Fandom

Monster High Wiki

Szkoły dla potworów

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

W tej stronie opisane są wszystkie szkoły dla potworów, które były w webisodach lub filmach serii Monster High. Każda ze szkół posiada własne, odmienne godło oraz tradycje.

StraszyceumEdytuj

Wszystko o tej szkole można znaleźć tutaj.
Logo - Monster High.jpg

Licuem DzwonnicyEdytuj

GLD1.jpg

Akademia, do której uczęszczają tylko i wyłącznie wampiry. Uczniowie szkoły mają obowiązek noszenia mundurków, które nota bene są czarno czerwone. Są one raczej w stylu oficjalnym. Do szkoły, wampiry dowożone są przez czarne limuzyny. Jeżdżą one nimi również na wycieczki szkolne. Znane upiory, które uczęszczają do tej szkoły to Goria Fangtell i Bram Devein.

GodłoEdytuj

Godło szkoły przedstawia czarnego nietoperza z rozłożonymi skrzydłami na czerwonym tle. Ubrany jest on w szary kostium, na którym widnieje duża, czarna litera "V" - od angielskiego słowa "vampire", które oznacza w języku polskim "wampira".

Liceum PółksiężycoweEdytuj

GLP1.jpg

Liceum dla wilkołaków. W szkole uczniowie nie mają obowiązku noszenia mundurów. Obowiązuje tam ubiór swobodny. Liceum nie dysponuje żadnymi luksusowymi sposobami dowożenia wilkołaków. Znani uczniowie z tej szkoły to Romulus, Brocko i Dougey.

GodłoEdytuj

Godło liceum przedstawia łapę wilka, odciśniętą na czerwonym kole. Figura znajduje się na błękitnym tle w białe cętki.

GranitowoEdytuj

GLG1.jpg

Liceum dla gargulców wykonanych z granitu (granitowców). Nie wiadomo nic o sposobie ubierania się w szkole. Liceum posiada własną drużynę "Maxjazdy na wrotkach". Podczas jednych zawodów, zabiła ona Robeccę Steam. Mimo to Ghoulia Yelps po tym incydencie złożyła ją w całość. Znane upiory z tej szkoły to Rocco i Rochelle Goyle, która później przepisała się do Straszyceum.

GodłoEdytuj

Godło szkoły przedstawia czarne Fleur-de-lis (znak heraldyczny widoczny między innymi na ubraniach Rochelle), znajdujące się fioletowym tle. Za figurą, znajdują się dwa purpurowe, przecinające się pod kątem prostym pasy. Po lewej i prawej stronie obrazu znajdują się skrzydła gargulców, a po górnej i dolnej - złote, ozdobne zawijasy.

CmentarzyskoEdytuj

Liceum dla zombie. Sposób ubierania się w szkole nie jest znany. Liceum to posiada własną drużynę "Maxjazdy na wrotkach". Niestety jest ona kiepska i zawsze zajmuje ostatnie miejsce.

GodłoEdytuj

Na godle szkoły znajduję się mózg.

Więcej w Fandom

Losowa wiki