Fandom

Monster High Wiki

Shriek Wrecked

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Shriek Wrecked Logo.png

Shriek Wrecked – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują udają się na piracką przygodę. Są to Draculaura, Clawdeen Wolf, Lagoona Blue, Rochelle Goyle, Gillington Webber, Catrine DeMew i Gooliope Jellington. W linii pojawią się również nowa postać – Dayna Treasura Jones. Lalki zostaną wydane w 2016 roku.

LalkiEdytuj

Draculaura Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV88
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Draculaury są mocno polokowane i sięgają do ramion. Na głowie nosi białą marynarską czapeczkę z różową kotwicą i serduszkiem z liny. Uszy przebite są złotymi kolczykami w kształcie steru. Na szyi spoczywa naszyjnik tego samego koloru wyglądający jak lina zawiązana w kokardkę. Na rękach ma założone różowe rękawiczki. Lalka ubrana jest w białą koszulkę z krótkimi rękawami ozdobionymi różowymi paskami i czarnym kołnierzem oraz różowo-białą spódnicę w poziome pasy, ozdobioną wzorami niebieskich gwiazd , lin i pękniętych ser oraz czarne gwiazdy i kotwice. U dołu ma doszytą błękitną i czarną falbankę z siateczki. W ręce trzyma różową torebkę z sieci rybackiej ozdobioną złotymi linami. Na nogach nosi różowe podkolanówki w czarne serca. Buty są złote i na koturnie. Całe wyglądają jakby były zrobione z liny. Do lalki dołączono zwierzaka - Hrabiego Nietoperza Wspaniałego.

Clawdeen Wolf Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV82
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Clawdeen są związane w koński ogon i sięgają talii. Na grzywce ma fioletowe pasemka. Na głowie nosi czarny piracki kapelusz z wilczą łapą i skrzyżowanymi piszczelami utrzymujący się na różowej opasce w kształcie chusty. Na szyi ma złoty łańcuch z wisiorkami przedstawiającymi półksiężyce i kompasy. Lalka ubrana jest w biało-czarno-fioletową koszulkę z rękawami do łokci w poszarpane poziome pasy oraz czarne spodnie sięgające kolan. Wokół talii ma zapięty różowy pas ze złota wilczą łapą i piszczelami. Torebka jest tego samego koloru co pasek. Widnieją na niej wzory w kształcie łap, lin, łańcuchów, piszczeli, półksiężyców i kompasów. Buty lalki to fioletowe kozaki sięgające łydek ze złotymi kompasami, półksiężycami i kośćmi, na obcasie przypominającym lunetę.

Lagoona Blue Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV88
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Lagoony są związane w dwie kitki i sięgają talii. Na głowie ma ozdobę przypominającą różowego koralowca i czarnego steru. Uszy są przebite złotymi kolczykami w kształcie gwiazd. Na szyi ma czarną chustkę z siateczki. Na dłoniach ma rękawiczki tego samego koloru. Lalka ubrana jest w bluzkę-łódkę w czerwono-białe poziome pasy, obszytą morskimi nićmi oraz szerokie białe spodnie do kolan, ozdobione czarnymi i złotymi wzorami w kształcie gwiazd, czarnymi wzorami wstążek z nazwą szkoły oraz czarno-morskimi w kształcie kół sterowych. Wokół talii ma zapięty podwójny pasek z liny, który jest połączony gwiazdami z linowymi szelkami. Torebka przypomina łódkę dryfującą na morzu. Jest biała w czerwone pasy i z gwiazdką pośrodku, z morskimi nóżkami oraz okrągłą czerwono-białą rączką w kształcie koła ratunkowego. Na nogach ma krótkie skarpetki w tych samych kolorach i wzorach co koszulka. Buty są morskie, ozdobione złotymi gwiazdami, na koturnie przywodzącym na myśl spienione fale. Do lalki dołączono zwierzaka - Neptunę.

Rochelle Goyle Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV88
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Rochelle zostały związane w koński ogon za pomocą brązowych macek ośmiornicy i sięgają talii. Grzywka jest trójkątna i opada na całe czoło. N głowie nosi brązową ozdobę w kształcie statku i macek ośmiornicy. Na oku ma niebieską przepaskę przypominającą serce, z którego kapie woda. Ucho przebite jest złotym kolczykiem. Na szyi ma zawiązaną czarną chustkę w niebieskie grochy. Na rękach ma założone brązowe rękawiczki sięgające łokci. Lalka ubrana jest w niebieską koszulkę z niebiesko-białą falbaną u góry w pionowe pasy oraz czarną spódniczkę-bombkę w niebieskie, białe i czerwone wzory, z doszytą niebieską tasiemką w czarne kółka oraz czarną falbanką z siateczki. Torebka jest złota i przypomina skrzynię. Wokół talii ma zapięty pas zrobiony z lin i kotwicy w tym samym kolorze. Buty wyglądają jakby były zrobione z drewna. Są brązowe na obcasie, bogato ozdobione wizerunkami lin, kotwic i gwiazd. Sięgają poniżej kolan. Do lalki dołączono zwierzaka - Roux.

Dayna Treasura Jones Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV93
  • Numer modelu: ?

W tej serii Dayna ma kręcone włosy sięgające talii. Na głowie ma ozdobę w kształcie brązowej skrzyni wypełnionej złotymi monetami. Utrzymuje się ona na brązowej opasce. Uszy przebite są zielonymi kolczykami. Na dłoniach ma czarne rękawiczki. Lalka ubrana jest w niebiesko-białą sukienkę bez ramiączek. Górna część jest w ukośne paski, obszyta złotą tasiemką z czarną siateczką. Dolna część jest niebieska, we wzory przedstawiające beżowe ośmiornice, czaszki i piszczele, statki, czarne przerywane linie oraz czerwone znaki "X". Sukienka wewnątrz jest czarno-złota. Buty są niebieskie, na koturnie, który można ściągnąć, ukazując tym samym drugi wyglądający jak stworzony ze złotych monet.

Gillington Webber Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV82
  • Numer modelu: ?

W tej serii Gil ubrany jest w niebiesko-morską koszulkę bez rękawków w poziome pasy, ze wzorem czarnej kotwicy z czerwoną liną oraz czarne spodnie do kolan ozdobione białymi ośćmi i czerwonymi gwiazdami. Okulary są morskie, z płetwami po bokach i na górze. Jedno szkiełko okularów ma czarny wzór przypominający przepaskę na oko z piszczelami. Na szyi ma srebrny łańcuch z hakiem i zębem rekina. Bransoleta jest identycznego typu co naszyjnik. Na plecach nosi morską torbę na długim ramieniu. Buty są morskie, ze srebrnymi wstawkami. Sięgają poniżej kostki.

Catrine DeMew Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV82
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Catrine są pofalowane i sięgają ramion. Co więcej widnieją w nich różowe i fioletowe pasemka. Na głowie nosi czarny beret z różową kokardą. Ucho przebite jest srebrnym kolczykiem. Na szyi nosi srebrny łańcuszek z liny z wisiorkiem w kształcie kotwicy oraz różową kokardą. Lalka ubrana jest we wrzosową sukienkę na czarnych ramiączkach we wzory białych, czarnych i różowych gwiazd, fioletowe myszki z białymi ozdobami, różowe róże i jaskółki oraz niebieskie kotwice oplątane białymi linami. Dół obszyty jest dwa razy czarną nitką. Torebka jest intensywnie niebieska, ozdobiona różowymi wizerunkami kotwicy ze spływającą substancją, czaszką i kokardą. Rączka wygląda jakby była zrobiona z liny. Buty lalki to sandały na koturnie w tym samym odcieniu co torebka, ozdobione z przodu różowymi kokardami.

Gooliope Jellington Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV88
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Gooliope są falowane i sięgają talii. Co więcej są one niebieskie z tęczową grzywką. Na głowie ma złotą opaskę z ozdobą w kształcie statku. Uszy przebite są złotymi kolczykami wyglądającymi jak koła ratunkowe. Lalka ubrana jest w biało-czerwono-bladozieloną sukienkę w poziome paski, bez rękawków, z czarnym kołnierzykiem z siateczki i falbanką z żółtej siateczki. Wierzchnia warstwa spódnicy jest czarna w kolorowe wzory Skullette, kół ratunkowych, hełmów do nurkowania i kropek. Doszyta jest do reszty sukienki za pomocą złotej tasiemki. W ręce trzyma złotą torebkę w kształcie kotwicy z wodorostami i Skullette, z rączką zrobioną z łańcucha. Buty są złote ze spływającą mazią, na koturnie z klejnotów, z czerwonymi sznurówkami.

CiekawostkiEdytuj

  • Lalka Catrine zaprezentowana na Toy Fair miała srebrny naszyjnik, lecz na zdjęciach promocyjnych nie jest on widoczny.

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki