FANDOM

Upiorny Sok
Gry wideo
Upiorny Sok.jpg
Platforma: PC
Region: cały świat
Data wydania: 14 stycznia 2011
Deweloper: Mattel
Wydawca: Mattel
Dystrybutor: Mattel
Zagraj w Upiorny Sok

Upiorny Sok – sterowana myszką gra pinballowa, wydana na stronie internetowej Monster High 14 stycznia 2011 roku. Koncentruje się na Ghoulii Yelps, która chce nauczyć gracza jak zrobić zombie napój. Przepis jest nagrodą za zakończenie gry.

OpisEdytuj

Ghoulia buduje maszynę do sporządzania mikstury starożytnych zombie. Zagraj, aby zdobyć jej sekretną formułę!

Sposób graniaEdytuj

Gra rozpoczyna się, kiedy Sir Hukacz unosi pierwszą z trzech kuli. Każda kula odpowiada jednej rundzie grania. Od gracza zależy moment wypuszczenia kuli przez Sir Hukacza i rozpoczęcie gry.

W miarę, jak kula spada w dół pola gry, celem jest, aby trafiła w jak najwięcej to możliwe obiektów po drodze, aby zdobyć punkty. Istnieją dwa rodzaje obiektów: możliwe do zebrania i przeszkody. Przeszkodami są głównie różnej wielkości czaszki (skullette). Za każdym razem, gdy piłka w nie uderza, gracz otrzymuje pięć punktów. Podobnie jest w przypadku innych przeszkód. Są tu też różne ruchome platformy, dzięki którym nie dostaje się punktów za trafienia, ale które mogą mieć wpływ na kierunek piłki. Kolejny rodzaj przeszkód, zielone pola umiejscowione po obu stronach planszy gry, unieruchamia kulę, a po ponownym kliknięciu myszką można ją ponownie wypuścić w dowolnym kierunku.

Przedmioty do zbierania rozrzucone są po całej planszy. Dzięki nim gracz może zdobyć większą liczbę punktów. Są to: wiśnie, cytryny, gałki oczne i okulary Ghoulii. Specjalnymi obiektami, za które dostaje się najwięcej punktów, są: złota mucha (250 pkt.) i złote wisienki (500 pkt.). Są one najtrudniejsze w zdobyciu.

PrzepisEdytuj

GhoulJuiceRecipe.jpg

UwagiEdytuj

  • Osoby przygotowujące napój według przepisu odradzały użycie sody oczyszczonej (lub zmniejszenie proponowanej ilości), ponieważ może ona zdominować smak soku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki