Fandom

Monster High Wiki

To Howl For

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

To Howl For - linia akcesoriów Monster High. Zostały one wydane w grudniu 2012 roku. Były one przeznaczone dla Draculaury, Lagoony Blue, Abbey Bominable oraz Spectry Vondergeist.

Akcesoria

Draculaura

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: grudzień 2012
  • Numer modelu: Y0397
  • Numer asortymentu: Y0398

W skład akcesoriów dla Draculaury wchodzi czarna sukienka na szyję w różowe czaszki z piszczelami, ozdobiona różową falbanką, oraz malinową wstążeczką na górnej części ubranka. W pudełku znajdują się również różowe buty na czarnym koturnie w kształcie serca, różowy kapelusik, którego górna część także jest w kształcie serca, a także dwie bransoletki - czarna i różowa.

Lagoona Blue

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: grudzień 2012
  • Numer modelu: Y0397
  • Numer asortymentu: Y0399

W skład akcesoriów dla Lagoony wchodzi czarna sukienka z błękitnymi obwódkami przy górnych i dolnych końcach stroju, a także w pasie. Ubranko podzielone jest na dwie części. Pierwsza ozdobiona jest niebieskimi rybkami, a druga - fioletowymi wzorkami, przypominającymi szron na szkle oraz niebieskimi konikami morskimi. W pudełku znajduje się również niebieska torebka w kształcie walizki, błękitne buty na koturnie z wstążkami oplatającymi łuski, a także biała bransoletka z pereł.

Abbey Bominable

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: grudzień 2012
  • Numer modelu: Y0397
  • Numer asortymentu: Y0401

W skład akcesoriów dla Abbey wchodzi niebieska sukienka ozdobiona białymi soplami lodu, z czarnymi, rękawami z siateczki. Dół ubranka również jest wykonany w tego materiału. Wykończony jest on również błękitnym paskiem. W pudełku znajdują się również fioletowe sandałki na obcasie, błękitna torebka, taka sama, jaką ma Spectra w serii School's Out, a także różowa bransoletka.

Spectra Vondergeist

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: grudzień 2012
  • Numer modelu: Y0397
  • Numer asortymentu: Y0400

W skład akcesoriów dla Spectry wchodzi granatowa sukienka, ozdobiona fioletowym nadrukiem przedstawiającym miasto. Ubranko wykończone jest fioletowymi tasiemkami, oraz przepasane srebrnym paskiem z trójkątami, a także sznurkiem z kulek. Sukienka posiada jeden rękaw (lewy). Jest on fioletowy i wykonany z siateczki. W pudełku znajduję się również srebrne sandałki na koturnie oraz okulary przeciwsłoneczne w tym samym kolorze.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki