Fandom

Monster High Wiki

Sirena von Boo

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Sirena von Boo • Galeria 
Cytat1.png Tak! Świetnie, idź stąd maluszku! Jak cudnie rusza nóżkami, och! Cytat2.png
Sirena w filmie „Upiorne połączenie
Sirena von Boo
Sirena skullette.jpg
Sirena art.png
Wiek: 17
Zabójczy Styl: Lubię łączenie stylów nawiązujących do obu stron mojego dziedzictwa, na przykład przeplatanie sznurów pereł łańcuchami. Skoro i tak będę dzwonić łańcuchami, czemu by nie robić tego z klasą?
Ulubione zajęcie: Jestem bardzo ciekawskim upiorem, więc uwielbiam poszukiwania skarbów na dnie mórz i odwiedzanie sklepów z antykami na lądzie. Kocham znaleziska upiornie unikalne i dziko dziwaczne.
Zwierzak: Bardzo chciałabym mieć własnego zwierzaka, ale jak na razie to marzenie się nie spełniło.
Najbardziej irytująca rzecz: Nienawidzę być zakotwiczona w jednym miejscu. Lubię dryfować tam, gdzie zabierze mnie fala.
Upiorna wada: Tak bardzo lubię bujać w obłokach i pogrążać się w falach własnych refleksji, że nie umiem twardo stąpać po ziemi. Zawsze zanurzam się w myślach, czy to na lądzie, czy w wodzie.
Ulubione jedzenie: Sushi z wodorostami. Jest lekkie i upiornie smaczne.
Ulubiony przedmiot: Archeologia jest jak nowa przygoda każdego dnia, ponieważ nigdy nie wiadomo, co się stanie, by utrzymać się na fali.
Nielubiany przedmiot: Czasem mój ulubiony przedmiot jest tym najbardziej nielubianym innego dnia. Dziwne, nie?
Ulubiony kolor: Barwinek
Przyjaciele: Avea Trotter, Bonita Femur i Neightan Rot
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Sireny von Boo

Sirena von Boo – hybryda. Córka syreny (matka) i ducha (ojciec). Ma 17 lat. Zadebiutowała w filmie Upiorne połączenie. Dziewczyna wielokrotnie zmieniała szkoły, ponieważ w żadnej z nich nie mogła się odnaleźć. Doskonale zdaje sobie sprawę, że jej podwójne dziedzictwo doprowadziło do wielu nieprzyjemnych sytuacji, gdy inne potwory wyśmiewały się z niej i jej przyjaciół. Z drugiej strony, Sirena nie chciałaby być nikim innym. Dziewczyna jest w stanie przemieszczać się zarówno pod wodą, jak i unosić w powietrzu. Dzięki temu, że jest w połowie duchem, może również przenikać przez materialne przedmioty. Jedyną jej wadą jest to, że łatwo się rozprasza, przez co ciągle trzeba się nią opiekować, szukać jej i sprowadzać ją na ziemię.

Osobowość

Sirena jest wielką marzycielką. Dziewczynie często zdarza się odpłynąć myślami, niezależnie od tego czy jest na lądzie, czy w morzu. Sirena żyje w swoim świecie. Upiorka jest również niezwykle ciekawa. Uwielbia poszukiwania zatopionych skarbów, by później sprzedać je sklepom z antykami.

Wygląd

Sirena jest dziewczyną o długich, kręconych, purpurowych włosach, które sięgają jej bioder. Pewna ich część upięta jest w kok, druga - zapleciona w warkocz, a pozostała opada swobodnie. Brwi dziewczyny są tego samego koloru. Skóra Sireny jest niemal biała, ale w okolicach dłoni staje się ona czarna. Co więcej, pomiędzy palcami dziewczyny znajdują się błony. Ogon Sireny jest dwukolorowy. Pierwsza jego część jest srebrzysta oraz ozdobiona wzorkiem podobnym do sieci rybackich. Płetwa jest czarna, pokryta licznymi dziurkami i wygląda na poszarpaną.

Klasyczny potwór

Syrena2.jpg

Sirena jest hybrydą syreny oraz ducha.

Syrena – w mitologii greckiej to niebezpieczne i przebiegłe stworzenia femme fatale wyobrażane jako półkobieta-półptak. Później, podobnie jak w mitologii rzymskiej, nimfa morska wyobrażana jako ryba z głową kobiety lub pod postacią półkobiety-półryby.

Syreny zamieszkiwały małe wyspy na Morzu Śródziemnym (w pobliżu jońskiego miasta Fokaja), skąd wabiły urzekającym śpiewem żeglarzy i zabijały ich. Wedle Pauzaniasza straciły swe pióra w konkursie śpiewaczym z muzami, który przegrały. Muzy zaś uczyniły sobie z nich korony. Apollodorus podaje, iż były dziećmi Syreny, córki Melpomeny i boga rzeki Achelousa. Nosić miały imiona Pisinoe, Agalope i Thelxiepia. Pierwsza z nich grała na lirze druga śpiewała, trzecia zaś przygrywała na flecie. Wedle greckiego Fizjologa, autorstwo którego pozostaje nieznane, były to bestie wodne, półryby-półkobiety, wesołe w burze i sztormy, smutne zaś w czas ładnej pogody. Pięknymi pieśniami wabiły marynarzy i sprowadzały ich statki na mieliznę, następnie zaś je okradały, a ludzi pożerały. Pliniusz Starszy opisuje syreny również jako półryby-półludzi, których ciało jest jednak całe pokryte włosami. Męskie istoty, większe niż żeńskie, zwane były trytonami i często ponoć zatapiały statki siadając w dużej ilości na jeden z burt, aż statek się przechylił.

Inne wersje mówią, że były to córki Zeusa, które towarzyszyły zmarłym w drodze do Hadesu. Troszczyły się o ich dusze i opłakiwały je, dlatego ich wizerunki umieszczano na nagrobkach.

Według innych podań mieszkały w niebie. Niebańskie syreny były spokrewnione z muzami. Śpiewały i grały na instrumentach.

Duch to dusza człowieka po śmierci. Często uważany jest za półprzezroczystą postać, coraz rzadziej za pojękującą i ubraną w białą szatę. Mówi się, że duch to dusza, która nie znalazła spokoju po śmierci lub jej zwłoki były zbezczeszczone.

Zdolności

  • Przenikalność - Sirena potrafi przenikać przez różne przedmioty oraz przez podłogę czy ściany.
  • Lewitacja - Sirena potrafi latać i unosić się w powietrzu. Dzięki temu, mimo braku nóg z łatwością może się przemieszczać.
  • Nieśmiertelność - Sirena będąc w połowie duchem jest nieśmiertelna.

Umiejętności

  • Pływanie - jak przystało na wodnego potwora Sirena świetnie pływa. Co więcej przez to, że jest w połowie duchem gdy wskakuje do wody nie ma żadnej fali czy chlupnięcia. Po prostu przez nią przenika.

Relacje

Rodzina

Sirena jest hybrydą - syreną po matce oraz duchem po ojcu.

Przyjaciele

Przyjaciółmi Sireny są Avea Trotter, Bonita Femur oraz Neightan Rot.

Miłość

Nie wiadomo czy Sirena jest w stałym związku, lub czy jest obecnie w kimś zakochana.

Zwierzak

Sirena obecnie nie jest posiadaczką jakiegoś zwierzęcia. Mimo to, marzy o posiadaniu jednego.

Lalki

Freaky Fusion

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJR41
  • Numer modelu: BJR42

W tej serii włosy Sireny są mocno pokręcone. Ich część upięta jest kok. Reszta natomiast, zapleciona jest w warkocz. Uszy dziewczyny przebite są długimi, srebrnymi kolczykami. Szyję upiorki zdobią trzy srebrne naszyjniki. Sirena ubrana jest w zielonkawą bluzkę z czarnymi wzrokami. U góry doszyty jest czarny materiał, pocięty w paski, utrzymujący się na ramieniu dziewczyny. Nadgarstki lalki ozdobione są czarnymi bransoletkami, do których przyczepionych jest kilka długich linek. Ogon dziewczyny jest dwukolorowy - jego pierwsza część jest srebrzysta, a druga - czarna. Ponadto, pierwsza część ozdobiona jest wzorem podobnym do sieci rybackich, natomiast druga - licznymi dziurkami. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Meta timeline

  • 19 listopada 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Sireny von Boo.
  • 27 grudnia 2013: Pierwsze zdjęcia lalki Sireny przeciekły do internetu.
  • 3 kwietnia 2014: Oficjalny art Sireny zostaje ujawniony.
  • 5 maja 2014: Profil Sireny zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • czerwiec 2014: Pierwsza lalka Sireny zostaje wydana w ramach serii Freaky Fusion.
  • czerwiec 2014: Wpisy z pamiętnika Sireny zostają ujawnione.
  • 16 września 2014: Sirena debiutuje w filmie Upiorne połączenie.
  • 26 września 2014: Sirena debiutuje w odcinku Dzień Duchosyreny.

Ciekawostki

  • Nazwisko postaci nawiązuje do wydawanego przez duchy dźwięku, gdy chcą kogoś wystraszyć.
Postacie z serii Monster High

Więcej w Fandom

Losowa wiki