Fandom

Monster High Wiki

Upiorki Rządzą

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ten artykuł dotyczy filmu, zobacz też inne strony o tym tytule.
Upiorki Rządzą
UR okładka.jpg
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 9 października 2012
Poprzedni: Wampigorączka piątkowej nocy
Następny: Upioryż miasto strachu
Obejrzyj film

Upiorki Rządzą (ang. Ghouls Rule) – film z serii Monster High. Został on wydany na DVD 9 października. W Polsce natomiast, zadebiutował nieco później, bo 18 października.

Fabuła

Od lat uczniowie Straszyceum byli ostrzegani przed Halloween. Za wszelką cenę mieli unikać konfliktów, a najlepiej nie wychodzić nawet z domów. Frankie ma jednak inne zdanie na ten temat, ponieważ wraz z przyjaciółmi odkrywa, że kiedyś Normalsi uwielbiali spędzać czas z Upiorami. Upiorki postanawiają cofnąć czas i wykorzystać ciemną noc, aby uczcić swoją wyjątkową osobowość, a jednocześnie pokazać wszystkim, że dobrze jest "Być sobą. Być wyjątkową. Być potworem!".

Postacie

Ciekawostki

Referencje

  • Duch, który pokazuje się w filmie ostrzegającym przeciwko Halloween jest nawiązaniem do obrazu Krzyk.
  • Critter jest parodią portalu Twitter.
  • Lillith wypowiada zdanie "Wiem, co robiłeś w Halloween". Nawiązuje to do tytułu filmu Know What You Did Last Summer.
  • Pod koniec filmu, gdy wszyscy tańczyli, choreografia była podobna do tej z teledysku Michaela Jacksona Thriller.
  • Lśniąca skóra Thada jest nawiązaniem do sagi Zmierzch.

Debiuty

Błędy

  • W pewnym momencie, Lagoona trzyma w dłoniach zieloną książkę. Nieco później, zmienia ona kolor na czerwony.
  • Rochelle i Venus były jednymi z uczniów, którzy wybrali się w celu zdewastowania szkoły New Salem High. Niemniej jednak, później obie znikają.
  • Sloman wybrał się na spotkanie z Clawdeen pomimo faktu, że jego dziewczyną jest Ghoulia.
  • Na co dzień Cleo, korzystając z nowinek technologii, wyręcza się Ghoulią, gdyż mumia nie potrafi obsługiwać tych urządzeń. Mimo to, z łatwością włamała się do konta Holta na Critterze.
  • Jeden z karków Lilith podczas malowania graffiti ma na sobie fioletową maskę. Po chwili zmienia ona kolor na brązowy.
  • W nocy Frankie z przyjaciółmi poszła do szkoły New Salem High po Holta. Chwilę później pojawił się tam szeryf, ale mimo że wcześniej policja ścigała wszystkie potwory aresztują tylko Holta.
  • W bio Clawdeen jest napisane, że jednym z jej ulubionych zajęć jest flirtowanie z chłopcami. Mimo to w filmie nie potrafi zagadać do Thada i krępuje się szybkich randek.

Inne

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki