FANDOM

BudgetIcon

Teen Hangout – zestaw lalek niskobudżetowych Monster High z 2017 roku. Z linii pojawiły się Frankie Stein biurkiem i Lagoona Blue z mini-kawiarnią. Lalka nie posiada pełnej artykulacji (w rękach).

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Teen Hangout'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCL45

Włosy Frankie są proste i sięgają nieco poniżej talii. Lalka ubrana jest w prostą, niebieską sukienkę w romby, w zielone paski i białe wzory, z białym kołnierzem i czerwoną kokardą, sięgającą nieco powyżej kolan. Jej buty są czerwone i na obcasie.

Lalka wydana jest z zestawem, w skład którego wchodzi czarna teczka, niebieskie krzesło z logiem szkoły, na czarnej nóżce, czarno-niebieskie biurko z półkami układającymi się na kształt trumny, na których spoczywają niebieskie, zielone i srebrne książki, srebrna ręka, Skullette, zielony monitor komputera w kształcie paszczy potwora, na którym wyświetlone jest logo szkoły, zielona klawiatura, beżowa myszka, fioletowa podkładka pod myszkę oraz zielona lampa biurkowa z kapiącą mazią.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Teen Hangout'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FDW47

Włosy Lagoony są związane w lokowaną kitę sięgającą nieco powyżej talii i zaczesaną w prawo. Lalka ubrana jest w czarny top z siateczki oraz morską sukienkę powyżej kolan, prostego kroju, z krótkimi rękawami, w ciemnozielone, czarne i koralowe wzory kropek, bąbelków i kwiatów. Jej buty to koralowe botki na płaskim koturnie.

Lalka wydana jest z zestawem, w skład którego wchodzą kolorowa szafka-trumna z otwieranymi drzwiami, koralowa butelka, morski kubek ze słomką, hot-dog, kiść bananów, koralowy mikser z fioletowym stworkiem w środku oraz srebrny toster, z którego wychodzą grzanki w kształcie trumien, na których jest widoczny ludzik.

Galeria

Lalki i zestawy niskobudżetowe
Rok 2015
Budget BasicSleepover FunDesigner Booo-tiqueBeast Bites Cafe
Rok Linie lalek
2016 CheerleaderVoltageous Hair Frankie SteinHow Do You BooGhoul-la-la LockerSkulltimate Science ClassSurf-to-Turf ScooterBoltin' BicycleDay-to-Night FashionWelcome To Monster MighIce Scream Ghouls
2017 CheerleaderEmojiMusic ClassParty HairLots of LooksSweet TreatsElectrified: High VoltageTeen HangoutMonster FamilySwimsuitVoltageous Science ClassGarden CrittersSchool Spirit: Lunch PlaysetComic Dolls