Scary Sun
Gry wideo
Scary Sun.jpg
Platforma: PC
Region: cały świat
Data wydania: 21 marca 2011
Deweloper: Mattel
Wydawca: Mattel
Dystrybutor: Mattel
Zagraj w Scary Sun

Scary Sun (pl. Straszne Słońce) – gra promująca linię lalek 'Gloom Beach', wydana na angielskiej stronie internetowej Monster High 21 marca 2011 roku.

OpisEdytuj

Draculaura bawi się świetnie w słońcu na Mrocznej Plaży, do czasu gdy fala wymywa jej krem z filtrem SPF 500. Pomóż jej wkopać się pod piasek, aby mogła uciec przed strasznymi promieniami słonecznymi.

Sposób graniaEdytuj

Gra składa się z zestawu trzech różnych poziomów, które raz ukończone powtarzają się, ale z poruszającymi się szybciej wrogami. Dodatkowo zmienia się nieco grafika (np. dzień przechodzi w noc, wyrasta więcej kwiatów). Jest tak do poziomu 10, po którym poziom nie ma więcej zmian.

Gra rozpoczyna się, gdy Draculaura już wykopała swoją drogę w ziemię. Postacią kieruje się strzałkami, ale należy to zrobić ostrożnie, gdyż wykopanie ziemi spod szkieletu spowoduje jego upadek. Jeśli w danym momencie gracz pod nim stoi, straci życie. Innym zagrożeniem są wrogie kraby.

Głównym celem gry jest zabicie wszystkich wrogów na danym poziomie. Można tego dokonać na dwa sposoby. Draculaura może to zrobić wysyłając Hrabię Nietoperza Wspaniałego, aby atakował wrogów i zniszczył ich bezpośrednio. Wrogowie zabici w ten sposób są warci 250 punktów pomnożonych przez ich ilość w jednym trafieniu. Na przykład, jeśli Hrabia Wspaniały zniszczy dwóch wrogów, jeden będzie warty 250, a drugi 500 punktów. Wrogowie mogą zostać zabici pośrednio przez spadający na nich szkielet. To sprawia, że ​​gracz zdobywa 500 pkt. także pomnożonych przez ich ilość. Na przykład, jeśli trzej wrogowie giną pod jednym szkieletem, gracz zdobywa odpowiednio za każde zbicie 500, 1000 i 1500 punktów.

Oprócz wrogów, punkty można zdobyć przez wykopanie muszli z piasku. Za zebranie wszystkich muszli gracz otrzymuje dodatkowe życie. Także każdy zniszczony szkielet daje skarb warty 500 punktów, ale trzeba zebrać go bardzo szybko, ponieważ po chwili zniknie. Za zniszczenie wszystkich szkieletów na poziomie gracz otrzymuje tytuł archeologa, choć nie przyznaje się on do niczego.

Więcej z Fandomu