Fandom

Monster High Wiki

Sloman Mortavitch

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Sloman Mortavitch • Galeria 
Sloman "Slo Mo" Mortavitch
SlomanMortavitch Skullette.png
Sloman art.jpg
Wiek: 17
Zabójczy Styl: Życie jest przepełnione trudnymi decyzjami, więc wolę nie tracić czasu i intelektualnych mocy, zastanawiając się, w co powinienem się ubrać. Mój styl jest prosty: dżinsy, koszulka, trampki i moja upiorna skórzana kurtka. Dzięki minimalizmowi więcej czasu mogę poświęcić na poważne refleksje i podejmowanie decyzji – na przykład na wybieranie miejsca na randkę z Ghoulią.
Ulubione zajęcie: Mam dwa ulubione, upiorną koszykówkę i szachy. Nie umiem zdecydować, co lubię bardziej, ale nie chcę się spieszyć z wyborem.
Zwierzak: Zdecydowanie muszę to szczegółowo przemyśleć, zanim podejmę decyzję.
Najbardziej irytująca rzecz: Gdy potwory nie łapią mojego poczucia humoru. Nienawidzę tłumaczenia żartów, ponieważ zabija to całą zabawę.
Upiorna wada: Podjęcie każdej decyzji zawsze zajmuje mi wieki. Muszę wszystko dokładnie zbadać, przemyśleć oraz zgromadzić wszystkie „za” i „przeciw”, zanim powiem TAK lub NIE. Nie jestem pewny, czy jest to cecha charakterystyczna dla zombie, czy po prostu dla mnie, ale Ghoulia twierdzi, że decyzje podejmuję w tempie przesuwania się lodowca.
Ulubione jedzenie: Owsianka. Wydaje mi się, że to idealny wybór.
Ulubiony przedmiot: Matematyka dla zaawansowanych. Czasem trzeba się przy niej sporo nagłówkować, ale np. uwielbiam rachunek nieskończonościowy.
Nielubiany przedmiot: Retoryka - czyli nauka swobodnej rozmowy. Potzebuję sporo czasu, żeby się przygotować, w dodatku bardzo trudno mi udzielić szybkiej odpowiedzi.
Ulubiony kolor: Fioletowy
Przyjaciele: Ghoulia Yelps i Deuce Gorgon
Dolldiaryicon.jpg Brak pamiętnika

Sloman "Slo Mo" Mortavitch (Wolny Moe) – syn zombie. Ma 17 lat. Dodatkowo, jest on przewodniczącym samorządu uczniowskiego. Jest to ciekawa pozycja, jak dla niego, ponieważ potrzebuje on własnego mówcy. Mimo tego, że chłopak jest powolny, jest on bardzo dokładny, dzięki czemu został jednym z najlepszych uczniów Monster High. Jego dziewczyną jest Ghoulia Yelps.

Osobowość

Sloman jest dobrodusznym potworem, który ma wielkie poczucie humoru. Generalnie jednak, chłopak jest typowym zombie - najczęściej można go zobaczyć rozkojarzonego i gapiącego się bez celu w przestrzeń. Jego oczy również wydają się toczyć w różnych kierunkach.

Wygląd

Sloman jest chłopakiem o szarej skórze. Jego włosy są granatowe, wygolone po bokach na klasyczny "undercut". Grzywka Slomana jest natomiast najczęściej postawiona do góry. Jego brwi mają ten sam kolor, co włosy, a jego oczy - jasnoniebieską, krystaliczną barwę. Co więcej, mają one tendencję do toczenia się w różnych kierunkach. Dodatkowo, Sloman często się garbi.

Klasyczny potwór

Zombie-wallpaper001.jpg

Zombie to fikcyjna istota nieumarła popularna szczególnie w horrorach. Słowo zombie pochodzi prawdopodobnie od afrykańskiego zumbi (fetysz w języku kikongo) lub od nzambi (bóg w języku kimbundu). Pojęcie zombie wywodzi się z kultury voodoo, w którym oznacza osobę silnie zniewoloną i ślepo lub nieświadomie wykonującą polecenia osoby którą ją kontroluje. Taki typ zombie był obecny w kulturze od drugiej połowy lat 20. XX wieku do prawie końca lat 60. Teraz mało kto kojarzy zombie z voodoo, ponieważ przyjęli się jako osoby martwe, powstające z grobu i starającą się zaspokoić żądzę krwi poprzez konsumpcję świeżego ludzkiego mięsa lub mózgu.

Zdolności

  • Cechy zombie - Sloman będąc zombie jest bardzo powolny, ma problemy z mimiką i koordynacją ruchową i mówi tylko w języku zombie.
  • Nieśmiertelność - Sloman jest żywym trupem, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest nieśmiertelny.

Umiejętności

  • Szachy - Sloman dzięki swojej inteligencji i strategicznemu umysłowi jest jednym z najlepszych graczy w szachy. Jest członkiem klubu szachowego w Monster High.

Relacje

Rodzina

Sloman jest synem zombie.

Znajomi

Sloman przyjaźni się z Deuce'm Gorgonem oraz swoją dziewczyna - Ghoulią Yelps.

Przyjaciółmi chłopaka są również Clawd Wolf, Gillington Webber, Jackson Jekyll, Manny Taur oraz Holt Hyde. Możliwe też, że Sloman ma dobre kontakty z pozostałymi zombie, na przykład z Donem Truposzem.

Miłość

Chłopak jest zakochany w Ghoulii Yelps. Co więcej, dziewczyna odwzajemnia jego uczucia.

Zwierzątko

Obecnie Sloman nie posiada żadnego zwierzaka. Twierdzi, że przed wyborem jakiegokolwiek musi wykonać wiele trudnych badań.

Lalki

Ghoul Spirit

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Spirit'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDF07
  • Numer modelu: BGD87

W tej serii Slo Mo ubrany jest w purpurową koszulkę, na której widnieje logo MH, z którego spływa czarna maź. Chłopak ma na sobie również granatowe rybaczki obszyte białą nicią oraz czarne trampki. Do lalki dołączona jest czarno-łososiowa chorągiewka z logiem MH.

We are Monster High

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Slomana zaczesane są do przodu jego głowy. Chłopak ubrany jest w fioletową koszulkę z krótkim rękawkiem, która została ozdobiona czarnymi, pasiastymi wzorkami. Jego spodnie to granatowe jeansy, a buty - czarne vansy. Do lalki została dołączona czarna rękawica kibica.

Lalka dostępna jest wyłącznie w pięciopaku z Lagooną Blue, Cleo de Nile, Gildą Goldstag oraz Scarah Screams.

Love is not Dead

  • Lalka
  • Linia: 'Love is not Dead'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD81
  • Numer modelu: CKD81

W tej serii Sloman ma swoją podstawową fryzurę. Chłopak ubrany jest w fioletowy garnitur z nadrukiem żeber i muchy. Jego spodnie są czarne. Przez całą długość nogawek przebiega fioletowy pasek. Buty to fioletowe pantofle. Do lalki dołączony jest bukiet z czerwonych móżdżków.

Lalka sprzedawana w dwupaku z Ghoulią Yelps.

Meta Timeline

  • 14 maja 2010: Sloman pojawia się w webisodzie 16. Urodziny.
  • 24 czerwca 2010: Pseudonim "Wolny Moe" zostaje ujawniony w odcinku Cyrano de Ghoulia.
  • 13 kwietnia 2012: Oficjalny art Slomana zostaje ujawniony poprzez aplikację Fraky Fab 13.
  • 12 lutego 2012: Sloman zalicza swój debiut 3D w filmie Upiorna siła miłości.
  • 13 kwietnia 2012: Sloman pojawia się w książce Zaginiony Rozdział Trzynasty.
  • 20 maja 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Slomana "Slo Mo" Mortavitch.
  • 21 lipca 2013: Pierwsza lalka Slomana została pokazana na San Diego Comic-Con International.
  • grudzień 2013: Pierwsza lalka Slomana została wydana w ramach serii Ghoul Spirit.
  • 24 kwietnia 2014: Profil Slomana zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.

Ciekawostki

  • Sloman należy do klubu szachowego.
  • Moe Deadovitch było wstępnym imieniem postaci, a od 20 maja 2013 oficjalnie nazywa się Sloman Mortavitch (ujawniono na SDCCI).
  • W polskiej wersji w odcinkach jego imię zostało przetłumaczone na "Wolny Moe".
  • Jego imię jest zbitką angielskich słów "slow" (pl. wolny) oraz "man" (pl. mężczyzna).
  • Fragment jego nazwiska (Morta) pochodzi od łacińskiego "morte" oznaczającego "śmierć".
Postacie z serii Monster High

Więcej w Fandom

Losowa wiki