FANDOM

Skyra Bouncegait
Postacie
Skyra Bouncegait
Ulubione zajęcie: Jestem całym sercem cheerleaderką! Jakie inne zajęcie pozwala jednocześnie udzielać się towarzysko, ćwiczyć i dopingować przyjaciół?
Zabójczy Styl: Szkolne kolory, szkolne znaki, szkolna moda! Nie tylko mam szkolną duszę — ja po prostu jestem duchem szkoły!
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy potwory poddają się na starcie i nawet nie próbują podejmować wyzwań.
Upiorna wada: Subtelność nie jest moją mocną stroną. Po części jestem duchem, więc nawet moje emocje są przejrzyste.
Przyjaciele: Penepole Steamtail i Fawntine Fallowheart

Skyra Bouncegait – monstaur, będący połączeniem koszmaru i ducha.

Słowo o postaci

Zarzuca mi się, że jestem „niespokojna”, ale ja wolę określenie „energiczna”. To jest bardzo dobra cecha, ponieważ trzeba końskiej dawki energii, aby skutecznie dopingować stado i zachęcać je do… biegu! Do walki! Do zwycięstwa!

Wygląd

Skyra jest dziewczyną o niebieskich oczach i włosach związanych w dwie kitki. Gdzieniegdzie widnieją w nich ciemniejsze pasemka. Jej brwi są fioletowe. Na twarzy ma piegi tego samego koloru. Na głowie ma dwa skręcone, błękitne rogi. Ludzka część ciała jest błękitna a końska - biała. Na nodze ma fioletowe wzory gwiazdek i megafonu.

Klasyczny potwór

Monstaur

Monstaur - hybryda koszmaru nocnego i potwora. Powstają one, kiedy zwykły koszmar zostaje schwytany podczas zderzenia snów. Koszmar przybiera wtedy cechy fizyczne potwora, w którego śnie został złapany. Więcej o nich można dowiedzieć się tutaj.

Duch to dusza człowieka po śmierci. Często uważany jest za półprzezroczystą postać, coraz rzadziej za pojękującą i ubraną w białą szatę. Mówi się, że duch to dusza, która nie znalazła spokoju po śmierci lub jej zwłoki były zbezczeszczone.

Relacje

Rodzina

Skyra jest Monstaurem, będącym fuzją koszmaru i ducha.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Skyry są Penepole Steamtail i Fawntine Fallowheart.

Lalki

Fright-Mares

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: wrzesień 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DGD17

Skyra ubrana jest w białą koszulkę na ramiączkach ze wzorem niebieskich pasków i podkowy. Zakończona jest niebieską falbanką. Pas jest srebrny, zrobiony z łańcuchów z kulami. Przy ogonie ma zawiązaną błękitną kokardę. Jej ochraniacze są tego samego koloru. Z przodu mają sznurowadła i pompony.

Meta timeline

  • 14 lutego 2015: Lalka Skyry zostaje oficjalnie pokazana na New York Toy Fair.
  • 19 września 2015: Profil Skyry zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • lipiec 2015: Pierwsza lalka Skyry zostaje wydana w ramach serii Fright-Mares.

Ciekawostki

  • Jej nazwisko w wolnym tłumaczeniu to "skokowy chód".

Galeria

Postacie z serii Monster High