FANDOM

Assortment logo - Sweet Screams

Sweet Screams – linia lalek Monster High. Poświęcona jest ona sennym marzeniom oraz cukierkowym strojom. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w grudniu 2013 roku. Były to Frankie Stein oraz Draculaura. W lipcu 2014 roku do grona lalek z linii dołączyły Abbey Bominable i Ghoulia Yelps.

2013

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Sweet Screams'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BHN00
  • Numer modelu: BHN02

W tej serii włosy Frankie ozdobione są grubymi czarnymi oraz czerwonymi pasemkami. Część z nich jest również związana w kok, do którego doczepiona jest spinka, przedstawiająca czarno-białe słodycze. Uszy lalki są przebite czarnymi kolczykami, które wyglądają tak, jakby spływała z nich czarna maź. Szyję dziewczyny zdobi czarno-czerwony krawat oraz czerwony naszyjnik z czarno-czerwonym wisiorkiem w kształcie cukierka. Frankie ubrana jest w sukienkę z przekątnymi biało-czerwonymi paskami, a ponad to, wykończona jest ona materiałem podobnym do łańcucha choinkowego. Na sukience widnieje czerwony żakiecik, którego końce "spływają" po sukience. Ma on również wysoki kołnierz, a końce jego rękawów są czarne. Całość przepasana jest czarnym, bogato rzeźbionym paskiem. Na prawym nadgarstku Frankie widnieje bransoletka z czerwonych koralików, a na jej obu dłoniach - czarne rękawiczki bez palców. Buty lalki są czerwone, na czarnym koturnie, a ich rzemienie sięgają łydek dziewczyny. Do lalki dołączona jest czerwona torba, która przypomina głowę psa oraz cukierkowa podobizna Watzita.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Sweet Screams'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BHN00
  • Numer modelu: BHN01

W tej serii włosy Draculaury związane są w dwie kitki, które owinięte są czarnym, spiralnym plastikiem. Dodatkowo, głowa dziewczyny ozdobiona jest czarną kokardą ze srebrnymi cekinami. Grzywka lalki przerzucona jest na lewą stronę. Co więcej, źrenice Draculaury są w kształcie serca. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę w pionowe czarno-różowe paski, której koniec, który jest w tych samych kolorach "spływa po nogach lalki". Draculaura ubrana jest również w czarne bolerko, którego obszycia są różowe oraz wysoki różowy kołnierz z muchą tego samego koloru. Na przedramionach lalki widnieją sznury, na lewym różowe, a na prawym - czarne. Dłonie dziewczyny pokryte są rękawiczkami z białymi elementami. Tym razem na lewej jest czarna, a na prawej - różowa. W pasie, Draculaura przepasana jest czarnym paskiem, który przypomina sznur. Na nogach dziewczyny znajdują się różowe kabaretki, sięgające do kostki oraz czarne buty z różową podeszwą, która wygląda tak, jakby dziewczyna wdepnęła w gumę do żucia. Do lalki dołączona jest czarna torebka w kształcie serca z białą rączką oraz cukierkowa wersja Hrabii Nietoperza Wspaniałego.

2014

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Sweet Screams'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: BHN00
  • Numer modelu: CBX45

W tej serii włosy Abbey ozdobione są fioletowymi i czarnymi pasemkami. Na czubku jej głowi widnieje natomiast fioletowa korona ozdobiona czarnymi rożkami lodów. Uszy dziewczyny przebite są fioletowymi, długimi kolczykami. Lalka ubrana jest w dwuczęściową sukienkę. Pierwsza jej część jest biała, ozdobiona błękitną kratką, utrzymująca się na niebieskim kołnierzu. Druga część sukienki jest fioletowa, pofałdowana, a zdobi ją wzór z białych, granatowych oraz czarnych żelowych fasolek. Abbey ubrana jest również w fioletową, futrzaną kamizelkę oraz lodowo-niebieski pasek z czarną "polewą", ozdobiony błękitnymi, czarnymi i fioletowymi czaszkami. Na rękach dziewczyny znajdują się rękawiczki sięgające łokci. Na obu jej nadgarstkach widnieją bransoletki - na prawym fioletowa, a na lewym - niebieska. Na nogach lalki znajdują się białe kabaretki, a na jej nogach - czarne buty na fioletowym i niebieski koturnie. Do lalki dołączona jest fioletowa torebka w kształcie kubka z lodami oraz cukierkowa wersja Shiver.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Sweet Screams'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: BHN00
  • Numer modelu: CBX46

W tej serii włosy Ghoulii są granatowe oraz mocno pokręcone. Na jej głowie widnieje zielona opaska, ozdobiona czerwonym mózgiem. Uszy dziewczyny przebite są długimi, czerwonymi kolczykami, a na jej nosie znajdują się okulary w niebiesko-czerwonych oprawkach. Szyję Ghoulii zdobi naszyjnik z czarnych, czerwonych i niebieskich kamieni. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę na ramiączkach. Ozdobione są one czerwonymi i niebieskimi "spływającymi kawałkami materiału". Ubranko przepasana jest zielonym paskiem z czerwonymi i niebieskimi kamieniami. Co więcej, "spływa" z niego kolejna plastikowa warstwa, do której doszyto granatową falbanę, ozdobioną czerwonymi wzorkami oraz wykończoną niebieską siateczką. Na dłoniach Ghoulii widnieją czarne rękawiczki, a na jej lewym nadgarstku - zielona bransoletka. Buty dziewczyny są zielono-czerwone, na koturnie, a utrzymują się one na rzemieniach sięgających łydek. Do lalki dołączona jest zielono-czerwona torebka w kształcie żelka misia na niebieskiej rączce oraz cukierkowa wersja Sira Hukacza.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls