Fandom

Monster High Wiki

Wampileria

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Tlogalerii.PNG

Wampileria (ang. Maul) – jest to galeria i drugie najbardziej znane miejsce świata Monster High. Jest to miejsce, w którym uczniowie Straszyceum lubią się spotkać po szkole.

Webisody

Wampileria jest pokazana w kilku odcinkach Nie Neferce!, Zmiany sercowe, Zakupohorror, Szlachetna rywalizacja oraz Różnice kulturowe kłów i futer.

Sklepy i obiekty

Salon gier

Salon gier jest miejscem, gdzie uczniowie MH spędzają czas grając w gry. Był to pierwszy sklep pokazany w odcinku Różnice kulturowe kłów i futer. Znajduje się tam m.in. gra z fioletową ośmiornicą.

Kawiarnia

W Wampilerii istnieje kilka kawiarni. Sprzedawane są tutaj lody z gałkami ocznymi, desery, mini przekąski i napoje. Eyeris i Iris przychodzą tu na randki lub spotkania.

Kino

Tutaj potwory i straszyciółki oglądają najnowsze filmy. Frankie, Draculaura, Clawdeen, Lagoona, Clawd, Cleo i Ghoulia poszli zobaczyć film Przedświt 7 Słońce w Południe w odcinku Różnice kulturowe kłów i futer.

Sklepy z ubraniami

To tutaj dziewczyny z MH kupują modne ubrania. W Wampilerii jest też sklep z odzieżą dla chłopców. Potworki spędzają dużo czasu na zakupach, bo lubią modę. Znanymi projektantami, których ubrania można kupić w sklepie, są: Furberry, Barks Macobs, Jean Maul Ghostier, Bouis Buibbon, Ghoulbana, Ghoulace, Cadaver. W odcinku Nie Neferce! dziewczyny kupiły złote kolczyki, fioletową torebkę, fioletowy naszyjnik, rajstopy, torbę Gabbana, czerwoną sukienkę i perfumy.

Coffin Bean

Coffin Bean jest kawiarnią, w której pracuje Lagoona Blue (jak widać w odcinkach Nie Neferce!, Zmiany sercowe). W asortymencie Coffin Bean są m.in. milkszejki, herbata i oczywiście kawa.

Ruchome schody

Ruchome schody ułatwiają klientom poruszanie się między piętrami galerii.

Tablica ogłoszeń

tablica ogłoszeń znajduje się przed sklepem Coffin Bean. Informuje potwory o najnowszych wydarzeniach i koncertach gwiazd. Tablica ogłoszeń jest brązowa.

Inne sklepy

Więcej w Fandom

Losowa wiki