Fandom

Monster High Wiki

Viperine Gorgon

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Viperine Gorgon • Galeria 
Cytat1.png Mamy umalować pannę von Vamp bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo ładnie do następnej sceny. Cytat2.png
Viperine w filmie „Strach, kamera, akcja!
Viperine Gorgon
Viperine Skullette.png
Viperine.jpg
Wiek: 17
Zabójczy Styl: Artystyczna dusza. Lubię wygodę i lubię też łączenie różnych kolorów, wzorów i materiałów.
Ulubione zajęcie: Uwielbiam robić i kupować wszystko, co jest związane z kosmetykami i makijażem, a także eksperymentować z nim na wszelkie możliwe sposoby. Na ogół maluję moich znajomych na imprezy i do zdjęć klasowych, a czasem chodzę również do domu upiora-seniora – lubię pomagać mieszkającym tam potworom. Opowiadają niezwykłe i cenne historie, a ja mam okazję ich wysłuchać. Podwójna korzyść!
Zwierzak: Jeśli jeszcze ktoś nie zauważył, to pod moją grzywą upiornie wspaniałych włosów znajduje się gniazdko dość żwawych żmijek. W moim nieżyciu nie ma już miejsca na nic innego.
Najbardziej irytująca rzecz: Byle jaki makijaż. Równie dobrze mogłabym palcami rozmazać sobie farbę na twarzy.
Upiorna wada: Niektórzy machają, niektórzy przybijają sobie piątkę, inni się przytulają. A ja... ja kąsam. Nie umiem się powstrzymać. W ten sposób okazuję uczucia. Staram się pamiętać o tym, aby jedynie uścisnąć dłoń wyciąganą w moim kierunku, ale czasem zwyczajnie się zapominam.
Ulubione jedzenie: Daktyle... nadziewane migdałami i owinięte bekonem. Pychotka!
Ulubiony przedmiot: Sztuka, malarstwo, rzeźbiarstwo, wszystko, co może się przydać podczas wykonywania makijażu.
Nielubiany przedmiot: Matematyka. Jestem w niej dobra, ale nie lubię jej.
Ulubiony kolor: Złoty i różowy
Przyjaciele: Elissabat i Honey Swamp
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Viperine Gorgon

Viperine Gorgon – córka Steno. Ma 17 lat. Pochodzi z Barcelgroany. Zadebiutowała w filmie Strach, kamera, akcja!. Viperine pracuje jako wizażystka w Hauntlywood. Szczególnie angażuje się w pracę nad wyglądem Elissabat, gwiazdy serii filmów o wampirach. Mimo, że dziewczyna często pracuje wśród sławnych i bogatych, często odwiedza domy dla starszych potworów, by przeprowadzić metamorfozy ich mieszkańcom, wywołując tym samym radość na ich twarzach. Dziewczyna jest również bardzo społecznym potworem, jednak pokazuje to w nieco inny sposób niż inni, bowiem gryzie ona swoich przyjaciół. Jej kuzynem jest Deuce Gorgon.

Osobowość

Viperine to dziewczęca upiorka, której główną ambicją jest zostanie wizażystką. Jest trochę niezdarna, wciąż gubi swój zestaw do makijażu. Jest specjalistką wizażu, sama zawsze ma perfekcyjny makijaż.

Wygląd

Viperine jest dziewczyną o lekko opalonej skórze oraz pokrytej łuskami. Jej włosy są różowe oraz pofalowane. Gdzieniegdzie widnieją w nich białe pasemka. Co więcej, sięgają one do bioder dziewczyny. Oczy Viperine są różowe. Tego samego koloru są jej brwi. Na jej czole widnieją różowe łuski. Często można ją zobaczyć w różowych okularach przeciwsłonecznych.

Klasyczny potwór

120px-Medusa.jpg

Steno - w mitologii greckiej jedna z trzech gorgon, podobnie jak jej siostra Euriale była nieśmiertelna. Jej imię oznaczało potężna, silna. Była najbardziej niezależną i dziką z trzech sióstr. Zabiła więcej ludzi niż jej obie siostry razem wzięte. Zamiast włosów miała węże.

Mit o o jej siostrze - Meduzie wielokrotnie ulegał zmianom. Ostateczna jego wersja mówi o tym, że Atena zamieniła Steno oraz Eurialę i Meduzę w skrzydlate, okropne, brzydkie potwory ze żmijami zamiast włosów i szponami u dłoni. Wszystko przez to, że Meduza ośmieliła się konkurować z boginią w konkursie piękności.

Zdolności

  • Nieśmiertelność - Ze względu na to, że Viperine jest córką Steno powinna odziedziczyć po niej dar nieśmiertelności.

Umiejętności

  • Wizażystka - Vipernie specjalizuje się w robieniu cudownych makijaży. Dzięki temu mogła zacząć prace z gwiazdami w Hollyduch.

Relacje

Rodzina

Viperine jest córką Steno, mitologicznej siostry Meduzy. Co więcej, jej kuzynem jest Deuce Gorgon.

Przyjaciele

Viperine przyjaźni się z Elissabat i Honey Swamp.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są obecnie znane.

Zwierzak

Viperine posiada kilkoro zwierząt. Mówiąc dokładniej - chodzi o gniazdo różowych żmij, które dziewczyna trzyma pod swoją grzywą. Oprócz nich, Viperine prawdopodobnie nie jest właścicielką innych zwierząt.

Lalki

Frights, Camera, Action!

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Viperine ułożone są po obu stronach czoła. Co więcej, głowa dziewczyny przewiązana jest różową opaską w stylu hippie. Jej końce sięgają oż do bioder lalki. Na nosie Viperine widnieją różowe okulary przeciwsłoneczne. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienką z rękawami sięgającymi łokci. Ozdobiona jest ona różowymi i niebieskimi wzorkami przedstawiającymi kwiaty oraz węże. Co więcej, zakończona jest ona niebieską falbaną. Na szyi Viperine widnieje różowy naszyjnik, który kształtem przypomina kilka splątanych węży. Buty dziewczyny są różowe, sięgające łydek. Ozdobione są one licznymi wężowymi motywami. Do lalki dołączona jest srebrny zestaw cieni do powiek, różowy pędzelek, błękitna kosmetyczka oraz pamiętnik.

Ghoulebrities in Londoom

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Viperine są wyprostowane oraz pozbawione białych pasemek. Na nosie dziewczyny widnieją różowe okulary przeciwsłoneczne, natomiast jej uszy zostały przebite błękitnymi kolczykami w kształcie pacyfki. Lalka ubrana jest w granatową bluzkę na różowych ramiączkach. Widnieje na niej nadruk przedstawiający różowe, białe, malinowe oraz niebieskie, kręcone paski. Viperine ma także na sobie spódniczkę z podobizną "zakręconej" flagi Wielkiej Brytanii. Buty dziewczyny to błękitne botki na koturnie, ozdobione frędzelkami w kształcie węży. Do lalki dołączono dużą, niebieską torbę na ramię, również ozdobioną frędzlami z podobiznami węży.

Lalka sprzedawana jest w trójpaku z Elissabat i Catty Noir.

Scare & Make-up

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scare & Make-up'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD05
  • Numer modelu: CKD05

W tej serii włosy Viperine są białe i kręcone. Co więcej jej węże na głowie są turkusowe. Lalka ubrana jest w różową sukienkę z krótkimi rękawkami. Widnieją na niej wzory kwiatów, pasków i lusterek. Wykończona jest niebieskim obszyciem. Buty lalki są turkusowe, wiązane na kostce. Do lalki dołączono lusterko i różową szminkę.

Lalka sprzedawana w dwupaku z Clawdeen Wolf.

Meta timeline

  • 18 stycznia 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Viperine Gorgon.
  • 20 lipca 2013: Ujawniono, że lalka Viperine zostanie pokazana na New York Comic Con.
  • 10 października 2013: Pierwsza lalka Viperine zostaje pokazana na New York Comic Con 2013.
  • 27 listopada 2013: Oficjalny art Viperine zostaje ujawniony.
  • grudzień 2013: Pierwsza lalka Viperine zostaje wydana w ramach serii Frights, Camera, Action!.
  • grudzień 2013: Wpisy z pamiętnika Viperine zostają ujawnione.
  • 11 marca 2014: Viperine zalicza swój debiut 3D w filmie Strach, kamera, akcja!.
  • 12 kwietnia 2014: Viperine debiutuje w odcinku Mistrzyni kamuflażu.

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi od anielskiego słowa "viper" (pl. żmija).
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki