Wikia

Monster High Wiki

Wampigorączka piątkowej nocy

Dyskusja0
587stron na
tej wiki
Wampigorączka piątkowej nocy
Odcinki
WPN okładka filmu
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 23 stycznia 2013 (Polska premiera DVD)
Poprzedni: Ucieczka ze Skalnej Czaszki
Następny: Upiorki Rządzą
Obejrzyj na YouTube

Wampigorączka piątkowej nocy (ang. Friday Night Frights) - odcinek specjalny Monster High, po raz pierwszy wydany w Polsce na DVD 23 stycznia 2013 w Upiornej Kolekcji filmowej Monster High.

Opis

W Straszyceum nasila się atmosfera upiornej rywalizacji. Zbliża się data zawodów Maxjazdy Na Wrotkach, a Clawd i Deuce ulegają tajemniczemu wypadkowi. Drużyna Straszyceum traci swoich najważniejszych zawodników. Frankie chce złamać dotychczasową tradycję Maxa, jako sportu przeznaczonego wyłącznie dla chłopców i przekonuje Straszyciółki, aby wspólnie utworzyły nową drużynę i uratowały ducha i godło Monster High. Wydaje się, iż wszystko idzie zgodnie z planem do momentu, gdy rywale zaczynają stosować swoje brudne sztuczki. Los rozgrywki i honor szkoły są najwyższą stawką w ostatecznym starciu upiornych drużyn.

Postacie

Ciekawostki

Referencje

  • Tytuł filmu został zaczerpnięty z nazwy "Friday Night Lights" - książki H. G. Bissinger, opowiadającej o szkolnej drużynie piłki nożnej.
  • Scena, w której Operetta kołysze się na żyrandolu, nawiązuje do filmu "The Phantom of the Opera".

Debiuty

Błędy

  • W pewnym momencie filmu, okulary Ghoulii mają zielone szkiełka, zamiast przeźroczystych.
  • Nikt w ciągu stu lat nie postanowił poszukać Robecci czy chociaż przesunąć kilka opon na torze.
  • Zważywszy na ukrywanie swojej tożsamości przez Rochelle, na początku posiadała ona budowę ciała reszty granitowców. Kiedy jednak postanowiła się przenieść do Monster High, jej dłonie nadal były wzorowane na dłoniach jej byłej drużyny.

Inne

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki