FANDOM

Skultimate Roller Maze
Gry wideo
Platforma: Nintendo Wii
Nintendo DS~DSi
Nintendo 3DS
Region: USA
Australia
Europa
Data wydania: 13 listopada 2012
15 listopada 2012
16 listopada 2012
7 marca 2013
13 marca 2013
29 marca 2013
Deweloper: Little Orbit
Wydawca: Majesco Entertainment
Dystrybutor: Namco Bandai Partners
Kup grę Skultimate Roller Maze na Amazon

Skultimate Roller Maze – druga gra z serii Monster High wydana na platformę konsoli Nintendo DS i Wii. Jest ona typową "wyścigówką".

O grzeEdytuj

W tej grze menu zostało uproszczone, jak również i gra (w przeciwieństwie do "Ghoul Spirit", gdzie trzeba przynajmniej na 70% znać Język Angielski). Do wyboru mamy 12 postaci: Frankie Stein, Draculaurę, Clawdeen Wolf, Lagoonę Blue, Abbey Bominable, Operettę, Rochelle Goyle, Robbecę Steam oraz (co jest dość rzadkie) czterech chłopaków: Clawda Wolfa, Deuce'a Gorgona, Gilla Webbera i Rosa Palonego.

W grze jest miejsce na kody (co znacznie ją ułatwia). Do wyboru są trzy poziomy trudności i tryb multiplayer (co w Ghoul Spirit też było niemożliwe). Możemy również wybrać jedną z kilku plansz. Do wyboru jest Scaris, Straszyceum, Granit City, Skull Shores, Gloom Beach i Monster High Stadium.

Każda z postaci posiada specjalną umiejętność i jest podzielona na grupy mocy:

  • Strong (Siła) - te postacie kiedy dotkną innych postaci odbijają innych do tyłu, lub mogą do nich strzelać. Jest to Clawd, Rochelle, od których postacie się odbijają oraz Operetta, Deuce - oni strzelają.
  • Light (Światło) - te postacie strzelają lub unoszą się nad ziemią. W skład tej grupy wchodzi Draculaura i Lagoona, które się unoszą, a także Frankie i Gil, którzy strzelają.
  • Medium (pośrednictwo [?]) - tutaj strzelają wszystkie postacie. Jest to Abbey, Ross, a także Robecca i Clawdeen, które wykonują daną czynność po czym,przez chwilę mają umiejętność Clawda i Rochelle.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki