Wikia

Monster High Wiki

Strach, kamera, akcja!

Dyskusja0
544strony na
tej wiki
Strach, kamera, akcja!
Odcinki
FCA okładka filmu
Sezon Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 11 marca 2014.
Poprzedni: 13 Życzeń
Następny: Upiorne połączenie
Obejrzyj na YouTube

Strach, kamera, akcja! (ang. Frights, Camera, Action!) – film, który swoją premierą będzie miał 3 kwietnia 2014 roku ( w Polsce). Zadebiutuje w nim Clawdia Wolf, Honey Swamp, Elissabat i Viperine Gorgon.

Opis

Na co dzień, cicha wampirzyca Draculaura jest obiektem drwin ze strony innych potworów jej gatunku. Co jednak, gdy okaże się, że została ona nową królową wampirów? Dziewczyna swoim nowym losem nie cieszy się długo - przypadkiem odkrywa, że po koronacji będzie jedynie marionetką niejakiego Lorda Stockera. Przed Draculaurą oraz jej przyjaciółmi - Clawdeen, Cleo, Robeccą oraz Strachem postawione zostało nowe zadanie - muszą odnaleźć Wampirze Serce, które wskaże prawdziwą królową. Przygoda kieruje ich do Londoomu, Nowego Gorleanu, a na końcu – Hollyduch. Clawdeen spotka również swoją siostrę Clawdię która jest świetną pisarką inspiruje ją William Shospear. Howleen Wolf i Toralei Stripe rywalizują w walce aktorów. Kto okaże się prawdziwą królową? Kto zalśni w świetle reflektorów na czarnym dywanie?

Postacie

Ciekawostki

Debiuty

Błędy

  • Przez wampirzą naturę Elissabat, niemożliwe jest to, by była ona widoczna w kamerze. Mimo tego, jej twarz jest dobrze widoczna na każdym filmie z nią.

Inne

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki