczki z dodatkiem metalicznych różowych elementów. Wokół talii ma zapięty jasnoróżowy pasek z ćwiekami i klamrą w kształcie róży. Buty są na obcasie, tego samego koloru co pasek. Wyglądają jakby były zrobione ze zwojów mózgu. Do lalki dołączono czarną maskę z rączką. Przypominają one "zahipnotyzowane" oczy z kreskówek z kapiącą mazią.

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki