Fandom

Monster High Wiki

Scarily Ever After

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Scarily Ever After – linia lalek Monster High. Dziewczyny, które w niej występują, pojawiają się jako postacie ze znanych baśni. Lalki z serii zostały wydane w lipcu 2012. Były to Frankie Stein, Draculaura i Clawdeen Wolf.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scarily Ever After'
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: X4483
  • Numer modelu: X4486

Frankie w tej serii gra Kopciuszka (Threaderella). Włosy dziewczyny zaczesane są do góry i uformowane w dużego, lokowanego koka. Na czubku głowy lalki widnieje srebrny diadem z czerwonymi i niebieskimi elementami. Frankie ubrana jest w niebieską suknie. Ozdobiona jest ona wieloma wzorami: czarną siateczką, srebrnym materiałem, czy niebieskim w czerwoną kratkę. Szyja dziewczyny przepasana jest srebrną obrożą. Buty lalki są błękitne. Mają one czerwone sznurówki i srebrny obcas w kształcie nożyczek. Do pudełka dołączona jest książeczka z historią Threaderelli (występują w niej Frankie Stein, Toralei Stripe, Meowlody, Purrsephone, Abbey Bominable i Holt Hyde), szczotka oraz czerwona torebka przypominająca włóczkę nici.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scarily Ever After'
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: X4483
  • Numer modelu: X4484

W tej serii dziewczyna gra Królewnę Śnieżkę (Snow Bite). Dziewczyna ubrana jest w sukienkę sięgającą do łydek. Jest ona podzielona na dwie części. Pierwsza jest koloru zielonego, zaczyna się na ramionach dziewczyny. Oprócz tego stwarza efekt spływającego wosku. Druga część jest różowa i ozdobiona logiem Monster High w kształcie jabłek. Widoczna też jest czarna halka. Talia lalki przepasana jest dużą, różową kokardą. Buty Draculaury są ozdobione różowymi kokardkami, a ich obcasy przypominają zielone pędy jabłoni. Uszy i długie, rozpuszczone włosy dziewczyny zdobią zielone jabłka. Do pudełka dołączona jest książeczka z historią Snow Bite (w której występują Draculaura i Cleo de Nile) oraz torebka w kształcie zatrutego jabłka.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Scarily Ever After'
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: X4483
  • Numer modelu: X4485

Clawdeen w tej serii gra Czerwonego Kapturka (Little Dead Riding Wolf). Włosy dziewczyny ozdobione są czerwonymi pasemkami. Lalka ubrana jest w czerwoną sukienkę z gorsetem przepasanym czarnymi nićmi. Cała sukienka ozdobiona jest fioletowymi wstążkami. Talia Clawdeen przepasana jest rubinową kokardką. Wokół szyi dziewczyny przepasana jest wstążka, do której duża, szkarłatna kokarda i czerwona peleryna sięgająca łydek lalki. Jej spód ozdobiony jest czarną "panterką". Kozaki dziewczyny są koloru fioletowego. Mają one wywiniętą podszewkę - również fioletową. Do pudełka dołączony jest fioletowy koszyczek piknikowy oraz książeczka z historią Little Dead Riding Wolf (występują w niej Ross Palony i Clawdeen Wolf).

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej w Fandom

Losowa wiki