Fandom

Monster High Wiki

Silvi Timberwolf

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Silvi Timberwolf
Sylvi E art.jpg
Wiek: 15 lat
Moja BUU-unikalna cecha: Korzystam z okazji! W cokolwiek się angażuje wchodzę w to obiema łapami... albo czterema w zależności od fazy Księżyca.
Zabójczy Styl: Lubię dzikie, rockowe nadruki w neonowych kolorach. Moja wilcza strona szepcze: "może powinniśmy wmieszać się w tłum", ale moja buntownicza strona mówi: "nie-e, róbmy to, co teraz!"
Ulubione zajęcie: Muzykowanie! Umiem grać na paru instrumentach, ale gitara to mój żywioł!
Zwierzak: Musiałam dbać o cały miot mojego rodzeństwa kiedy byłam szczenięciem, więc teraz jestem szczęśliwa bez zwierzaka.
Najbardziej irytująca rzecz: Jeśli jestem sama staje się obiektem żartów o "osamotnionych wilkołakach", jeśli jestem w grupie słyszę: "ona zawsze chodzi w stadzie". Ciężko dogodzić.
Upiorna wada: Mam świetny zmysł węchu, ale jestem przyzwyczajona do świeżego powietrza, więc mój nos wariuje wśród tych wszystkich obcych zapachów wokół szkoły. Szczególnie w stołówce.
Ulubione jedzenie: Cokolwiek, czego nie muszę upolować bądź ugotować sama.
Przyjaciele: Clawdeen Wolf, Cleo de Nile, Draculaura, Frankie Stein, Lagoona Blue, Venus McFlytrap, Twyla.
Dolldiaryicon.jpg Brak pamiętnika

Silvi Timberwolf - córka szarych wilkołaków. Swój debiut zaliczyła w filmie Zelektryzowani.

Osobowość

Osobowość Silvi aktualnie nie jest znana.

Wygląd

Dziewczyna ma jasno szare futro oraz ciemnoniebieskie włosy. Oczy Silvi mają odcień jasnoniebieski. Z ust Silvi wystają dwa kły, a jej dłonie wyposażone są w ostre szpony. Na nadgarstkach i kostkach widnieje futro.

Klasyczny potwór

Wilkołak.JPG

Wilkołak - w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka. Pierwotnie wilkołakiem był czarownik, zwany Nurem lub Neurem (co ze starosłowiańskiego oznacza złego człowieka), który za sprawą magicznego noża i rytuału mógł przemienić siebie lub kogoś w wielkiego wilka.

Zdolności

  • Super węch - Silvi ma mocno wyczulony zmysł węchu, co jest jednocześnie jej przekleństwem, gdyż na każdy obcy zapach gwałtownie reaguje.
  • Wpływ pełni księżyca - Silvi podczas pełni księżyca lub wśród podobnych źródeł światła dostaje zastrzyku energii i zachowuje się nieco dziko.
  • Wilcze zachowanie - Silvi będąc człowiekiem-wilkiem, może wyć do księżyca, szybko biegać i ogólnie zachowywać się jak wilk lub pies.
  • Transformacja - Silvi wykazuje zdolność w postaci przemiany w wilka. Potrafi przyjmować formę zwierzęcą, a później humanoidalną kiedy tylko chce.

Umiejętności

  • Granie na instrumentach - Silvi jest utalentowana muzycznie i potrafi grać na paru instrumentach, jednak jak sama twierdzi jej ulubionym jest gitara.

Relacje

Rodzina

Silvi jest córką szarych wilkołaków. Wspomina też, że ma stado rodzeństwa, którym musiała się opiekować jako szczeniak.

Przyjaciele

Dziewczyna przyjaźni się z Clawdeen Wolf, Cleo de Nile, Draculaurą, Frankie Stein, Lagooną Blue, Venus McFlytrap i Twylą.

Miłość

Aktualnie nic nie wiadomo o relacjach miłosnych dziewczyny.

Zwierzę

Silvi nie posiada zwierzaka.

Lalki

Electrified

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: Electrified
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: DVH66

Włosy Sylvi są mocno karbowane i związane za pomocą czarnej ozdoby z ćwiekami w kitkę sięgającą ramion. Jej grzywka jest długa i opada na prawą stronę. Uszy przebite są długimi, różowymi kolczykami. Lalka ubrana jest różowy kołnierz imitujący pióra, błękitny, poszarpany top bez rękawków oraz czarną sukienkę w kolorowe wzory wilków wykończoną żółtą koronką. Jej buty to żółte sandały z motywem ćwieków i piorunów wiązane na łydce z obcasem w kształcie półksiężyca. 

Ciekawostki

  • Nazwisko w przetłumaczeniu oznacza "wilk szary". Jest to najszerzej rozpowszechniony gatunek wilka.
  • Imię może nawiązywać do koloru jej futra (silver - srebrny), angielskiego słowa oznaczającego "bór" (en. silva) lub do imienia matki mitologicznych braci Romulusa i Remusa, która nazywała się Rhea Silvia.
  • Mimo że lalka ma futro również na uszach grafika przedstawia ją bez tego dodatku.

Galeria

Telewizyjne

Inne

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki