Wikia

Monster High Wiki

Upiorki Rządzą

Dyskusja0
622strony na
tej wiki
Upiorki Rządzą
Odcinki
UR okładka
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 9 października 2012
Poprzedni: Wampigorączka piątkowej nocy
Następny: Upioryż miasto strachu
Obejrzyj na YouTube

Upiorki Rządzą - film z serii Monster High. Został on wydany na DVD 9 października. W Polsce natomiast, zadebiutował nieco później, bo 18 października.

Fabuła

Od lat uczniowie Straszyceum byli ostrzegani przed Halloween. Za wszelką cenę mieli unikać konfliktów, a najlepiej nie wychodzić nawet z domów. Frankie ma jednak inne zdanie na ten temat, ponieważ wraz z przyjaciółmi odkrywa, że kiedyś Normalsi uwielbiali spędzać czas z Upiorami. Upiorki postanawiają cofnąć czas i wykorzystać ciemną noc, aby uczcić swoją wyjątkową osobowość, a jednocześnie pokazać wszystkim, że dobrze jest "Być sobą. Być wyjątkową. Być potworem!".

Postacie

Ciekawostki

Referencje

  • Duch, który pokazuje się w filmie ostrzegającym przeciwko Halloween jest nawiązaniem do obrazu Krzyk.
  • Critter jest parodią portalu Twitter.
  • Lillith wypowiada zdanie "Wiem, co robiłeś w Halloween". Nawiązuje to do tytułu filmu Know What You Did Last Summer.
  • Pod koniec filmu, gdy wszyscy tańczyli, choreografia była podobna do tej z teledysku Michaela Jacksona Thriller.

Debiuty

Błędy

  • W pewnym momencie, Lagoona trzyma w dłoniach zieloną książkę. Nieco później, zmienia ona kolor na czerwony.
  • Rochelle i Venus były jednymi z uczniów, którzy wybrali się w celu zdewastowania szkoły New Salem High. Niemniej jednak, później obie znikają.
  • Sloman wybrał się na spotkanie z Clawdeen pomimo faktu, że jego dziewczyną jest Ghoulia.
  • Na co dzień Cleo, korzystając z nowinek technologii, wyręcza się Ghulią, gdyż mumia nie potrafi obsługiwać tych urządzeń. Mimo to, z łatwością włamała się do konta Holta na Critterze.

Inne

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki