FANDOM

Save Frankie - linia lalek Monster High. Zadaniem postaci, które w niej występują, jest uratowanie Frankie, której grozi śmierć wywołana wyczerpaniem się jej baterii. Są to Clawdeen Wolf, Draculaura oraz Jackson Jekyll. Lalki zostały wydane w sierpniu 2014 roku.

Lalki

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Linia: 'Save Frankie'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: CBX38
  • Numer modelu: CBX39

W tej serii włosy Clawdeen związane są w koński ogon. Grzywka dziewczyny jest prosta, a ponadto - ozdobiona fioletowymi pasemkami. Na czubku głowy lalki widnieje żółta opaska w kształcie błyskawicy, natomiast jej uszy przebite są długimi złotymi kolczykami. Na twarzy Clawdeen została namalowana złota błyskawica, która znajduje się pod lewym okiem. Dziewczyna ubrana jest w czarną tunikę bez rękawów. Widnieje na niej żółty nadruk przedstawiający Frankie i napis "Save Frankie". Na lewym nadgarstku lalki widnieją dwie złote bransoletki, a na prawym - złota, fioletowa oraz czarna rękawiczka bez palców. Spodnie lalki to fioletowe rybaczki, na których widnieje czarno-złoty nadruk przedstawiający śrubki. Buty dziewczyny są złote, wykończone futerkiem i na fioletowym koturnie. Do lalki dołączony został fioletowy banner z podobizną Frankie oraz ulotka, również z podobizną dziewczyny.

Draculaura

  • Lalka
  • Linia: 'Save Frankie'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: CBX38
  • Numer modelu: CBX40

W tej serii włosy Draculaury spięte są w koński ogon, a jej grzywka uczesana jest na lewą stronę czoła. Czubek głowy dziewczyny został ozdobiony żółtą kokardą. Lalka ubrana jest w czarną koszulkę z krótkim rękawkiem, obszytą różowymi falbankami. Na ubranku widnieje podobizna Frankie oraz napis "Save Frankie". Draculaura ma także na sobie różową, kloszowaną spódniczkę, ozdobioną czarną, ukośną kratką. Całość przepasana jest żółtym paskiem. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieją dwie niebieskie bransoletki oraz jedna różowa. Buty Draculaury są żółte, na koturnie, ozdobione błyskawicami. Do lalki został dołączony różowy banner z podobizną Frankie oraz ulotka, również z podobizną dziewczyny.

Jackson Jekyll

  • Lalka
  • Linia: 'Save Frankie'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: CBX38
  • Numer modelu: CBY83

W tej serii grzywka Jacksona zaczesana jest na prawą stronę głowy. Została ona również ozdobiona pojedynczym, żółtym pasemkiem. Na nosie chłopaka widnieją okulary w niebieskich oprawkach, które swoim kształtem przypominają śrubki. Lalka ubrana jest w czarną koszulkę z krótkim rękawkiem i żółtym kołnierzykiem. Widnieje na niej nadruk przedstawiający rękę Frankie, błyskawice oraz napis "Save Frankie". Spodnie Jacksona to czarne rybaczki, ozdobione gęsto żółtą i niebieską przekątną kratką. Na lewym nadgarstku lalki widnieją dwie bransoletki - czarna i niebieska, obie w kształcie śrub, a na prawym - czarna. Buty chłopaka to niebieskie Vansy z żółtą podeszwą. Do lalki dołączony został niebieski banner z podobizną Frankie oraz ulotka, również z podobizną dziewczyny.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls