Fandom

Monster High Wiki

Signature

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wśród rosnącego i zmieniającego się asortymentu linii lalek Monster High na przestrzeni lat, istnieje jedna, niezmienna linia. Nie ma ona zarejestrowanej nazwy, ale charakteryzuje się numerem asortymentu N2851. Jest to seria Signature. W jej ramach zostają wydane lalki, związane ze strojami szkolnymi. Zazwyczaj wydawane są po 8,7 lub 4 w każdej odsłonie. Zazwyczaj, dołączony jest do nich także pamiętnik. Pierwsze cztery wydane serie nie miały swoich oficjalnych nazw, ale dwie kolejne już tak. W związku z tym, fani postanowili nadać je samodzielnie.

Przegląd

Linia Wydanie Lalki
Basic lipiec 2010 - październik 2010 Frankie Stein, Draculaura, Clawdeen Wolf, Cleo de Nile, Deuce Gorgon, Lagoona Blue, Ghoulia Yelps, Holt Hyde
School's Out czerwiec 2011 - lipiec 2011 Frankie Stein, Clawdeen Wolf, Cleo de Nile, Draculaura, Clawd Wolf, Spectra Vondergeist, Lagoona Blue, Abbey Bominable
Campus Stroll grudzień 2011 - marzec 2012 Toralei Stripe, Operetta, Nefera de Nile, Purrsephone i Meowlody, Howleen Wolf, Clawdeen Wolf
Between Classes marzec 2012 - lipiec 2012 Rochelle Goyle, Jackson Jekyll, Robecca Steam, Venus McFlytrap
Picture Day listopad 2012 - kwiecień 2013 Draculaura, Abbey Bominable, Cleo de Nile, Spectra Vondergeist, Operetta, Frankie Stein, Lagoona Blue
New Scaremester listopad 2013 - czerwiec 2014 Jinafire Long, Clawdeen Wolf, Catrine DeMew, Niewidzialny Billy, Twyla, Gigi Grant, Catty Noir
Pojedyncze lalki czerwiec 2012 - trwa C.A. Cupid, Pani Dyrektor Głowenia Krewnicka, Catty Noir, Jane Boolittle, Casta Fierce, Amanita Nightshade

Inne linie

Cykl wydawania lalek nowych postaci w seriach typu Signature został zaburzony, kiedy to w grudniu 2011 roku, na ramach linii Sweet 1600 wydano lalkę C.A. Cupid. Obecnie, większość postaci tego typu zostaje wydana w seriach, które promowane są filmami 3D.

Serie Lalki
Sweet 1600 C.A. Cupid
Scaris: City of Frights Catrine DeMew, Jinafire Long, Skelita Calaveras
Classroom Ross Palony
13 Wishes Gigi Grant, Twyla
Frights, Camera, Action! Clawdia Wolf, Elissabat, Honey Swamp, Viperine Gorgon
Freaky Fusion Avea Trotter, Bonita Femur, Neightan Rot, Sirena von Boo
We are Monster High Gilda Goldstag, Sloman Mortavitch
Scarisian Vacation Garrott du Roque
Haunted Kiyomi Haunterly, Porter Geiss, River Styxx, Vandala Doubloons
Monster Exchange Lorna McNessie, Marisol Coxi, Batsy Claro, Isi Dawndancer, Kjersti Trollson
Boo York, Boo York Astranova, Elle Eedee, Luna Mothews, Mouscedes King
Freak du Chic Gooliope Jellington
San Diego Comic-Con International Scarah Screams, Strachu, Wydowna Spider, Iris Clops, Manny Taur,

Pojedyncze lalki

Od 2012 roku, Mattel ma zwyczaj wydawania pojedynczej lalki, która nie jest czasowo związana z jakąkolwiek istniejącą serią. Jak dotąd, ukazała się ponownie wydana C.A. Cupid, Pani Dyrektor Głowenia Krewnicka, Catty Noir, Jane Boolittle, Casta Fierce, Amanita Nightshade oraz Finnegan Wake.

C.A. Cupid

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Signature - pojedyncze lalki'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: Y4683

C.A. ma na sobie różowo-biało-czarną sukienkę bez ramiączek. Jej góra jest różowa. Sukienka w połowie przepasana jest czarnym pasem, który łączy się z szalami zastępującymi ramiączka. Dół sukienki jest biały. Przechodzi on stopniowo w kolor różowy. Na samym dole sukienki widnieją znaki przypominające serca. C.A. nosi białe kolczyki. Prawy jest w kształcie strzały, a lewy w kształcie łuku. Na prawym ramieniu dziewczyna nosi kuszę, w środku której znajduje się długa różowa strzała. Buty potworki na wysokim obcasie zawierają czarne podeszwy, które utrzymuje łańcuch białych i różowych serc. W lewym bucie obcas ma kształt białej strzały z różowym grotem.

Różowa torebka lalki jest w kształcie serca. Wyposażona jest ona w dwie różowe zakrzywione strzały. Do lalki dołączona jest podstawka i pamiętnik. Pudełko nie zawiera szczotki.

Głowenia Krewnicka

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Signature - pojedyncze lalki'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBK21

Lalka Głowenii ma na sobie fioletowy płaszcz zapinany na srebrne guziki. Przypomina on nieco pelerynę. Spod kołnierza i rękawów wystają białe, ozdobne falbany. Pod płaszczem, pani dyrektor ma założoną czarną koszulę z białym żabotem oraz różowymi paskami przy nadgarstku. Całość jest zaakcentowana malinowym krawatem. Spodnie Krewnickiej są koloru czarnego. Ich nogawki wsunięte są do butów sięgających łydki kobiety. Są one czarne, na wysokim obcasie i ozdobione srebrnymi łańcuchami. Do lalki dołączony jest zwierzak nauczycielki - Koszmar.

Catty Noir

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Signature - pojedyncze lalki'
  • Wydanie: 13 września 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7729

W tej serii włosy Catty upięte są w koński ogon. Ogólnie, włosy sięgają łydek dziewczyny. Na obu nadgarstkach Catty znajdują się różowe i białe bransoletki z ćwiekami (jedna różowa na lewym, dwie różowe i dwie białe na prawym). Uszy kolołaczki przebite są różowymi kolczykami, po dwa w każdym. Lalka ubrana jest w różową obrożę, do której doczepione jest kilka piór oraz białą bluzkę, ozdobioną czarnymi paskami, które przypominają rozbite szkło. W jej prawym górnym rogu, znajduje się różowa cyfra 13. Oprócz tego, dziewczyna ma na sobie również różową, połyskującą spódniczkę, z białą i jasnoróżową siateczką. Z jej tyłu wystaje długi, różowy, sięgający podłogi materiał, ozdobiony różowymi wstążkami z srebrnym brokatem. Buty Catty to srebrne kozaki na koturnie. Przypominają one nieco lustro. Do lalki dołączony jest różowy mikrofon.

Jane Boolittle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Signature - pojedyncze lalki'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BJF62

W tej serii głowę Jane zdobi różowa tiara z dwoma ptasimi ptasimi piórami oraz logiem Monster High. Uszy lalki przebite są niebieskimi kolczykami w kształcie ptasiego pazura. Szyję dziewczyny zdobią dwa niebieskie i jeden różowy naszyjnik, które są ciasno oplecione wokół niej oraz dłuższy, różowy. Jane ubrana jest w fioletową bluzkę z niebieskim wzorkiem przedstawiającym las, której rękawy przypominają ptasie pióra. Bluzka jest ucięta, a spod niej wystaje druga, różowa koszulka. Na prawym nadgarstku lalki znajduje się czarna bransoletka, a na jej lewej dłoni – dłuższa, również czarna. Dziewczyna ma na sobie również czarne rybaczki, na której widnieje morska, prześwitująca spódniczka oraz czarny pasek z czerwonymi elementami. Buty Jane to niebieskie sandałki na obcasie, których rzemyki sięgają łydek Jane. Do lalki dołączona jest czarna, marszczona torebka z niebieską rączką i ptasim piórem tego samego koloru, czarna laska z logiem Monster High i niebieskim piórem, a także zwierzak lalki – leniwiec Needles.

Casta Fierce

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Signature - pojedyncze lalki'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: CFV34
  • Numer modelu: CFV34

W tej serii włosy Casty są proste, a grzywka dziewczyny upięta jest z tyłu głowy. Uszy dziewczyny przebite są srebrnymi kolczykami w kształcie gwiazdek. Lalka ubrana jest w pomarańczową, brokatową sukienkę z dużymi, bufiastymi rękawkami. Pokryte one są czarnymi stelażami ze srebrnymi ćwiekami. Im bliżej dołowi ubranka, tym bardziej staje się ono fioletowe, również brokatowe. W okolicy kolan sukienka wykończona jest czarnym paskiem ze srebrnymi ćwiekami i klamrą. Doszyta do niej została czarna, połyskująca falbana. Na lewym nadgarstku Casty znajdują się trzy bransoletki - dwie srebrne i jedna fioletowa, natomiast na jej prawej ręce czarna, długa rękawiczka z siateczki. Buty dziewczyny są fioletowe, na wysokim obcasie oraz wysadzane srebrnymi ćwiekami. Do lalki dołączona jest fioletowa miotła na srebrnym kiju, do którego zostały przytwierdzone dwie pomarańczowe tasiemki. Pełni ona funkcję stojaka dla fioletowego mikrofonu. W pudełku znajduje się także pamiętnik.

Amanita Nightshade

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Signature - pojedyncze lalki'
  • Wydanie: styczeń 2015
  • Numer asortymentu: CKP50
  • Numer modelu: CKP50

W tej serii włosy Amanity są pofalowane. Ozdobione są one dużym, czarnym kwiatem, znajdującym się po lewej stronie głowy dziewczyny. Uszy lalki przebite są kolczykami tego samego koloru, które swoim kształtem przypominają trójkąt. Jej szyję z kolei zdobi naszyjnik - również czarny. Amanita ubrana jest w czarną bluzkę, ozdobioną zielonym wzorem oraz czarną minispódniczkę. Na nie została założona liliowa, zwiewna sukienka. Jej dekolt obszyty jest czarną falbaną, natomiast końce ubranka są postrzępione i sięgają do kostek. Co więcej, widnieje na nich nadruk przedstawiający czarne pnącza oraz liście. Są one także obszyte fioletową falbanką. Całość została przepasana dwoma czarnymi paskami. Na lewym nadgarstku lalki widnieje czarna bransoletka z ćwiekami. Jej buty to sandałki tego samego koloru, które swoim kształtem przypominają kwiat. Do kostek dziewczyny przymocowano zieloną ozdobę w kształcie pnączy z purpurowym kwiatem. Do lalki dołączono czarną torbę na ramię, liliowy segregator, czarny trumnofon oraz pamiętnik.

Finnegan Wake

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Signature - pojedyncze lalki'
  • Wydanie: sierpień 2015
  • Numer asortymentu: CFD17
  • Numer modelu: CKT04

W tej serii włosy Finnegana są uczesane w irokeza. Na szyi nosi gogle na brązowej gumce. Chłopak ubrany jest w żółtą koszulkę bez rękawów z czerwonym numerem 01 w białym kółku. Na prawej ręce ma bandaż, a na dłoniach - czarne rękawiczki bez palców. Do lalki dołączono pamiętnik, brązowy plecak oraz czarny wózek inwalidzki z "płonącymi" kołami.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki