Fandom

Monster High Wiki

We are Monster High (linia lalek)

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Assortment logo - We are Monster High.png

We Are Monster High – linia lalek Monster High. Poświęcona jest ona kandydowaniu na szkolnego prezydenta. W serii pojawia się Cleo de Nile, Lagoona Blue, Scarah Screams, Sloman Mortavitch oraz nowa postać - Gilda Goldstag. Wszyscy zostali wydani w lipcu 2014 roku w pięciopaku.

Lalki

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'We are Monster High'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX43

W tej serii włosy Cleo są obcięte do szyi, a jej grzywka jest prosta. Są one również ozdobione czerwonymi, błyszczącymi pasemkami. Szyja dziewczyny ozdobiona jest czerwoną obrożą, wykonaną z dwóch rzemyków. Lalka ubrana jest w złotą sukienkę, utrzymującą się na połyskującym kawałku materiału tego samego koloru, opadającego na ramiona. Ubranko pokryte jest czarnym wzorem przedstawiające bandaże. Buty Cleo to proste czerwone szpilki.

Lalka dostępna jest wyłącznie w pięciopaku z Lagooną Blue, Scarah Screams, Slomanem Mortavitchem oraz Gildą Goldstag.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'We are Monster High'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX43

W tej serii włosy Lagoony są proste i sięgające bioder. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę na ramiączkach, ozdobioną niebieskimi i fioletowymi morskimi wzorkami. Jej szyja natomiast ozdobiona została niebieskim naszyjnikiem z pereł z wisiorkiem w kształcie konika morskiego. Buty dziewczyny to fioletowe adidasy na koturnie. Do lalki dołączona została różowa flaga z czarnym logiem Monster High.

Lalka dostępna jest wyłącznie w pięciopaku z Cleo de Nile, Scarah Screams, Slomanem Mortavitchem oraz Gildą Goldstag.

Scarah Screams

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'We are Monster High'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX43

W tej serii włosy Scarah związane są w koński ogon sięgający do łopatek . Dziewczyna ubrana jest w zieloną sukienkę na ramiączkach . Ozdobiona jest ona czarnymi wzorkami , przedstawiającymi przerażone oczy i krzyczące usta . W pasie przepasana jest ona białym paskiem . Buty dziewczyny to różowe szpilki , wiązane na kostce . Do lalki została dołączona różowa flaga z czarnym logiem Monster High .

Lalka dostępna jest wyłącznie w pięciopaku z Lagooną Blue , Cleo de Nile , Slomanem Mortavitchem oraz Gildą Goldstag .

Gilda Goldstag

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'We are Monster High'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX43

W tej serii włosy Gildy uczesane są w irokeza. Jej uszy przebite są okrągłymi, złotymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest w zieloną bluzkę, na którą założona została brązowa skórzana kurtka z żółtymi okręgami. Spodnie Gildy są brązowe, utrzymują się one na pomarańczowym pasku z żółtą klamrą. Jej buty to brązowe kozaki. Do lalki dołączona została czarna rękawica kibica.

Lalka dostępna jest wyłącznie w pięciopaku z Lagooną Blue, Cleo de Nile, Slomanem Mortavitchem oraz Scarah Screams.

Sloman Mortavitch

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'We are Monster High'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX43

W tej serii włosy Slomana zaczesane są do przodu jego głowy. Chłopak ubrany jest w fioletową koszulkę z krótkim rękawkiem, która została ozdobiona czarnymi, pasiastymi wzorkami. Jego spodnie to granatowe jeansy, a buty - czarne vansy. Do lalki została dołączona czarna rękawica kibica.

Lalka dostępna jest wyłącznie w pięciopaku z Lagooną Blue, Cleo de Nile, Gildą Goldstag oraz Scarah Screams.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki