Wikia

Monster High Wiki

Venus McFlytrap

Dyskusja0
591stron na
tej wiki
Crest
Crest

 Venus McFlytrap • Galeria 
Cytat1 To mnie nawet nie dziwi. Niszczą naszą szkołę tak samo jak niszczą przyrodę! Cytat2
Venus w filmie „Upiorki rządzą
Venus McFlytrap
Postacie
419202 10150589503882481 225525412480 9476838 2058761638 n
Wiek 15 lat.
Zabójczy Styl Jasny, głośny i rzucający się w oczy. Najwięcej uwagi przyciągają najjaśniejsze kwiaty, a ja nie jestem jakimś tam nieśmiałym kwiatuszkiem, gdy chcę, aby upiory się za mną oglądały.
Dziwaczna wada To prawda, że jestem oddana ochronie świata, w którym żyjemy i nie chcę, żeby został zaśmiecony. Nie jest to moją wadą, ale czasem niby to przypadkiem, niby to umyślnie, korzystam z moich pyłków perswazji, aby przekonać inne upiory do dobrowolnego zaangażowania się w moją akcję.
Zwierzę Muchołówka amerykańska zwana Chewlian. Ma naprawdę żarłoczną osobowość.
Ulubione zajęcie Uwielbiam piesze wycieczki, biwaki i przekonywanie innych upiorów, jak ważne jest dbanie o świat, w którym żyjemy.
Najbardziej irytująca rzecz Upiory, które zaśmiecają środowisko.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Ugryzologia.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Warsztaty stolarskie.
Ulubiony kolor Zielony.
Ulubione jedzenie Świeża woda i słońce.
Przyjaciele Lagoona Blue i Gill Webber
Dolldiaryicon Pamiętnik Venus McFlytrap

Venus McFlytrap – jest córką roślinnego potwora. Ma 15 lat. Chociaż wszyscy uczniowie i pracownicy mają swoje szkolne problemy, roślinne potwory znacznie gorzej znoszą normalne funkcjonowanie w tej placówce, ze względu na ich naturalne potrzeby. Venus nie jest wyjątkiem, ale nie waha się prosić o pomoc, jeśli takowa potrzeba nadejdzie. Co więcej, dziewczyna bardzo troszczy się o środowisko, w którym żyje. Posuwa się nawet do używania swojej specjalnej umiejętności - "pyłkowej perswazji", która polega na kontrolowaniu umysłu i działań uczniów dla własnych celów. Przez to, jej znajomi są ostrożni w niej towarzystwie, a nawet jej unikają. Venus nie zawsze zdaje sobie z tego sprawę, ale gdy tak jest, jest smutna, jednak nie żałuje swoich czynów, ponieważ dobro planety zawsze stawia na pierwszym miejscu. Dziewczyna stara się również znaleźć inne sposoby na rozprzestrzenianie swoich poglądów, chociaż nie zawsze jej się to udaje.

Osobowość

Osobowość Venus jest taka, jak jej styl - jasna i głośna. Jednym z najważniejszych tematów, którymi zajmuje się dziewczyna jest troska o środowisko naturalne. Niekiedy posuwa się ona nawet do tego stopnia, że kontroluje umysły potworów, by ci popierali jej racje. Venus robi to, co uważa za słuszna, nawet jeśli zmuszona jest to osiągnąć siłą. Mimo, że dziewczyna wydaje się trudna do zastraszenia, w rzeczywistości jest bardzo współczująca, zwłaszcza wobec roślin.

Jej specjalna umiejętność nazywana jest "pyłkową perswazją". Dziewczyna używa go poprzez "przypadkowe" rozpylenie go na daną osobę, by następnie manipulować jej myślami i działaniami. Mimo to, zabieg ten może być wykonywany jedynie na jednym potworze na raz. Niemniej jednak Venus jest świadoma, że kontrolowanie cudzego umysłu to zła praktyka.

Wygląd

Venus jest dziewczyną o jasnozielonej skórze. Na jej rękach i nogach widnieją zielone pnącza z kolcami. Włosy dziewczyny są różowe i ozdobione zielonymi pasemkami. Ponadto, sięgają one do łydek dziewczyny. Ponadto, prawy bok jej głowy został wygolony. Oczy Venus są krystalicznie błękitne. Jej brwi mają zgniłozieloną barwę, a z jej ust wystają cztery, małe, białe kiełki. Dłonie dziewczyny pokryte są wzorami, które przypominają roślinne pnącza.

Klasyczny potwór

Profile-poisonivy

Roślinny potwór - Grupa stworzeń z gatunku roślin o specyficznych wyglądzie i zachowaniach.

Jest to temat dosyć rozległy. Jednym z pierwszych, znanych, roślinnych potworów były "Triffids". Były to wysokie, mięsożerne rośliny w książce Johna Wyndhama. Działały instynktownie, niebyły mądre i nie posiadały układu nerwowego. Innym przykładem jest Audrey II z filmu "Sklepik z horrorami". Seymour wychodował roślinę, zwaną Audrey II, która żywi się ludzką krwią. Później okazuje się, że roślina pochodzi z kosmosu i przybywa na Ziemię, aby ją podbić. Najistotniejszą postacią natomiast jest zapewne Poison Ivy (Trujący Bluszcz) z serii komiksów Batmana. Potrafi panować nad roślinami i sterować ludzkimi umysłami za pomocą wielu trucizn. Troszczy się także o środowisko, które jest dla niej ważniejsze, niż gatunek ludzki.

Relacje

Rodzina

Jest córką roślinnego potwora. Jest najstarsza z rodzeństwa i posiada trójkę braci.

Przyjaźń

Venus przyjaźni się z Lagooną Blue i Gillingtonem Webberem. Dziewczyna ma także dobry kontakt z Rochelle Goyle, Robeccą Steam oraz Gildą Goldstag.

Chewlin

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny są nieznane.

Zwierzę

Zwierzakiem Venus jest muchołówka Chewlian, zwana w książce Gryziołem.

Lalki

Between Classes

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Between Classes'
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: X3651

Venus ma na sobie czarną koszulkę z zielonymi i różowymi napisami, zaakcentowaną jeansową kamizelką. Dziewczyna nosi też czarną mini spódniczkę i różowe legginsy, ozdobione żółtymi i zielonymi kwiatami. Jej buty na wysokich obcasach są różowe. Ich podeszwy przypominają paszczę muchołówki. Sznurówki są w kolorze zielonym. Jej cień do powiek i szminka są w kolorze jasnego różu. Venus ma na prawym uchu trzy zielone winne pnącza, które imitują kolczyki.

Make a Splash

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Make a Splash'
  • Wydanie: styczeń 2013
  • Numer asortymentu: Y7302
  • Numer modelu: Y7304

Zielona grzywka Venus w tej serii zaczesana jest do tyłu. Kostium kąpielowy lalki jest jednoczęściowy. Ozdobiony jest wzorem z czarnych, różowych i zielonych zygzaków. Oprócz tego, strój posiada zielony ściągacz. Widnieje na nim biały zygzak. Buty lalki to różowe sandałki na koturnie. W pudełku znajduje się ręcznik z takim samym wzorem jak na kostiumie Venus, różowa torba oraz spiczaste, zielone okulary.

Music Festival

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Music Festival'
  • Wydanie: czerwiec 2013
  • Numer asortymentu: Y7692
  • Numer modelu: Y7694

W tej serii włosy Venus są w większości różowe (ich spód jest jednak odrobinę zielony) i sięgają one tylko bioder dziewczyny. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę na ramiączkach, ozdobioną różowymi trójkątami ostrymi i zakończoną na dole czarną siateczką. Na ubranku widnieje malinowa, postrzępiona bluzka w różowe muchołówki. Całość przepasana jest zielonym, przeźroczystym pasem z kolcami. Na szyi Venus znajduje się biały identyfikator na sznurku tego samego koloru, a na jej lewym nadgarstku - malinowa bransoletka. Buty dziewczyny są czarne, a ich górna część wywinięta jest na drugą stronę. Podeszwy obuwia natomiast są różowe.

Ghoul's Night Out

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Night Out'
  • Wydanie: sierpień 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBR96

W tej serii włosy Venus związane są w koński ogon. Uszy dziewczyny przebite są długimi, zielonymi kolczykami. Lalka ubrana jest w czarną bluzkę z różowym dołem i czarną sukienkę z różowymi falbankami. Różowe elementy ozdobione są czarnymi paskami, przypominającymi korzenie. Całość przepasana jest zielonym paskiem, który wygląda jak liana. Buty lalki to zielone szpilki na obcasie w kształcie źdźbła trawy. Nad butami widnieją czarne skarpetki. Do lalki dołączona jest różowa torebka z zieloną rączką oraz zielony iCoffin.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Rochelle, Ghoulią i Clawdeen.

Ghoul Spirit

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Spirit'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDF07
  • Numer modelu: BDF09

W tej serii uszy Venus przebite są ciemnozielonymi kolczykami, które przypominają winorośl. Dziewczyna ubrana jest w ciemnozieloną sukienkę z krótkimi, postrzępionymi rękawkami. Jest ona obszyta różowymi tasiemkami na górnej i dolnej części. Na piersi lalki widnieje logo Monster High. Spod niego "wyrasta" kilka roślin. Sukienka Venus ozdobiona jest również zielonym wzorem, który przypomina kolce róży. Zaczyna się on mniej więcej pod żebrami dziewczyny. W talii lalki widnieje kawałek zielonego, postrzępionego materiału. Buty Venus są różowe, na koturnie, z odkrytymi palcami. Do lalki dołączony jest czarny megafon, ozdobiony białym i różowym paskiem.

Zombie Shake

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Zombie Shake'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJR15
  • Numer modelu: BJR17

W tej serii włosy Venus ozdobione są również czarnymi pasemkami. Całość spięta jest w pokręconą kitkę, spiętą zieloną gumką ze sterczącymi we wszystkie strony pnączami. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę bez ramiączek. Widnieją na niej ukośne srebrno-czarne paski. Ubranko ozdobione jest również różowymi kawałkami materiału. Całość spięta jest zielonym paskiem, który swoim kształtem przypomina trawę. Na lewym nadgarstku Venus widnieje czarna bransoletka z kolcami. Buty dziewczyny są różowe, na koturnie z przodu buta. Jego spodnia część jest natomiast ozdobiona różowymi kolcami. Do lalki dołączona jest zielona torebka oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest w dwupaku z Rochelle Goyle.

Freaky Fusion

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJR36
  • Numer modelu: BJR40

W tej serii włosy Clawvenus zaczesane są w irokeza. Jego koniec opada swobodnie z tyłu głowy. Lewe ucho dziewczyny przebite jest dwoma złotymi kolczykami. Lalka ubrana jest w fioletowo-czarną sukienkę. Fioletowa część ozdobiona jest czarnymi plamkami, a czarna - zielonymi kwiatami. Całość przepasana jest dużym, złotym pasem. Clawvenus ubrana jest również w kamizelkę z zielonym, fioletowym i bordowym futerkiem. Na obu rękach lalki widnieją również długie, złote bransolety. Buty dziewczyny są czarne, z odkrytymi palcami na koturnie. Wiązane są one różowym paskiem z ćwiekami. Do lalki dołączona jest zielona torebka oraz pamiętnik.

W tej serii Venus została połączona z Clawdeen Wolf jako Clawvenus.

Coffin Bean

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Coffin Bean'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBX47
  • Numer modelu: CBX50

W tej serii włosy Venus są pokręcone. Sięgają one natomiast do ud dziewczyny. Lalka ma na sobie różową sukienkę w czarne paski. Są one również częścią ramiączek oraz wykończeniem górnej części ubranka. Co więcej, ozdobione jest ono również czarnym wzorem przedstawiającym kolce. Buty Venus są różowe oraz na wysokim obcasie. Do lalki dołączony jest przeźroczysty kubek z szarą przykrywką. W środku znajduje się zielony napój, podobny do zielonej herbaty.

I Heart Fashion 3

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Fashion 3'
  • Wydanie: październik 2014
  • Numer asortymentu: CBX44
  • Numer modelu: BHM99

W tej serii włosy Venus są skrócone do ramion. Grzywka dziewczyny znajduje się po prawej stronie czoła, a co więcej, jej włosy zostały ozdobione, oprócz tradycyjnych zielonych i różowych pasemek, brązowymi i czarnymi. Wygolona część znajduje się również po drugiej stronie głowy, a ponadto, ozdobiona jest czarnymi kwadratami. Venus ubrana jest w czarną tunikę z jednym rękawem. Drugi jest wykonany z czarnej siateczki. Ubranko ozdobione jest różowymi, białymi i zielonymi wzorkami przedstawiającymi pnącza. Lalka ubrana jest również w fioletowe rybaczki. Całość przepasana jest białym paskiem z ćwiekami. Na obu nadgarstkach dziewczyny widnieją bransoletki z ćwiekami - na lewej biała, a na prawej - różowa. Co ciekawe, zielone pnącza na kończynach zostały zastąpione czarnymi. Venus ma na nogach zielone botki na koturnie. Do lalki dołączone są dwa zestawy dodatkowych ubranek. Pierwszy stanowi różowa bluzka na zielonych ramiączkach, ozdobiona czarną siateczką, biała mini w różowe plamki oraz różowe botki z wywiniętymi na drugą stronę końcami. Drugi zestaw to biała sukienka w czarną kratkę. Ozdobiona jest ona pionowym, czarnym paskiem, który jest również częścią wiązania sukienki. Do sukienki dołączone są czarne szpilki, zielone i białe bransoletki oraz zielona torba.

Gloom and Bloom

  • Lalka
  • Linia: 'Gloom and Bloom'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC05
  • Numer modelu: CDC07

W tej serii włosy Venus związane są w koński ogon, którego końce są zawinięte. Sięgają one do łopatek dziewczyny. Na głowie lalki znajduje się zielona spinka z różowymi elementami. Swoim kształtem przypomina muchołówkę z kilkoma pnączami i kolcami. Uszy Venus przebite są czarnymi kolczykami, również w kształcie pnącz. Podobny motyw zaprezentowany został na naszyjniku tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w białą sukienkę sięgającą do kolan. Ozdobiona jest ona gęstym, czerwonym wzorem przedstawiającym kwiaty, czarnym w kształcie pnącz oraz zielonym - muchołówki. Całość przepasana jest czarnym paskiem. Ubranko ma również czarne, bufiaste rękawy wykonane z siateczki, sięgające do nadgarstków. Na nich z kolei widnieją dwie zielone bransoletki przypominające rośliny. Buty Venus są czarne, wywijane, a ich obcas ozdobiony jest ćwiekami. Do butów przymocowane są zielone pnącza z muchołówkami. Do lalki została dołączona turkusowa konewka, jasnozielona roślina w pomarańczowej donicy oraz pamiętnik.

Meta Timeline

  • 22 września 2011: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Venus McFlytrap.
  • 30 grudnia 2011: Strona internetowa Walmart przygotowuje się do wydania nowych postaci: Venus McFlytrap, Rochelle Goyle, Robecci Steam i Jacksona Jekylla.
  • 11 lutego 2011: Pierwsza lalka Venus jest przedstawiona na wystawie na American International Toy Fair.
  • 12 lutego 2012: Venus zalicza swój debiut 3D w filmie Upiorna siła miłości.
  • 13 lutego 2012: "Oficjalny art" Venus zostaje ujawniony.
  • kwiecień 2012: Wpisy z pamiętnika Venus zostają ujawnione.
  • 13 kwietnia 2012: Profil Venus zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 19 kwietnia 2012: Venus pojawia się w websoidzie Dzień potwo-ekologii.
  • lipiec 2012: Pierwsza lalka Venus zostaje wydana w ramach serii Between Classes.
  • 5 września 2012: McFlytrap pojawia się w książce Przyjaciółki na zabój.

Ciekawostki

  • Venus w webisodach nie ma w uszach kolczyków.
  • Słowo "flytrap" w przetłumaczeniu na język polski oznacza "muchołówkę".
  • Człon "Mc" świadczy o tym, że Venus pochodzi z Ameryki Południowej, a dokładniej z lasów deszczowych Amazonki.
  • Umie rozmawiać z roślinami i je kontrolować, a także władać na umysłami innych potworów. Bardzo troszczy się o środowisko. Pod tymi względami jest podobna do Poison Ivy - Jednego z wieloletnich wrogów Batmana.
Postacie z serii Monster High
Inni uczniowie Avea TrotterBonita FemurCatrine DeMewCatty NoirClawd WolfDeuce GorgonElissabatGigi GrantGilda GoldstagGillington WebberHolt HydeHoney SwampHowleen WolfIris ClopsJackson JekyllJane BoolittleJinafire LongKiyomi HaunterlyLorna McNessieManny TaurMarisol CoxiNeightan RotNiewidzialny BillyOperettaPorter GeissPurrsephone i MeowlodyRiver StyxxRobecca SteamRochelle GoyleRoss PalonyScarah ScreamsSirena von BooSkelita CalaverasSloman MortavitchSpectra VondergeistStrachuToralei StripeTwylaVandala DoubloonsVenus McFlytrapViperine GorgonWydowna Spider
Zapowiedziane postacie Amanita NightshadeFinnegan WakeGarrott DuRoqueGoria FangtelQuill Talyntino

Więcej od Wikii

Losowa wiki