Fandom

Monster High Wiki

To tylko awaria

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
To tylko awaria
Odcinki
Nowosci.xd.JPG
Sezon: 3 sezon
Premiera: 27 grudnia 2012
Poprzedni: Rola z pazurem
Następny: Wyprowadzeni w pole
Obejrzyj na YouTube

To tylko awaria (ang. Aba-Kiss Me Deadly) – 31 odcinek trzeciego sezonu Monster High.

OpisEdytuj

W Straszyceum wszyscy pracują nad swoimi projektami korzystając z najnowszej technologii. Ale co stanie się gdy zabraknie prądu? Zobaczcie jaki sposób znajdzie na to Robecca!

StreszczenieEdytuj

Robecca jako jedyna w szkole używa starodawnych rzeczy – maszyny do pisania, liczydła... Upiory mają tablety, smartphony, aparaty... Wszyscy używają rzeczy z nowej technologii i robią projekty naukowe właśnie z niej korzystając są bezradne w sytuacji braku prądu! Ross przypadkowo naciska dźwignię w maszynie projektu Ghoulii – i właśnie wtedy zaczyna się przerwa w braku prądu. Jednak Robecca wciąż ma dobre nadzieje –  wszędzie zapala świece, Ghoulii zamiast kalkulatora daje liczydełko a Ross pracuje przy maszynie do pisania. Jednak gdy powraca prąd, wszyscy odrzucają rzeczy od Robecci i powracają do rzeczy bardziej zaawansowanej technologii. Ale dziewczyna się tym nie przejmuje, wzrusza ramionami i kontynuuje pracę.

PostacieEdytuj

Kadry z odcinkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tytuł Aba-Kiss Me Deadly odnosi się do powieści z 1952 roku Kiss Me, Deadly i słowa "abakus".
  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawia się Robecca Steam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki