Fandom

Monster High Wiki

Scarnival

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Scarnival Logo.png

Scarnival – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, wybierają się do lunaparku. Są to Clawd Wolf, Skelita Calaveras oraz Draculaura. Lalki zostały wydane w lipcu 2015 roku.

Lalki

Clawd Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scarnival'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii Clawd ma swoją podstawową fryzurę. Na głowie nosi turkusową czapkę. Chłopak ubrany jest w bladożółty bezrękawnik w szare, poziome paski i kości oraz ciemnozielone spodnie sięgających do kolan. Utrzymują się na czarnych szelkach. Na nogawkach widnieją wzory pasków w różnych odcieniach zieleni oraz czarne ślady pazurów. Buty wilkołaka są brązowe. Do lalki dołączono turkusowy młotek, żółty kwiatek oraz czerwony miernik.

Skelita Calaveras

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scarnival'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Skelity są delikatnie kręcone. Jej grzywka jest turkusowa i zaczesana na bok czoła. Ubrana jest w pomarańczową sukienkę we wzory przedstawiające kwiaty, paski oraz czaszki. Góra dodatkowo obszyta jest wzorzystą falbanką. Buty dziewczyny to ciemnopomarańczowe sandałki na koturnie. Do lalki dołączone są trzy puszki, kulka oraz turkusowa piniata.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scarnival'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii Draculaura ma proste włosy sięgające bioder. Grzywka jest zaczesana na bok. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę z wielką, różową kokardą w czarne wzory. Góra sukienki składa się z czarnych, białych i błękitnych pionowych pasków. Dolna część jest różowa w czarne wzory przedstawiające zawijasy, serca i nietoperze. Buty są różowe z błękitną podeszwą i obcasem w kształcie serca. Do lalki dołączono różowe rzutki, stół z balonami oraz różowo-czarną maskotkę nietoperza.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej w Fandom

Losowa wiki