Fandom

Monster High Wiki

School Clubs

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

School Clubs - linia akcesoriów Monster High. Wydane w niej zostały ubranka dla Abbey Bominable, Draculaury, Clawdeen Wolf i Ghoulii Yelps. Seria została wydana w październiku 2011.

Akcesoria

Abbey Bominable

  • Oficjalny art
  • Linia: 'School Clubs'
  • Wydanie: sierpień 2011
  • Numer asortymentu: T7980
  • Numer modelu: W2554

W skład akcesoriów dla lalki wchodzi biały golf, niebieski, futrzany bezrękawnik oraz czarne spodnie z niebieskimi ściągaczami i fioletowo-białymi paskami po bokach. Buty dla lalki to obuwie narciarskie na obcasie. Ma ono czarną podeszwę na koturnie. Materiał buta jest koloru różowego i ozdobiony niebieskimi elementami. W pudełku można również znaleźć niebiesko-fioletowo-różową deskę do snowboardingu, niebieskie gogle narciarskie oraz niebieski wisiorek.

Draculaura

  • Oficjalny art
  • Linia: 'School Clubs'
  • Wydanie: sierpień 2011
  • Numer asortymentu: T7980
  • Numer modelu: W2554

W skład akcesoriów dla Draculaury wchodzi różowa koszula w białe paski. Ozdobiona jest ona białym pasem na środku oraz różową muchą. Spodnie dla dziewczyny to malinowe szorty na czarnych szelkach. Oprócz nich, w pudełku można znaleźć jeszcze różowe rajstopy z białym motywem gazeciarskim. Buty dla lalki są czarne. Ozdobione są różowymi elementami. W skład pudełka wchodzi również różowy kapelusik, czarny aparat z różowymi obwódkami oraz czarny dyktafon.

Clawdeen Wolf

  • Oficjalny art
  • Linia: 'School Clubs'
  • Wydanie: sierpień 2011
  • Numer asortymentu: T7980
  • Numer modelu: W2552

W skład akcesoriów dla Clawdeen wchodzi złota marynarka z czarnymi śladami pazurów. Jest ona ozdobione fioletowymi pasami na środku. Kołnierz i podciągnięte rękawy ubrania są czarne. Sukienka dla dziewczyny jest czarna. Przepasana jest złotymi pasami przypominającymi ćwieki. W pudełku można również znaleźć czarne buty na obcasie, fioletową walizkę, złoty naszyjnik oraz fioletową książeczkę ze złotą ramką i rysunkiem wilkołaka.

Ghoulia Yelps

  • Oficjalny art
  • Linia: 'School Clubs'
  • Wydanie: sierpień 2011
  • Numer asortymentu: T7980
  • Numer modelu: W2555

W skład akcesoriów dla Ghoulii wchodzi czarna koszulka z podobizną Szybkośmierci. Ma ona zielone zakończenia. Sukienka mini dziewczyny jest biała. Jej dolna część jest czerwona, ozdobiona czarnymi móżdżkami i postrzępiona. Buty dla lalki to czarne adidasy na koturnie. Ozdobione są zielonymi i czarnymi elementami. W pudełku można również znaleźć czerwoną opaskę, zielone okulary, komiks i figurkę Szybkośmierci oraz pięć czarnych bransoletek.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki