FANDOM

Scream Uniform - linia akcesoriów Monster High. Jest to także pierwszy tak zwany "Fashion Pack". Seria została wydana w grudniu 2010 roku. W jej ramach wydano strój dla Frankie Stein, Clawdeen Wolf, Lagoony Blue i Deuce'a Gorgona.

Akcesoria

Frankie Stein

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scream Uniform'
  • Wydanie: grudzień 2010
  • Numer asortymentu: T7980
  • Numer modelu: T7981

Frankie ma czarny strój potworniarki. Jest on wykończony różowo-białymi paskami w kształcie błyskawic na dole sukienki i różowymi paskami przy dekolcie. Sukienka przepasana jest paskiem podobnym do tego, który ją wykańcza. Na piersi Frankie widnieje logo Monster High, a poniżej - kilka niebieskich szwów. Buty dziewczyny to białe adidasy na obcasie z różowymi zdobieniami i czarnymi sznurówkami. Zestaw zawiera również, niebieską opaskę na rękę z żółtą błyskawicą, czarny megafon z różową i białą obwódką oraz niebieskie kolczyki w kształcie znaku Monster High.

Clawdeen Wolf

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scream Uniform'
  • Wydanie: grudzień 2010
  • Numer asortymentu: T7980
  • Numer modelu: T7982

W skład akcesorium Clawdeen wchodzi czarna koszulka na ramiączkach z logiem Monster High na piersi. Jest ona obszyta różową wstążką przy dekolcie. W pudełku znajdują się również czarne szorty z dwiema cyframi 'zero' na prawej nogawce. Ich ściągacz jest przyozdobiony białą tasiemką z fioletową kokardą. Na nogawkach spodni widnieją białe i różowe paski w kształcie błyskawicy. Buty dziewczyny to białe trampki na różowej podeszwie, różowymi sznurówkami i fioletowymi podkolanówkami. W skład pudełka wchodzi również różowo-czarna piłka do gry w piłkę nożną z logiem Monster High, różowa opaska na głowę różowe i białe kolczyki oraz czarna frotka ozdobiona fioletowym zygzakiem.

Lagoona Blue

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scream Uniform'
  • Wydanie: grudzień 2010
  • Numer asortymentu: T7980
  • Numer modelu: T7984

W tej serii w skład ubranek dla Lagoony wchodzi czarny jednoczęściowy kostium kąpielowy z kołnierzem. Jest on obszyty różową obwódką. Przy jego nogawkach widnieją różowo-białe paski. W pudełku znajduje się również góra od bikini. Jest ona niebieska. Ma ona wzór z łusek. Obszyta ona jest różowymi wstążkami. Buty na koturnach dziewczyny są koloru białego. Widnieje na nich biała błyskawica. Do pudełka dołączona jest niebieska bransoletka z różową błyskawicą na środku, para białych kolczyków z czaszką oraz różowa deska surfingowa ozdobiona zielonymi bąbelkami i rysunkiem konika morskiego.

Deuce Gorgon

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scream Uniform'
  • Wydanie: grudzień 2010
  • Numer asortymentu: T7980
  • Numer modelu: T7985

Deuce ubrany jest w czarną bluzkę na ramiączkach. Widnieje na niej napis "MONSTER HIGH 13" Ma ona różowy dekolt. Pasek przy jej zakończeniu jest różowo-biały. Spodenki (również czarne) zakończone są takim samym paskiem co koszulka. Lalka ma także założone białe skarpetki z różowym ściągaczem i czarnym wzorkiem z łuskami węża. Adidasy Deuce'a są czarne i ozdobione zielonymi łuskami i sznurówkami tego samego koloru. Język butów, jak również ich podeszwy są koloru białego.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki