FANDOM

Ucieczka ze Skalnej Czaszki
Escape From Skull Shores DVD
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 13 kwietnia 2012
Poprzedni: Upiorna siła miłości
Następny: Wampigorączka piątkowej nocy
Obejrzyj film

Ucieczka ze Skalnej Czaszki – film z serii Monster High, który swoją premierą miał 13 kwietnia 2012. W Polsce natomiast, zadebiutował 2 grudnia tego samego roku.

Opis

Lagoona chce zabrać swoich przyjaciół: Abbey, Frankie, Gila, Clawdeen, Draculaurę, Cleo i Ghoulię, na wielką rafę koralową, do swojej rodziny. Ich statek rozbija się na tajemniczej wyspie, która ma kształt czaszki. Miejscowi: Farnum, Kipling oraz Tiki - przyjmują ich niezwykle gościnnie. Po jakimś czasie okazuje się, że chcą ich wykorzystać. Na wyspie mieszka bowiem tajemnicza bestia o imieniu Andy. Jej ofiarą ma paść Frankie.

Postacie

Ciekawostki

Referencje

  • Scena, w której Andy porywa Frankie, po czym wchodzi z nią na szczyt wieży w Monster High jest nawiązaniem do słynnej sceny z King Konga.
  • Motyw przemiany Andy'ego z normalnego potwora w monstrum jest zaczerpnięty z baśni Piękna i bestia.
  • Podczas festynu Lagoona i Gil robią sobie zdjęcie na tle parodii obrazu American Gothic.

Debiuty

Błędy

  • W scenie, w której Krewnicka kłusuje korytarzem na Koszmar, wśród uczniów została ukazana Rochelle. Umieszczenie jej tam nie jest trafne, ponieważ w tym czasie przebywała jeszcze w swojej poprzedniej szkole.
  • Podczas powrotu statkiem do Straszyceum Gill nie ma hełmu.

Inne

  • W filmie ukazano wszystkie stroje z linii lalek Skull Shores.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki