FANDOM

Cytat1.png Monster High wita nasze upiory! Cytat2.png
Narrator w reklamie serii lalek

School Out - linia lalek Monster High. Jest to zarazem druga odsłona serii Signature. Występuje w niej Frankie Stein, Draculaura, Clawdeen Wolf, Lagoona Blue, Cleo de Nile, oraz nowe postacie: Clawd Wolf, Abbey Bominable i Spectra Vondergeist. Seria została wydana w czerwcu 2011 roku.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'School's Out'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: V7989

Frankie ma grzywkę spiętą na bok klamerką w kształcie czaszki. Lalka ma pomalowane na kolor różowy i niebieski oczy, czerwone usta i kolczyki o kształcie czarnych kół ze srebrnymi błyskawicami. Potworka posiada biało-błękitną koszulę i czarny sweterek ze srebrnym paskiem z błyskawicą . Lalka ma jeszcze srebrno-błękitną bransoletkę, czarną torebkę ze srebrnym paskiem i srebrną błyskawicą w niebieskiej obwódce, czarno-białe legginsy, i czarne buty w niebiesko-białą kratkę na obcasie w kształcie śruby.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'School's Out'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: V7990

Clawdeen jest ubrana w fioletową tuniczkę w paski, zaakcentowaną żółtymi wykończeniami. Ma fioletowe getry, szyte złotą nitką. Kozaki sięgają jej łydki i są pełne zamków błyskawicznych. Ich złoty i połyskujący obcas jest zaokrąglony. Przypomina on wilczy pazur. Talia wilkołaczycy przepasana jest turkusowym, szerokim pasem ze złotymi wypustkami. Jej biżuteria to pierścionek na trzy palce z ćwiekami i pazurami oraz kolczyki, które po prawej stronie mają przyczepiony łańcuszek. Włosy Clawdeen są upięte w wysoki kucyk.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'School's Out'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: V7961

Draculaura ma tym razem nieco grubsze kucyki. Jest ubrana w piękną różową sukienkę z czarnymi koronkami, białymi rękawami oraz różową kokardkę na szyi. W ręku trzyma torebkę w kształcie trumny z dużym sercem. Na nogach ma żółte rajstopy w różowe groszki oraz czarno-żółto-różowe szpilki z żółtymi guziczkami i koturnem przypominającym watę cukrową.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Clawdem Wolf.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'School's Out'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: V7991

Cleo ma na głowie złotą opaskę w stylu hipisowskim. Włosy dziewczyny ozdobione są dodatkowymi, niebieskimi pasemkami oraz ukośną grzywką. W uszach mumia ma złote, kwadratowe kolczyki z okiem Horusa. Na szyi zaś, złotą obrożę z niebieskimi diamencikami. Cleo ubrana jest w zielony top bez rękawów ze złoto-czarnym ściągaczem, ozdobne bandaże w czarno-niebiesko-żółte pasy, czarną mini ozdobioną złotym pasem oraz czarno-turkusowe leginsy z motywem bandaży. Na lewym nadgarstku dziewczyny widnieją dwie trójkątne bransoletki. Jedna jest niebieska, a druga - złota. Buty mumii to niebieskie sandałki na obcasie w kształcie klepsydry.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'School's Out'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: V7962

Spectra ubrana jest w czarno-fioletową sukienkę. Jej górna część uszyta jest z czarnej skóry. Po niej środku przebiega fioletowy pas, z którego zwisają małe łańcuszki przewieszone z jednej i drugiej strony, przez co górna część sukienki przypomina gorset. Pasek dziewczyny leży na biodrach, jest srebrny, a ozdabiają go małe kółka. Dolna część sukienki (spódniczka) jest zwiewna i tak jak reszta - czarno-fioletowa. Wszyty jest w nią materiał z siatki. Ma ona także srebrny, podwójny naszyjnik. Jej buty tak jak i jej ręce są pół przeźroczyste i owinięte łańcuchami. Spectra ma tu małą, fioletowo-różową torebkę-worek. Włosy Spectry są tu proste. Biżuterię lalki stanowią: kolczyki, bransoletka i naszyjnik. W zestawie lalka ma figurkę Rhuen, szczotkę, stojak i pamiętnik. Istnieją dwie wersje Spectry z School Out - pierwsza Spectra ma czarne kolczyki, a późniejsze mają srebrne.

Clawd Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'School's Out'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: V7961

Clawd ma na sobie białą koszulę, ozdobioną wzorkiem złożonym z pomarańczowych krzyżyków. Na niej, widnieje żółta kamizelka z białą podszewką. Granatowe jeansy, ozdobione niebieskim paskiem ze złotą klamrą, włożone są w buty - złote, wysokie, z czarnymi podeszwami, w stylu kowbojskim. W skład dodatków lalki wchodzi arafatka w zielono-czarną kratkę, turkusowa czapka i złoty zegarek. Ponad to lalka ma kolczyk w lewym uchu.

W pudełku, oprócz lalki, znajduje się jeszcze figurka Rockseeny i dziennik wilkołaka. Lalka sprzedawana jest jedynie w dwupaku z Draculaurą.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny Art
  • Linia: 'School's Out'
  • Wydanie: lipiec 2011
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: W2822

Lagoona ubrana jest w krótką, miętową sukienkę. Na pierwszy rzut oka, widać wyróżniające się złote akcenty w postaci paska i łańcuszka, zdobiącego jej szyję. Elementy wykonane z czarnej siateczki dodają stylizacji nieco ekstrawagancji i pikanterii. Natomiast delikatna fryzura, pokazuje drugie oblicze postaci. Całość dopełniają różowe buty, torebka i kolczyki.​

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'School's Out'
  • Wydanie: lipiec 2011
  • Numer asortymentu: N2851
  • Oznaczenie modelu: V7988

Abbey ma na sobie sukienkę z różowymi, fioletowymi, czarnymi i niebieskimi, świetlnymi wzorami, wyglądający jak lód załamujący światło, wokół talii zawiązane białym sznurkiem. Jej błyszczące legginsy, z jasnego różu przechodzą w niebieski odcień. Sukienka ma białe futro na górze i obejmuje dopasowanie naramienniki oraz futrzane buty, pod którymi są turystyczne platformy. Włosy Abbey są zaczesane futrzaną opaską, ma również dwa inne kolczyki, jeden kształcie fioletowego płatka śniegu a drugi w kształcie sopla oraz niebieski, kryształowy naszyjnik.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki