Wikia

Monster High Wiki

Strach, kamera, akcja!

742strony na
tej wiki
Dyskusja1
Ten artykuł dotyczy filmu, zobacz też inne strony o tym tytule.
Strach, kamera, akcja!
FCA okładka filmu.jpg
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 11 marca 2014.
Poprzedni: 13 Życzeń
Następny: Witamy w Hollywood
Obejrzyj film

Strach, kamera, akcja! (ang. Frights, Camera, Action!) – film z serii Monster High. Miał on swoją premierę 11 marca 2014 roku.

Opis

Na co dzień, cicha wampirzyca Draculaura jest obiektem drwin ze strony innych potworów jej gatunku. Co jednak, gdy okaże się, że została ona nową królową wampirów? Dziewczyna swoim nowym losem nie cieszy się długo - przypadkiem odkrywa, że po koronacji będzie jedynie marionetką niejakiego Lorda Stockera. Przed Draculaurą oraz jej przyjaciółmi - Clawdeen, Cleo, Robeccą oraz Strachem postawione zostało nowe zadanie - muszą odnaleźć Wampirze Serce, które wskaże prawdziwą królową. Przygoda kieruje ich do Londoomu, Nowego Gorleanu, a na końcu – Hollyduch. Clawdeen spotka również swoją siostrę Clawdię która jest świetną pisarką inspiruje ją William Shospear. Howleen Wolf i Toralei Stripe rywalizują w walce aktorów. Kto okaże się prawdziwą królową? Kto zalśni w świetle reflektorów na czarnym dywanie?

Postacie

Ciekawostki

Referencje

  • Plakaty przedstawiające postacie na początku filmu są nieco poprawionymi plakatami następujących filmów: Igrzyska śmierci (Clawdeen), Scott Pilgrim kontra świat (Ghoulia) Indiana Jones i Świątynia Zagłady (Strachu), Zmierzch: Przed Świtem - część 2 (Draculaura), Kleopatra (Cleo), Barbarella (Frankie) oraz Atak kobiety o 50 stopach wzrostu (Robecca).
  • Imiona dwóch wampirzych aktorów - Alucard i Edweird są nawiązaniami do innych słynnych wampirów. Imię pierwszego z nich to zniekształcona forma pseudonimu "Alucard", którym posługiwał się Dracula w filmie Son of Dracula. Drugie natomiast to nawiązanie do Edwarda Cullena z sagi Zmierzch.
  • Miejsca, które bohaterowie odwiedzili, nawiązują do słynnych miast na całym świecie. Były to Londoom (Londyn), Nowy Gorlean (Nowy Orlean) oraz Hollyduch (Hollywood).
  • William Szokspear jest parodią Williama Shakespeare'a - angielskiego poety, dramaturga i aktora. 

Debiuty

Błędy

  • Przez wampirzą naturę Elissabat, Alucarda, Edwreida i Draculaury niemożliwe jest to, by byli oni widoczni w kamerze. Mimo tego, ich twarze są dobrze widoczna na każdym filmie.
  • Ygor dogonił straszyciółki co jest niemożliwe, gdyż posiadał tylko wiosło a one płynęły szybciej dzięki odrzutowym butom Robecci.
  • Gdy odkryto położenie Wampirzego Serca, kurtka Robecci nagle znika.
  • Podczas kłótni w stołówce za Toralei stoi Spectra, a za Howleen Scarah, ale w następnym kadrze zamieniają się miejscami.
  • W Hollyduch został użyty model 3D Gilla jako aktora w fioletowym kolorze, lecz w następnym ujęciu zmienia on kolor na niebieski.
  • Podczas kłótni uczennic na stołówce, Rochelle przez moment ma na sobie strój z serii Scaris: City of Frights.

Inne

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki