FANDOM

School Spirit Logo

Teen Hangout – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują to Clawdeen Wolf, Clawd Wolf, Frankie Stein i Venus McFlytrap. Inna lalka Frankie Stein i Lagoony Blue zostały wydane jako lalki niskobudżetowe. Lalki Clawda i Clawdeen zostały wydane w dwupaku. Lalki zostały wydane w 2017 roku.

Lalki Edytuj

Winning WerewolvesEdytuj

Clawd Wolf Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Teen Hangout'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Clawda są ścięte na krótko i schowane pod niebieskim hełmem z irokezem do gry w rugby. Posiada naramienniki i napierśnik tego samego koloru z czerwonym śladem pazurów. Chłopak ubrany jest w czarną koszulkę z białymi, niebieskimi i różowymi zygzakami oraz cyfrą 12 i czarne spodenki z nogawkami do kolan wykończone różową tasiemką. Obuwie jest turkusowe. Dołączono do niego złotą piłkę do gry w rugby z podpisem szkoły. Lalka sprzedawana wyłącznie w dwupaku z Clawdeen Wolf.

Clawdeen Wolf Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Teen Hangout'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Clawdeen są zaczesane do tyłu i związane w kitę do bioder. Na głowie ma czarno-różową kokardę z Skullette. Pod oczami ma namalowane czarne i różowe paski. Lalka ubrana jest w różową koszulkę z górą z siateczki i białym przodem z niebieskim zygzakiem i czarnym herbem szkoły oraz czarne spodnie dresowe na białej gumce i z różowymi paskami po bokach. Na nogach ma białe skarpety. Buty są fioletowe. Dołączono do niej czarno-różowy pompon cheerleaderki. Lalka sprzedawana wyłącznie w dwupaku z Clawdem Wolf.

Skulltimate Locker Room: Frankie Stein Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Teen Hangout'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Casketball Champ: Venus McFlytrap Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Teen Hangout'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DXY08

Galeria Edytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek