FANDOM

Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.
Monster-high-scaris-city-of-fright 200

Scaris: City of Frights - linia lalek Monster High. W tej serii postacie wybierają się do rodzinnego miasta Rochelle Goyle o nazwie Scaris. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w listopadzie 2012 roku. Zostały one podzielone na dwie wersje. W rozszerzonej została wydana Frankie Stein, Clawdeen Wolf, Rochelle Goyle oraz dwie nowe postacie - Jinafire Long i Skelita Calaveras. W wersji budżetowej znalazła się Abbey Bominable, Draculaura, Ghoulia Yelps oraz Deuce Gorgon.

W styczniu 2013 roku powiększono serię o nową, ekskluzywną postać - Catrine DeMew. Tego marcu samego roku, wydano także dwupak Cleo de Nile i Lagoony Blue.

Edycja "Deluxe"

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia:' 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0376
  • Numer modelu: Y0380

Frankie ubrana jest w niebieską, azjatycką sukienkę, przepasaną czarnym paskiem. Ozdobiona jest ona wzorkiem z czarnych śrubek, różowymi obszyciami oraz drugą, białą warstwą sukienki. Buty dziewczyny są czarne i sięgają łydki. Widnieją na nich żółte błyskawice. Na czole, Frankie ma założone żółte okulary przeciwsłoneczne, zaś w jej uszach widnieją żółte i niebieskie kolczyki. Do lalki dołączona jest niebieska walizka z żółtymi i różowymi ozdobnikami oraz dziennik podróży.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia:' 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0376
  • Numer modelu: Y0379

We włosy Clawdeen wplecione są fioletowe pasemka. W uchu dziewczyny widnieje kolczyk w kształcie wieży Eiffla. Wilkołaczyca ubrana jest w fioletową bluzkę wiązaną na szyi z czarnymi ozdobnikami oraz czarną spódniczkę w złote ciapki. Przepasana ona jest trzema złotymi paskami. Buty dziewczyny również ą złote. Na nadgarstkach lalki widnieje kilka bransolet - także złotych. Do pudełka dołączona jest złota kopertówka, fioletowa walizka ze złotymi wykończeniami oraz dziennik podróży.

Rochelle Goyle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia:' 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0376
  • Numer modelu: Y0381

Włosy Rochelle upięte są w sięgającą bioder kitkę. Na czubku głowy lalki, widnieje szary berecik ozdobiony różową kokardką. Dziewczyna ma na sobie różową sukienkę z czarnymi ozdobnikami (m.in. podobizną wieży Eiffla) oraz rajstopy w czarno-szare paski. Buty Rochelle są koloru różowego. Do pudełka dołączona jest szara walizka z różowymi ozdobnikami, oraz dziennik podróży.

Jinafire Long

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia:' 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0376
  • Numer modelu: Y0378

Jinafire ma na głowie igłę z żółtą kulą o kształcie najeżki oraz czerwone wstążki. Dziewczyna ubrana jest w fioletową sukienkę z kołnierzem, w której rękaw wykonany jest z czarnej siateczki. Talia smoczycy przepasana jest złotym sznurem z medalionem. Buty lalki są koloru czerwonego. Są one na złotym koturnie. Do pudełka dołączona jest czerwona walizka oraz dziennik podróży.

Skelita Calaveras

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia:' 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0376
  • Numer modelu: Y0377

Skelita ubrana jest w czarną bluzkę, na której widnieją szare obszycia. Spod niej wystają dwa kawałki materiału: jeden różowy, a drugi - fioletowy. Oprócz tego, lalka ma na sobie kolorową (czerwony, różowy, niebieski, żółty i zielony) orientalną spódniczkę. Buty dziewczyny to zielone sandałki na brązowym koturnie. Do pudełka dołączona jest różowa walizka oraz dziennik podróży.

Edycja "Budget"

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0392
  • Numer modelu: Y0393

Włosy Abbey uczesane są w kitkę ułożoną na prawym boku. Dziewczyna ubrana jest w sięgającą ud fioletowo-granatową sukienkę. Ozdobiona jest ona wzorkiem, który daje taki efekt, że sukienka wygląda, jakby była rzeźbiona w lodzie. Posiada ona tylko jeden rękaw (lewy). Ubranko przepasane jest niebieskim, przeźroczystym paskiem, z którego "zwisają" sople lodu. Szyję Abbey zdobi okrągła, fioletowa obroża. Buty dziewczyny mają wysokie obcasy. Są białe i ozdobione płatkami śniegu. Do pudełka dołączona jest niebieska torebka z czarnymi rączkami.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • oficjalny art
  • Linia: 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0392
  • Numer modelu: Y0394

Ghoulia w tej serii uczesana jest w koński ogon. Włosy dziewczyny sięgają ramion, a jej grzywka ułożona jest po obu bokach głowy. Uszy lalki przebite są czerwonymi kolczykami w kształcie zamków błyskawicznych. Na czole Ghoulii widnieją czerwone okulary. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę z kapturem w czerwone i białe paski. Ubranie jest zakończone czerwonym paskiem. Wyposażone jest również w wielką, czerwoną kieszeń w czarne móżdżki. Buty lalki to błękitne trampki na obcasie. Do lalki dołączona jest czerwona torebka z czerwonym wieczkiem. Przypomina ona nieco kosz piknikowy.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0392
  • Numer modelu: Y0396

W tej serii włosy Draculaury są uczesane w koński ogon, ułożony na lewą stronę. Głowa dziewczyny ozdobiona jest również grzywką, zawiniętą lekko do środka. Uszy lalki przebite są różowymi kolczykami w kształcie serca. Draculaura ubrana jest w różową bluzkę z czarnymi wzorkami i rękawami, zakończoną różowymi ściągaczami, różową spódniczkę z czarną falbanką i różowymi obszyciami. Buty dziewczyny są czarne i wyposażone w koturn. Do pudełka dołączona jest różowo-liliowa torebka podróżna, z wytłoczonym wizerunkiem wampira na wierzchu.

Deuce Gorgon

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0392
  • Numer modelu: Y0395

​Deuce jest ubrany w jaskrawą, zieloną bluzę bez rękawów i z kapturem. Ozdobiona jest ona żółtymi plamkami, oraz czarnym sznurkiem odbiegającym od kaptura. Spodnie chłopaka to białe bermudy w czarną kratę i zielone i szare romby. Buty Deuce'a to czarne Vansy. Zdobi je nadruk przedstawiający zielonego smoka. Na nosie lalki widnieją ciemnozielone okulary przeciwsłoneczne. Do pudełka dołączona jest czarna torba sportowa z zielonymi rączkami.

Ekskluzywne lalki

Catrine DeMew

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: styczeń 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7295

W tej serii Catrine ubrana jest w bluzkę z krótkimi rękawkami. Jest ona w pastelowe (różowe, fioletowe i granatowe) poziome paski. Szyja dziewczyny przepasana jest liliową chustą w czarne zawijane wzorki. W skład ubioru lalki wchodzi również dwuwarstwowa spódniczka. Pierwsza z nich jest czarna, ozdobiona fioletowymi kropkami w dolnej części, natomiast druga - w czarne, granatowe i liliowe poziome paski. Talia Catrine przepasana jest liliowym pasem, do którego przytwierdzony jest przybornik tego samego koloru. Znajduje się w nim kilka kredek. Buty dziewczyny są liliowe, na wysokim obcasie. Ozdobione są one licznymi rzemykami wokół kostek. Podeszwy butów są w kształcie kredek pastelowych, a obcas - kilku pędzli. Na obu dłoniach dziewczyny założone są czarne rękawiczki bez palców. Na czubku głowy lalki widnieją czarne, okrągłe okulary przeciwsłoneczne. Do pudełka dołączona jest czarna torebka z uchwytem tego samego koloru. Widnieje na nim liliowy nadruk przedstawiający wieżę Eiffla.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: marzec 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7296

W tej serii włosy Cleo są czarne, a ponadto - ozdobione niebieskimi pasemkami. Grzywka dziewczyny obada na czoło. Jeden z kosmyków włosów lalki związany jest złotą spinką ze skarabeuszem. Cleo ubrana jest w czarną sukienkę w żółto-niebieskie przekątne paski, które przypominają bandaże. Szyję dziewczyny zdobi długi szal w zółte, pomarańczowe, niebieskie i czarne paski. Całość również przypomina opatrunek. Na lewym nadgarstku lalki znajduje się błękitna, bogato zdobiona bransoleta. Buty Cleo to niebieskie sandałki na złotym koturnie. Na lewej kostce dziewczyny widnieje złota bransoleta, która przypomina tę na nadgarstku. Do lalki dołączona jest złota torba z rączką tego samego koloru i czarnym spodem oraz zdjęcie dziewczyny z Deucem.

Lalka sprzedawana jest tylko w dwupaku z Lagooną Blue.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficialny art
  • Linia: 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: marzec 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7296

W tej serii włosy Lagoony są pokręcone, a grzywka dziewczyny spięta jest do góry błękitną spinką w kształcie wodorostu. Reszta kosmyka "sterczy" nad nią. Szyję lalki zdobi błękitny naszyjnik z wisiorkiem w kształcie otwartej muszli. Lagoona ubrana jest w niebieską tunikę z rękawkami, na którą założona jest druga - wykonana z czarnej siateczki i zakończona różowymi ściągaczami. Buty dziewczyny są różowe, na bogato zdobionym koturnie. Obwiązane są one różowym sznurem z korali wokół kostki, a ponadto - ozdobione błękitnym wodorostem. Do lalki dołączona jest błękitna torebka, wykonana z prześwitujących koralików i z różowymi rączkami w kształcie liny rybackiej oraz zdjęcie dziewczyny z Frankie, Rochelle i Draculaurą.

Lalka sprzedawana jest w dwupaku z Cleo de Nile.

Akcesoria

Kawiarenka

  • Linia:' 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0425
  • Numer modelu: Y4308

W zestawie znajdują się cztery meble. Wszystkie wyglądają tak, jakby były zrobione z pajęczyn. W pudełku jest niebieska ławka, fioletowe krzesełko czy purpurowy parasol z granatową podstawką. Widnieje na nim brązowy lampion, szklanka oraz czarny wazon z zielonymi kwiatami. Oprócz tego, w zestawie można znaleźć także fioletową kawiarenkę ozdobioną czarnymi elementami i białym napisem "Cafe" z wieżą Eiffla na czarnym tle. Wózek wyposażony jest w niebieskie kółka oraz daszek tego samego koloru, na którym widnieje posąg nietoperza. Po obu stronach daszku znajdują się różowe karty dań w niebieskich ramkach. Na wózku stoi czarny ekspres do kawy i fioletowa taca na ciastka. Ma ona dwa piętra.

Auto

  • Linia:' 'Scaris: City of Frights'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0425
  • Numer modelu: Y4307

Autko jest koloru fioletowego. Ma ono czarne elementy. W jego karoserii wygrawerowane są liczne zawijane wzorki. Reflektory pojazdu są fioletowe i bogato zdobione. Znaczek samochodu to czaszka Monster High. Ma ona kolor fioletowy. Auto posiada dwoje drzwi. Są one nieco jaśniejsze od pozostałej karoserii. Koła pojazdu mają czarne opony i srebrno-czarne kołpaki. Mają one ozdobniki w kształcie serca i w postaci "czaszki". Miejsce rejestracji zastąpione jest kilkoma szarymi pajęczynami. Szyba pojazdu ozdobiona jest białymi ramami. Auto wyposażone jest w cztery fotele - dwa w tradycyjnym miejscu, a pozostałe dwa - zajmują miejsce przeznaczone na bagażnik. Do wszystkich siedzeniach dołączone są niebieskie pasy bezpieczeństwa.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki