Fandom

Monster High Wiki

Rządy Neferki

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rządy Neferki
Odcinki
Pic3.png
Sezon: 2 sezon
Premiera: 17 lutego 2012
Poprzedni: Podwójna osobowość
Następny: Powrót zza grobu
Obejrzyj na YouTube

Rządy Neferki (ang. Neferamore) – odcinek 33 drugiego sezonu Monster High, którego głównymi bohaterkami są Nefera de Nile wraz z siostrą, Cleo de Nile.

OpisEdytuj

Jeśli myślicie, że Cleo jest straszną trenerką dla Potworniarek, to zmienicie zdanie po treningu Neferki. Coś nam się wydaje, że nie skończy się to najlepiej dla Strach Składu...

StreszczenieEdytuj

Potworniarki spędzają pierwszy trening ze swoją nową trenerką: Neferką. Na początku oświadcza ona dziewczynom, że zamierza ich wytrenować tak, by wygrały kolejne zawody. Cleo zaczyna się wściekać mówiąc, że jej siostra jest zła. Ghoulia pokazuje potworniarkom artykuł, w którym pisze, że Neferka została wyrzucona z tygodnia mody za złe zachowanie. Idą one do dyrektorki prosząc, by cofnęła ona swoją decyzje. Ich prośba zostaje odrzucona. Dyrektorka zaklina ich i każe słuchać siostry Cleo. Neferka daje potworniarkom arkusz z nowym układem. Dziewczyny niechętnie go przyjmują. Neferka ocenia ich staranie jako totalną katastrofę. Postanawia zmienić układ. I znowu, i znowu... Po treningu Nefera oznajmia że popełniła jakiś mały błąd i że nie może ich dalej trenować. Przyjaciółki odbierają to jako rezygnacje. Siostra Cleo jednak informuje je, że nie będzie ich trenowała tylko Kizię Mizię i jej przyjaciółki, a straszyciółki wynosi do "składu B".

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tytuł Neferamore pochodzi od słowa "nevermore" (pl. nigdy więcej) spopularyzowanego przez wiersz Kruk.
  • Służący rodziny De Nile z wyglądu przypominają Anubisa bóstwa o głowie szakala z egipskiej mitologii.
  • Neferka wygrała zawody 4 razy z rzędu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki