Fandom

Monster High Wiki

Upiorne połączenie

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ten artykuł dotyczy filmu, zobacz też inne strony o tym tytule.
Upiorne połączenie
Hey.jpg
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 16 września 2014
Poprzedni: Witamy w Hollywood
Następny: Szkoła Duchów
Obejrzyj film

Upiorne połączenie (ang. Freaky Fusion) – film z serii Monster High. Miał on swoją premierę 16 września 2014 roku.

Opis

Frankie, która nie posiada zbyt wielu informacji na temat swojego pochodzenia, postanawia udać się ze swoimi Straszyciółkami do katakumb, gdzie kiedyś mieściło się laboratorium ojca Robecci. Tam, dziewczyny odkrywają wehikuł czasu, który cofa je o 200 lat wstecz – do czasów założenia Straszyceum. Podczas wyprawy poznają Victora Frankensteina, który zafascynowany możliwością stworzenia nowego życia, udaje się ze Straszyciółkami do współczesnych czasów. Jednak, w wyniku pewnego błędu, część z nich wraca jako fuzje. Tymczasem, w szkole zjawiają się nowi uczniowie - hybrydy. Uczą one połączone dziewczyny współpracować ze sobą i nauczyć się kontrolować ich wspólne ciała. Mimo tego, na uczniów czeka kolejne trudne zadanie - muszą oni uratować Frankie.

Postacie

Ciekawostki

Debiuty

Błędy

  • W odcinku Posągowa sprawa jest mowa o tym, iż Monster High ma 2000 lat. Mimo to, w filmie obchodzona jest 200-tna rocznica wybudowania szkoły.
  • Troje siedzących uczniów będących najwyżej znika, gdy Robecca wstaje, by omówić swój projekt.
  • Draculaura nie reaguje na posiłek Clawdeen, mimo że mdleje i histeryzuje na widok mięsa.
  • Winda gruchnęła dość mocno o ziemię, lecz upiorki nie odniosły żadnych obrażeń; nawet nie opadły na podłogę windy mimo siły uderzenia.
  • Kiedy Lagoona wyciągnęła "korek" powstał wielki wir wodny, jednak nie wywarł on na niej żadnego efektu.
  • Robecca przez cały czas nie mogła rozgryźć czym jest zostawiony przez jej ojca przedmiot, lecz Ghoulia rozwiązała tą zagadkę w parę sekund. Czy nie mogła wcześniej zwrócić się z tym do niej?
  • Toralei uruchomiła maszynę czasu, która zaczęła wciągać wszystkich do swego wnętrza. Mimo trudności upiorki miały sporo czasu, żeby ją wyłączyć, lecz tego nie zrobiły.
  • Ghoulia parę razy zaczyna biec, mimo że jest zombie.
  • Straszyciółki mówią, że trzeba znaleźć Toralei, mimo że widziały gdzie jest i gdzie podąża.
  • Victor Frankenstein nie jest zaskoczony ubiorem Frankie, mimo że ubiór współczesnych upiorek budził powszechne zdziwienie w 1814 roku.
  • Toralei ukradła parę rzeczy i zabrała je ze sobą do windy, lecz będąc już w laboratorium Heksycjusza nie posiada ani jednej.
  • Victor Frankenstein potykając się o kable wywołuje groźny efekt domino a upiorki zamiast uciekać do maszyny czasu stoją i się temu przyglądają.
  • Upiorki zamiast pomóc Ghouli w naprawie maszyny idą do szkoły jakby nigdy nic.
  • Bonita przestraszyła się odgłosu strąconego tuż przy niej świecznika. Mimo to pyta się "co to było?"
  • Victor Frankenstein nigdy nie miał styczności ze współczesną technologią a przy sięganiu po Trumnofon non stop oślepia się fleszem. Mimo to podczas tworzenia życia posługuje się nią bezbłędnie.
  • Lagoonafire widząc skok Sireny do basenu jest zdumiona, że wskoczyła do niego bez chlapnięcia. Nie jest to do końca prawdą, bo gdy Sirena wskoczyła do basenu na wodzie pojawiły się kręgi i dało się słyszeć charakterystyczne chlupnięcie.
  • Cleolei wyciąga Trumnofon zza pleców, choć nie ma kieszeni.
  • Ogień wzniecony na korytarzu daje charakterystyczną łunę światła, która nagle znika, choć nie został on jeszcze ugaszony.
  • W jednej ze scen, w której uczniowie przywołują swoje wspomnienia dotyczące Frankie, pojawia się Fawn.
  • Po tym gdy Frankie otrzymała od Straszyciół iskrę życia jej ubrania i fryzura "magicznie" zostają zmienione.
  • Wygląda na to, że soczewka z maszyny czasu działa niezależnie od całej reszty. W takim wypadku naprawa maszyny była niepotrzebna, bo wystarczyło przyłożyć odpowiednią ilość napięcia do samej soczewki.
  • Pod koniec filmu Frankie jak twierdzi pokazuje album ze zdjęciami, który rodzice przed nią ukrywali, lecz widoczne są w nim zdjęcia z wydarzeń dziejących się w poprzednich filmach, w których nie brała udziału rodzina Frankie. Co więcej niemal żadna z tych scen nie była uwieczniana na zdjęciach.

Inne

  • W dodatkach na DVD pojawią się trzy ekskluzywne webisody - Wewnętrzny potwór cz. 1, Wewnętrzny potwór cz. 2 oraz Boys Fright Out.
  • Piosenka przewodnią filmu jest So Much Confusion.
  • Nazwisko pana Gdzie zostało przetłumaczone na "Cień". Nie jest jasne czy to błąd dubbingu czy polska wersja jego nazwiska.
  • Wg filmu tuż po otworzeniu Straszyceum były tam praktykowane wymiany ze szkół normalsów.
  • W przeszłości Victor Frankenstein ma tylko zielone oczy, lecz gdy przeniósł się w czasie jego oczy stały się dwubarwne tak jak u Frankie.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki