Fandom

Monster High Wiki

Victor Frankenstein

746stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Victor Frankenstein -Uczeń na wymianę w straszyceum .Dziadek Franky Stein oraz uczeń Heksycjusza

Vic.png

Steama. Zadebiutował w filmie "Upiorne Połączenia". Victor jest sierotą oraz normalsem.

Osobowość Edytuj

Victor jest pewny siebie oraz szczery co da się wywnioskować po prędkości zgłoszenia się do ujawnienia innym że jest on sierotą. Victor jest także dociekliwy i czuły gdyż za wszelką cenę chciał dowiedzieć się jak ma stworzyć rodzinę której mu brakowało, lecz gdy dowiaduje się że Franky i całe straszyceum jest jego rodziną przegania pragnienia w kąt i oswaja się z nowym trybem życia oraz stara się żyć chwilą ,a nie gonić za pragnieniem.

Wygląd Edytuj

Vi.png

Victor Frankenstein przed przejściem przez wehikuł czasu ma jasną karnacje oraz ciemne ulizane włosy. Chłopak ma turkusowe oczy które są lekko zasłonięte przez małe okulary.

Natomiast po przejściu przez portal chłopak ma poczochrane włosy które z ciemnego odcieniu brązu zrobiły się czarne. Na włosach widnieje białe pasemko które lekko przypomina pioruna. Jedno oko Victora jest niebieskie zaś drugie jest dalej turkusowe. Okulary chłopaka zostały zastąpione trójkątną soczewką z logo monster high na uchwycie.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki