FANDOM

Roller maze Icon

Skultimate Roller Maze - linia lalek Monster High. Do każdej postaci z serii dołączone są wrotki. Pierwsze lalki zostały wydane w czerwcu 2012 roku. Były to Frankie Stein, Lagoona Blue, Ghoulia Yelps oraz Operetta. W grudniu 2012 roku, linia wzbogaciła się o lalkę Abbey Bominable, która wcześniej była dostępna w dwupaku z Ghoulią, oraz Clawdeen Wolf.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skultimate Roller Maze'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X3671
  • Numer modelu: X3673

W tej serii Frankie ma włosy sięgające łokci. Grzywka dziewczyny ułożona jest na lewą stronę czoła. Na głowie lalki widnieje błękitny kask z falistymi zakończeniami. Frankie ubrana jest w czarną sukienkę na jednym ramiączku. Ozdobiona jest ona różowymi, niebieskimi i zielonymi śrubkami. Spod ubranka wystaje ramiączko niebieskiej bluzki. Oprócz tego, wzdłuż sukienki, po jej bokach biegną dwa różowe paski. Ochraniacze znajdujące sią na kolanach lalki są błękitne. Taki kolor posiadają również rolki dziewczyny. Znajdują się w nich zielone i czarne kółeczka.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skultimate Roller Maze'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X3671
  • Numer modelu: X3673

W tej serii włosy Lagoony są rozpuszczone i ozdobione zielonymi i niebieskimi pasemkami. Na głowie dziewczyny widnieje morski kask z rybią płetwą. Całość wygląda tak, jakby była pokryta łuskami. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę. Ma ona na swoim dole różowy pasek. Na ubraniu założone jest żółte ponczo z czarnymi czaszkami i różowymi kleksami. Uchraniacze i rolki Lagoony są koloru morskiego. Rolki mają czarną podeszwę z rybią płetwą oraz różowe i czarne kółeczka.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skultimate Roller Maze'
  • Wydanie: czerwiec 2012, lipiec 2012
  • Numer asortymentu: X3671, -
  • Numer modelu: X3675, X4513

W tej serii Ghoulia ma średniej długości niebiesko-zielone włosy. Na głowie dziewczyny znajduje się różowy kask w kształcie mózgu. Okulary lalki są koloru zielonego. Ghoulia ubrana jest w sukienkę w czarno-białe pionowe pasy. Ozdobiona jest ona różowymi rękawami i czarnym dekoltem. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje żółta bransoletka. Ochraniacze na kolana lalki są różowe. Wrotki lalki są czarne, z niebieskimi i różowymi kółkami i różową podeszwą.

Operetta

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skultimate Roller Maze'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X3671
  • Numer modelu: X3674

W tej serii włosy Operetty uwiązane są w koński ogon. Na głowie dziewczyny znajduje się czarny kask. Tym razem serce na oku lalki jest białe i ozdobione czarnymi klawiszami fortepianu. Lalka ubrana jest w białą, obcisłą sukienkę z czarnym kapturem. Ozdobiona jest ona wzorkiem z czarnych płyt gramofonowych. Przepasana jest ona w pasie czarnym paskiem. Wzdłuż niej również przebiega pas tego koloru. Widnieją na nim jednak różowe kropki. Ochraniacze na kolana Operetty są koloru czarnego. Wrotki dziewczyny są białe, z fioletową podeszwą. Ich kółeczka są zielone i czerwone.

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skultimate Roller Maze'
  • Wydanie: lipiec 2012, grudzień 2012
  • Numer asortymentu: -, X3671
  • Numer modelu: X4513, Y8349

W tej serii włosy Abbey są ścięte do ramion dziewczyny. Na głowie lalki widnieje prześwitujący, niebieski kask. Na jej szyi widnieje niebieski naszyjnik. Abbey ubrana jest w czarną bluzkę z siateczki. Utrzymuje ją niebieski materiał z zielonymi paskami założony na prawym ramieniu dziewczyny. Sukienka lalki jest lodowo-niebieska. Widnieje na niej delikatna, różowa kratka. Ochraniacze na kolana Abbey są koloru różowego. Tego koloru są również rolki dziewczyny. Są jednak prześwitujące i ozdobione futerkiem. Podeszwa buta jest biała, a kółeczka - przeźroczyste, zielone i niebieskie.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skultimate Roller Maze'
  • Wydanie: grudzień 2012
  • Numer asortymentu: X3671
  • Numer modelu: Y8350

W tej serii włosy Clawdeen są koloru liliowego. Uwiązane są w koński ogon. Na głowie dziewczyny widnieje kanarkowy kask z czubem. Lalka ubrana jest w zieloną sukienkę z czarną "panterką'. Ozdobione jest ona czarnymi elementami. Lewy rękaw sukienki to zielona siateczka. Na kolanach Clawdeen widnieją ochraniacze w tym samym kolorze co kask. Rolki dziewczyny są liliowe. Mają one szare i kanarkowe kółeczka.

Ciekawostki

  • Na podstawie linii została wydana gra na platformy Wii o nazwie Skultimate Roller Maze oraz film Wampigorączka piątkowej nocy.
  • Na początku, Abbey była sprzedawana w dwupaku z Ghoulią, lecz od 2013 roku, można ją kupić jako osobną lalkę.
  • Nie jest wykluczone, że w ramach linii zostanie również wydana lalka Draculaury i Cleo de Nile, zważywszy na obecność tychże strojów w filmie Wampigorączka piątkowej nocy.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls