Fandom

Monster High Wiki

Siła sprytu

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Siła sprytu
Odcinki
Taugh as Scales03.jpg
Sezon: 3 sezon
Premiera: 19 września 2013
Poprzedni: Inwazja
Następny: Straszy-dziedzictwo
Obejrzyj na YouTube

Siła sprytu (ang. Tough As Scales) – 53 odcinek trzeciego sezonu Monster High. Główną bohaterką jest tutaj Jinafire Long.

OpisEdytuj

Co jest dla Was ważniejsze w życiu - siła mięśni czy rozumu? Chłopcy chcą oczywiście każdy problem rozwiązać mięśniami i agresją. Jinafire czerpiąc z chińskich mądrości, pokaże im jak można inaczej radzić sobie z przeciwnościami losu. Ale... czy na pewno jej się to uda?

StreszczenieEdytuj

Odcinek zaczyna się od przyjścia do Jinafire Rosa Palonego, Manny'ego Taura, Jacksona Jekylla i Deuce'a Gorgona. Ross i Manny zaczynają się siłować o piłkę. W pewnym momencie piłka wylatuje im z rąk, przebija okno i wlatuje do studni. Chłopcy idą tam z Jinafire. Piłka wpadła do kanału wentylacyjnego. Chłopcy próbują wyjąć ja siłą, jednak nie udaje się im to. Dziewczyna tłumaczy im, że nie warto posługiwać się siłą i dla przykładu opowiada im pewną historie z przeszłości. Następnie wyjmuje z włosów wykałaczkę, podpala ją w stalaktyt tak, że spada w wodę. Woda zmienia kierunek, przepływa do kanału i wyjmuję piłkę. Nagle z kanału wydobywa się potwór, lecz córka smoka chińskiego szybko daje sobie z nim radę.

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tytuł Tough As Scales jest grą słów na powiedzeniu "tough as nails" (pl. twardy jak skała; nieubłagany).
  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawia się Jinafire Long.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki