Fandom

Monster High Wiki

Skelly Bones

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Skelly Bones
88.jpg
Wiek:  ?
Zabójczy Styl: Uwielbiam nosić sukienki-swetry. Są ciepłe i powstrzymują moje kolana od pukania o siebie, kiedy mi zimno.
Ulubione zajęcie: Odpoczynek z przyjaciółmi. Czuję w kościach, że są oni najlepsi w całej okolicy!
Zwierzak: Tibia i Fibula - moje dwie rybki. Są takie słodkie, gdy bawią się w Styksie.
Najbardziej irytująca rzecz: Holt używa moich ramion do grania na perkusji. To nie jest fajne.
Upiorna wada: Niestabilna temperatura ciała. Nie trudno sobie wyobrazić moje zakłopotanie, gdy stracę trochę stopni Celsjusza w klasie...
Ulubione jedzenie: Cukierki w kształcie czaski. Mniam!
Ulubiony przedmiot: Historia. Jestem paplą, więc lubię dzielić się z innymi moimi przeżyciami z przyszłości.
Nielubiany przedmiot: Potworologia. Czy ty również nie lubisz, gdy potwory próbują zabrać ci nogę?
Ulubiony kolor: Granatowy
Przyjaciele: Frankie Stein i Spectra Vondergeist
Dolldiaryicon.jpg Brak pamiętnika

Skelly Bones – córka Charona, mitologicznego przewoźnika po Styksie. Na razie powstała tylko jej lalka do ułożenia z serii "Stwórz potwora". Udostępniono również informacje o niej na oficjalnym profilu MH na Facebooku. Nie wiadomo, czy pojawi się jej oficjalna lalka i czy pojawi się w webisodach.

Osobowość

Jak na razie osobowość Skelly nie jest znana.

Wygląd

Włosy Skelly są koloru granatowego. Jej oczy natomiast są fioletowe. Usta potworki pomalowane są na kolor granatowy. Dziewczyna nie ma skóry ani mięśni. Składa się tylko z kości.

Klasyczny potwór

Charon by Patenier.jpg

Skelly jest córką Charona, czyli przewoźnika dusz przez rzekę Styks według mitologii greckiej.

Charon był posępnym starcem, bezwzględnym i bezlitosnym. Nikt żywy nie miał wstępu do jego łodzi (kilka razy zdarzyło się odstępstwo od tej zasady ale zawsze ponosił za to karę, np. Herakles za przewiezienie musiał spędzić rok zakuty w łańcuchy), podczas podróży dusze zmarłych musiały wiosłować, a Charon sterował łodzią. Za swe usługi pobierał opłatę – monetę o wartości 1 obola, dlatego zgodnie ze zwyczajem obowiązkiem rodziny było umieszczanie monety w ustach zmarłego.

W sztuce przedstawia się Charona jako brodatego, siwego, szpetnego starca ubranego w strój niewolnika (z jednym rękawem) i okrągły kapelusz podróżny. Często stoi w łodzi z wiosłem.

W mitologii etruskiej Charon to demon śmierci, który zabijał konającego człowieka i ciągnął go do Podziemia. Przedstawiany był z potężnym młotem w dłoni, z wężami zamiast włosów, często ze skrzydłami.

Relacje

Rodzina

Skelly jest córką Charona - mitologicznego przewoźnika po Styksie.

Miłość

Jak na razie nie wiadomo, czy Skelly ma chłopaka, czy się w kimś podkochuje.

Przyjaciele

Według udostępnionych informacji o Skelly na Facebooku, dziewczyna przyjaźni się z Frankie Stein i Spectrą Vondergeist.

Zwierzątko

Skelly ma dwie rybki - Tibię i Fibulę.

Lalki

Create a Monster

  • Lalka Skelly
  • Wydanie: listopad 2011
  • Numer asortymentu: W9175
  • Numer modelu: W9177
  • Typ ciała: kobieta

Głowa Skelly jest koloru białego. W zestawie znajduje się również para dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. W skład ubrania potworki wchodzi czarna sukienka zakończona fioletowymi paskami i ozdobiona motywem szkieletu i czarna opaska. Buty lalki są koloru białego. Peruka dziewczyny jest koloru granatowego. Do lalki nie jest dołączony tors. Można go jednak kupić w internecie.

Meta Timeline

  • listopad 2011: pierwsza lalka Skelly zostaje wydana.
  • 16 grudnia 2011: Na oficjalnym profilu Monster High na Facebooku zostają ujawnione informacje o Skelly.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki