Fandom

Monster High Wiki

Seth Ptolemeusz

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pharaon 3D art.png

Seth Ptolemeusz (ang. Seth Ptolemy) – syn mumii, członek wpływowej w Boo Yorku rodziny Ptolemeuszów . Jest raperem, a jego pseudonim sceniczny to Faraon.

Osobowość

Seth jest członkiem rodziny Ptolemeuszów , jednej z najbogatszej i najsłynniejszej rodziny potworów na świecie, która to żyje w Boo Yorku w Ptolemy Tower. Chłopak często nazywany jest "Księciem Boo Yorku". Jego pasją jest poezja, przez co niektórzy uważają go za nudnego. Mimo to, jego zainteresowanie powiązane jest z chęcią zostania sławnym raperem, czemu przeciwna jest matka Setha. Będąc cichym dziedzicem dynastii, Seth ma drugą twarz. Jest on buntownikiem, który pasjonuje się muzyką.

Wygląd

Seth jest chłopakiem o opalonej skórze, niebieskich oczach oraz brązowych włosach i brwiach. Boki głowy ma wygolone, z pojedynczym zawijasem. Reszta włosów jest ścięta na krótko i postawiona. Na zewnętrznych kącikach oczu ma namalowane tzw. "kocie oko".

Klasyczny potwór

Mumia egipska.jpg

Mumia to nazwa wywodząca się z arabskiego słowa pochodzenia perskiego mumija, oznaczające smołę, a właściwie bitumin, określająca zmumifikowane (zabalsamowane) ciało człowieka, zabezpieczone przed rozkładem odpowiednimi zabiegami i substancjami. Słowo to odnosi się zazwyczaj do mumii egipskich – ciał faraonów i dostojników starożytnego Egiptu. Mumifikację zwłok dostojników stosowali również Inkowie w Ameryce Południowej. Mumifikacja miała na celu zachowanie życia wiecznego. Wierzono, że jeśli mumia zostanie zbezczeszczona, dusza zmumifikowanej osoby nie zostanie rozpoznana przez bogów i na wieki będzie się błąkać pomiędzy światem żywych i umarłych. Była to najgorsza rzecz, jaka mogła się przydarzyć człowiekowi.

Relacje

Rodzina

Seth jest synem Mumii. Jego matka to Amuncommon Ptolemeusz. Chłopak nie ma z nią dobrych kontaktów, zważywszy na to, że kobieta jest przeciwna temu, by ten mógł spełnić się jako raper.

Przyjaciele

Obecnie nie wiadomo, z kim przyjaźni się Seth.

Miłość

Dziewczyną Setha jest Catty Noir. Poznali się w Boo Yorku.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Seth posiada zwierzaka.

Meta timeline

  • 7 maja 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Setha Ptolemy.
  • maj 2015: Seth pojawia się w pamiętniku Cleo z serii Boo York, Boo York.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki