FANDOM

Skull Shores icon

Skull Shores – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują wcielają się w role poszukiwaczy skarbu na bezludnej wyspie. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w październiku 2011. Byli to Abbey Bominable, Lagoona Blue, Gillington Webber oraz Ghoulia Yelps. W 2012 roku wydano kolejne lalki - Frankie Stein, Draculauę oraz pięciopak, w skład którego wchodziła Clawdeen Wolf, Cleo de Nile, kolorowa Frankie, Draculaura i Ghoulia.

2011

Abbey Bombinable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: październik 2011
  • Numer asortymentu: W9180
  • Numer modelu: W9184

Abbey ubrana jest w czarny kostium kąpielowy, ozdobiony białymi płatkami śniegu na tle kolorowych kropek. Dziewczyna ma na sobie także pół-przezroczyste fioletowo-granatowe pareo z białym, futrzanym paskiem. Jej włosy są spięte w kitkę i ułożone na bok. Na głowie lalka założony ma fioletowy kapelusz z ozdobą w kształcie kwiatu. Jej nakrycie głowy wygląda jakby było zrobione z lodu. Buty na obcasie są w tym samym kolorze co kapelusz. Mają one kształt lekko topiącego się lodu. Kolczyki Yeti wyglądają jak roztapiający się lód. Abbey ma także dopasowany do kolczyków naszyjnik z lodem na czarnej wstążce przyczepiony do stroju. Bransoletka Abbey jest różowa z kluczem-czaszką i okrągłymi koralikami.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: październik 2011
  • Numer asortymentu: W9180
  • Numer modelu: W9182

Lagoona ma na głowie opaskę z kwiatem. Włosy dziewczyny układają się niczym fale na oceanie. Lalka ubrana jest w czarny strój z niebieskimi paskami. Ma różowe pareo w łuski i turkusowe buty. Jej dodatkami są różowa bransoletka oraz kolczyki w różnych kolorach. W ręku trzyma napój, z różową parasolką.

Gillington Webber

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: październik 2011
  • Numer asortymentu: W9180
  • Numer modelu: W9180

Gill ubrany jest w czarną koszulkę bez rękawów. Widnieje na niej rysunek białych ości ryby, otoczonych czerwoną obwódką. Oprócz niej, chłopak ma na sobie sportowe szorty. Sięgają one kolan lalki. Mają one kolor turkusowy. Na lewej nogawce widnieje obrazek białego delfina "surfującego" na białych falach morskich. Na nogach Gilla znajdują się japonki z czarną podeszwą i turkusowymi paskami. Na szyi chłopaka widnieje niebieski wisiorek liścia na sznurku o tym samym kolorze. Na głowie lalki widnieje przeźroczyste akwarium. Do pudełka dołączony jest napój w ananasie.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: październik 2011, lipiec 2012
  • Numer asortymentu: W9180, -
  • Numer modelu: W9181, X4489

Włosy Ghoulii w tej serii sięgają ramion dziewczyny. Oprócz tego są pokręcone przy końcówkach. Widnieje w nich czerwony kwiat. Na nosie lalki znajdują się zielone okulary przeciwsłoneczne. Są one okrągłe. Uszy Ghoulii przebite są czerwonymi i białymi kolczykami. Kostium kąpielowy dziewczyny jest czarny, ozdobiony żółtymi kropkami i czerwoną kokardką, Ma on zielone ramiączka i biały pasek na środku. Oprócz niego, lalka założoną ma zwiewną, pomarańczową sukienkę w białe kwadraty. Buty Ghoulii to czerwone sandałki na obcasach. Lewy nadgarstek dziewczyny zdobi różowa bransoletka. Do pudełka dołączony jest orzeźwiający napój w kokosie.

2012

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: styczeń 2012, lipiec 2012
  • Numer asortymentu: W9180; -
  • Numer modelu: X3485, X4489

Włosy Draculaury zaczesane są w wysoką kitkę. Na głowie dziewczyny znajduje się biała, marynarska czapka. Lalka ubrana jest w różowo-biały kostium kąpielowy w stylu marynarskim (ma on czarny kaptur). Talia Draculaury przepasana jest czarną chustą w białe grochy. Buty lalki to różowe sandałki na obcasie. Dziewczyna ma przebite uszy kolczykami w kształcie kotwicy. Na lewym nadgarstku lalki widnieje różowa bransoletka. Do pudełka dołączona jest czerwona miseczka z tropikalnym koktajlem.

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: marzec 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X0593

Cała lalka jest w odcieniach szarości. Włosy Frankie są ścięte na "boba". Dziewczyna ubrana jest w szare bikini. Połączone jest ono szarą siateczką na brzuchu. Talia lalki przepasana jest szarym pareo. Wszystkie części garderoby mają wzór "moro". Buty Frankie to szare sandałki na obcasie w kształcie śrubki. Na lewym nadgarstku dziewczyny widnieje szara bransoletka.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X4489

Włosy Cleo są krótko ścięte; sięgają ramion. Są pomalowane na brązowo. Grzywka dziewczyny jest koloru niebieskiego. Lalka ubrane jest w cielisty jednoczęściowy kostium kąpielowy wiązany na szyi brązowym sznurkiem. Oprócz niego, Cleo ma na sobie również spodnie zaczynające się pod piersiami dziewczyny. Są one zwiewne, mają kolor morski. Ozdobione są licznymi bohomazami w kolorze żółtym. Buty lalki to turkusowe sandałki na obcasie. Przedstawia on człowieka utrzymującego ciężar ciała dziewczyny. Uszy Cleo przebite są długimi, morskimi kolczykami. Na lewym nadgarstku lalki widnieje długa bransoleta. Ma ona kolor czarny i zielony.

Lalka jest dostępna do zakupienia wyłącznie w pięciopaku z Ghoulią, kolorową Frankie, Clawdeen i Draculaurą.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Oznaczenie modelu: X4489

W tej serii włosy Clawdeen przemalowane są na fioletowo. Grzywka dziewczyny przerzucona jest na prawą stronę. Zdobi ją zielone pasemko. Lalka ubrana jest w jednoczęściowy kostium kąpielowy. Jest on w zielono-czarne przekątne paski. Wiąże się go na szyi dziewczyny dzięki brązowemu rzemykowi. Oprócz niego, Clawdeen ubrana jest również w zwiewną tunikę. Ma ona kolor zielony i wzór "zebrę". Ozdobiona jest ona fioletowymi kwiatami. Buty dziewczyny to fioletowe sandałki na koturnie. W uszach lalki widnieją fioletowe i zielone kolczyki - po jednym w każdym z nich.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w 5-paku z Cleo, kolorową Frankie, Draculaurą i Ghoulią.

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny Art
  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X4489

Włosy Frankie są ścięte na "boba". Dziewczyna ubrana jest w niebieskie bikini. Połączone jest ono morską siateczką na brzuchu. Talia lalki przepasana jest niebieskim pareo. Wszystkie części garderoby mają wzór "moro". Buty Frankie to niebieskie sandałki na obcasie w kształcie śrubki. Na lewym nadgarstku dziewczyny widnieje turkusowa bransoletka.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w 5-paku z Cleo, Clawdeen, Draculaurą i Ghoulią.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki