FANDOM

Logo - SDCCI

San Diego Comic-Con International to zloty fanów komiksów, lalek, filmów, powszechnie znane jako Comic-con. Swoją działalność rozpoczęło w 1970 roku. Odbywa się co roku, od czwartku do niedzieli w lipcu w Stanach Zjednoczonych, w San Diego.

Lalki

Co roku, firma Mattel przedstawia na tych targach kilka lalek, które można zakupić wyłącznie na tym wydarzeniu w nakładzie limitowanym. Dzieje się tak od 2010 roku.

2010

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'San Diego Comic Con Exclusive'
  • Wydanie: 22 lipca 2010
  • Numer asortymentu: -
  • Numer Modelu: R0711

Frankie ma czarno-białe włosy z grzywką spiętą do tyłu. Jej oczy są pomalowane na szaro, a usta na czarno. Lalka posiada kolczyki na srebrnym łańcuszku w kształcie szarej czaszki i białe śrubki przy szyi. Frankie nosi czarny krawat ze srebrnymi groszkami i srebrną klamerką w kształcie czaszki. Jej sukienka jest czarna w szarą kratkę. Góra ubrania jest biała. Rękawy są zrobione z czarnej siatki, podobnie jak dół sukienki. Lalka posiada pasek z ćwiekami i błyskawicą, trzy srebrne bransoletki oraz czarną torebkę z szarymi i srebrnymi dodatkami. Frankie ma szpilki w czarno-białe paski na czarnej podeszwie.

2011

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Wydanie: lipiec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: V7964

Ghoulia ma niebieskie, proste włosy. Ubrana jest w czarny kostium superbohatera ozdobiony czerwonymi elementami. Talia dziewczyny przepasana jest czerwono-białym pasem. Buty Ghouli sięgają łydek i są czerwono-biało-czarne. Na nosie dziewczyna założone ma okulary w białych oprawkach. Do lalki dołączona jest czerwono-czarna torba.

2012

Scarah Screams

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X0590

Scarah ma na sobie zielony top bez ramion, zgniłozieloną skórzaną spódnicę, utrzymaną brązowym paskiem. Buty lalki są ciemnozielone. Są one na wysokim obcasie. Na głowie założoną ma jasnozieloną opaskę. Do lalki dołączony jest pamiętnik dziewczyny.

Strachu

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X0590

Strachu ma na sobie mundurek szkolny Monster High. Jego bluza jest czarna. Jej zakończenia są białe i różowe. Na lewej piersi, Strachu namalowane ma serce. Materiał zastępujący spodnie jest biało-niebieski, a buty - tylko niebieski.

2013

Wydowna Spider

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Oficjalny art
  • Linia: Power Ghouls
  • Wydanie: 17 lipca 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7307

W tej serii włosy Wydowny są lekko pofalowane, a grzywka dziewczyny jest spięta w tyle głowy. Lalka ubrana jest w dwuczęściową sukienkę. Pierwsza część to bluzka bez rękawów, wiązana na szyi. Jest biała i ozdobiona czerwonym wzorem przypominającym pajęczą sieć. Całość utrzymuje się na srebrnej tasiemce. Druga połowa ubrania jest cała czerwona i sięga kolan lalki. W pasie natomiast, dziewczyna przepasana jest białym paskiem z łańcuchem. Buty Wydowny są białe, z czerwonym obcasem i wyglądają tak, jakby były wykonane z pajęczej sieci. Uszy dziewczyny przebite są czerwonymi kolczykami w kształcie pajęczyny, a ponadto, na jej nadgarstkach widnieją czerwone i srebrne bransoletki, a na jednej dłoni - czerwona rękawiczka bez palców. Do pudełka dołączony jest również dodatkowy komplet ubranek - biała sukienka bez rękawów, ozdobiona czerwonymi bohomazami, napisami "BOOM!" i przepasana czarnym paskiem, białe leginsy oraz czerwone buty na obcasie, które wykonają tak, jakby były wykonane z pajęczyny. Oprócz tego, do lalki dołączono również zwierzaka Wydowny - Shoo.

2014

Iris Clops

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'San Diego Comic Con Exlusive'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: BHN07
  • Numer modelu: BHN07

W tej serii grzywka Iris jest prosta, a jej włosy uplecione są w dwa, sięgające ud warkocze. Dziewczyna ubrana jest w fioletową tunikę z długim rękawem. Jej dół ozdobiony jest falbanką. Na ubraniu widnieje biała kamizelka z czarnym kołnierzem, ozdobiona różowymi wzorkami. W pasie lalka przepasana jest czarną tasiemką. Iris ubrana jest również w jeansowe rybaczki. Jej buty są różowe, na wysokim obcasie i zapinane na kostce. Ozdobione są one rysunkami przedstawiającymi oczy z zielonymi tęczówkami. Do lalki dołączona jest różowa torba z motywem oka, które widnieje na butach oraz zielony segregator.

Lalka Iris była dostępna do zakupienia na SDCCI 2014 w limitowanym dwupaku z Manny'm Taurem.

Manny Taur

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'San Diego Comic Con Exlusive'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: BHN07
  • Numer modelu: BHN07

W tej serii Manny ubrany jest w czerwoną koszulkę z krótkim rękawem. Widnieje na niej czarny wzór, przedstawiający labirynt ze strzałkami. Chłopak ubrany jest także w granatowe jeansy z białym melanżem. Buty lalki to brązowe trapery na czarnej podeszwie. Ich sznurówki są czerwone. Do lalki dołączony został szary plecak, czarna piłka z różowym logiem Monster High oraz czerwony segregator.

Lalka Manny'ego była dostępna do zakupienia na SDCCI 2014 w limitowanym dwupaku z Iris Clops.

2015

Djinni Grant

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Oficjalny art
  • Linia: 'San Diego Comic Con Exlusive'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Djinni związane są w wysoką kitkę. Jej uszy przebite są półprzeźroczystymi, fioletowymi kolczykami w kształcie błyskawic. Lalka ubrana jest w połyskujący top ze spiczastymi rękawkami. Jego lewa strona jest fioletowa, a prawa - błękitna. Djinni ubrana jest także w czarne spodnie z wysokim stanem, ozdobione złotym brokatem. Nogawki ubrania są luźne, ozdobione fioletowymi, połyskującymi wzorami i sięgają do kolan. Buty lalki są purpurowe i spiczaste. Utrzymują się na koturnie i ozdobione są różowym wzorkiem. Do lalki dołączono złotą lampę dżina oraz wymienną dolną część ciała - czarny ogon wykonany z dymu, ozdobiony fioletowymi wzorami.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Kieranem Valentine.

Kieran Valentine

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'San Diego Comic Con Exlusive'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Kierana ułożona jest po lewej stronie czoła. Czubek jego głowy ozdobione jest okularami w czarnych oprawkach. Chłopak ubrany jest w białą koszulę z kołnierzem oraz purpurową kamizelkę ze złotymi guzikami. Na nich widnieje czarna marynarka. Zdobią ją purpurowe obszycia oraz nadruk przedstawiający czerwoną różę na lewej klapie. Spodnie chłopaka są czarne i doczepiono do nich złoty łańcuch. Buty Kierana to czarne glany sięgające łydek.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Djinni Grant.

2016

Robecca Steam

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'San Diego Comic Con Exlusie'
  • Wydanie: lipiec 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii skóra Robecci jest metalicznie miedziana. Jej włosy są w kolorze chabru, kręcone i sięgają talii. Na głowie ma niebieski cylinder z brązowymi kółkami zębatymi. Uszy przebite są brązowymi kolczykami. Na ręce ma założoną fioletową rzeźbioną bransoletę. Lalka ubrana jest w niebieską sukienkę do kolan z bufiastymi rękawami i fioletową falbanką na dole i tasiemkami, ozdobioną brązowymi wzorami nit oraz kół zębatych. Wokół talii ma zapięty brązowy pasek, który przypomina części maszyny. Buty są niebieskie, na małym koturnie i zapinane na kostce.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Hexiciah Steam.

Heksycjusz Steam

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'San Diego Comic Con Exlusie'
  • Wydanie: lipiec 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii Heksycjusz jest krótko ostrzyżony i ma wąsa. Lalka ubrana jest w białą koszulę z rękawami do łokci, fioletowy krawat, niebieską kamizelkę w paski zapinaną na złote guziki, czerwone spodnie z nogawkami do kolan oraz białe skarpety z szarymi zdobieniami. W ręku trzyma brązowe pudełko z narzędziami. Buty są czarne z brązowymi zapięciami.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Robeccą Steam.

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'San Diego Comic Con Exlusie'
  • Wydanie: lipiec 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Frankie są związane w kitkę i sięgają talii. Grzywka opada na całe czoło. Nosi żółte okulary z oprawkami w kształcie błyskawic. Uszy przebite są niebieskimi kolczykami-kołami w kształcie piorunów. Na szyi ma srebrny nieśmiertelnik. Lalka ubrana jest w brązowy kombinezon z kołnierzem i paroma pomarańczowymi błyskawicami, dwoma kieszeniami na nogawkach i długimi rękawami. Na rękach ma czarne rękawiczki i bransolety. Wokół talii ma zapięty srebrny i niebieski pasek. Pod lewym kolanem ma zawiązaną neonowożółtą chustkę. Buty lalki to czarne kozaki na koturnie, ozdobione żółtymi piorunami. Do lalki dołączono czarne walkie-talkie, proton pack oraz figurkę Slimera.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls