FANDOM

Crest
Crest

 Ross Palony • Galeria 
Cytat1 Oh, myślałem, że to coś interesującego. Cytat2
Ross w odcinku Błąd krytyczny.
Ross Palony
Heath Skullette
Ross Palony
Wiek: 15
Zabójczy Styl: Wiem, że inni kolesie w MH czerpią modowe wskazówki od Heat-mastera, więc staram się nie zdradzać im zbyt wiele i zazwyczaj ubieram się przy nich zupełnie normalnie. Oczywiście kurtka z ognistymi rękawami jest podstawą - upiorki uważają, że jest naprawdę hot.
Ulubione zajęcie: Uwielbiam grać w gry wideo, zawsze mogę być w nich bohaterem, a gdy coś pójdzie nie tak, wystarczy nacisnąć reset.
Zwierzak: Zbieram na młodego smoka. Już prawie mi się udało, ale musiałem wydać wszystkie zaoszczędzone pieniądze na nową maszynę do lodów w szkolnej stołówce... nawet nie pytajcie.
Najbardziej irytująca rzecz: Gdy mówię "Panuję nad sytuacją", a jakiś upiór twierdzi inaczej! To tak jakby w ogóle nie mieli wiary w Heat-mastera.
Upiorna wada: Mam problem z impulsywnością/samokontrolą, co sprawia, że zupełnie przypadkiem i to w najgorszych z możliwych momentach, cały staję w płomieniach. Mój ojciec też twierdzi, że mam problem z koncentracją... Hej! Co to było?
Ulubione jedzenie: Najostrzejsze papryczki świata Ghost Chili - są jak wisienka na płonącym torcie.
Ulubiony przedmiot: W-F - Mogę popisywać się moimi szalonymi zdolnościami atletycznymi przed resztą uczniów.
Nielubiany przedmiot: Szalona nauka. Nie chodzi o to, że nie lubię tego przedmiotu, ale w klasie po prostu wszystko mnie rozprasza.
Ulubiony kolor: Czerwony i żółty.
Przyjaciele: Deuce Gorgon i Clawd Wolf
Dolldiaryicon Brak pamiętnika

Ross Palony (ang. Heath Burns) – jest synem żywiołaków ognia. Ma 15 lat. Ross nadal nie jest w stanie kontrolować swoich mocy, na czym cierpi nie tylko on, ale także jego otoczenie. Strach, podniecenie lub zwykła chwila roztargnienia wpływają na to, by chłopakowi zdarzyło się zniszczyć coś za pomocą ognia. Nie pomaga również to, że Ross jest impulsywny i niecierpliwy. Zarówno uczniowie i nauczyciele mają się na baczności, kiedy jest on zaangażowany w wykonanie jakiejś pracy. Ross często stara się o względy wielu dziewcząt, niestety z marnym skutkiem. Zyskał jednak zainteresowanie Abbey Bominable, która uważa go za zabawnego chłopaka.

Osobowość

Ross jest wielkim flirciarzem, niestety jego zaloty prawie nigdy się nie sprawdziły. Mało kto również postrzega charakter chłopaka z pozytywnej perspektywy. Co więcej, jest on zarozumiały, próżny, a jego zachowanie wydaje się na ogół odpychające. Ross nie jest również dobrym słuchaczem. Woli poświęcać całą uwagę sobie i rzadko kiedy trafia do niego to, co chcą mu przekazać inni. Mimo wszystko, chłopak jest bardzo pomocny, jednak kiedy działa w obronie kogoś. Ross jest również dość dziecinny.

Wygląd

Ross jest chłopakiem o rudych włosach uczesanych w irokeza. Kiedy chłopak się podnieci, zamieniają się one w słup ognia, co zazwyczaj powoduje liczne zniszczenia. Jego skóra ma natomiast jasnożółty odcień. Brwi Rossa mają ten sam kolor, co jego włosy, natomiast jego oczy mają brązową barwę. Chłopak jest dobrze zbudowany i zazwyczaj chodzi pewnym krokiem.

Klasyczny potwór

Zywiol

Żywiołak to rodzaj mitycznego potwora występującego w kinematyce i literaturze. Powiązane są one z konkretnymi żywiołami.

Żywiołakiem najczęściej jest duch, który jest ucieleśnieniem jednego z żywiołów: ognia (pod postacią ciepła), ziemi (stałości), woda (płynu) i powietrza (gazu). Posiadają oni nadprzyrodzone moce i są zazwyczaj niewidoczni dla zwykłych ludzi. Najczęściej żyją wśród drzew, zbiorników wodnych, dużych plantacji roślin, torfowisk, gór oraz złóż minerałów.

W XVI wieku, alchemik Paracelsus pogrupował żywiołaki na cztery grupy – Żywiołaki ognia (salamandry), Żywiołaki wody (ondyny), Żywiołaki ziemi (gnomy) oraz Żywiołaki powietrza (sylfy).

Zdolności

  • Płonąca głowa - Kiedy Ross ulega gwałtownym emocjom jego włosy zamieniają się w ogień. Z tego powodu często powoduje drobne wypadki.
  • Temperatura - Z powodu różnych uczuć poza płomieniem zamiast włosów jego ciało nabiera tak wysokiej temperatury, że jest w stanie coś podpalić czy zniszczyć tylko tego dotykając.

Umiejętności

  • Flirtowanie - Ciężko powiedzieć czy faktycznie ma do tego talent, ale Ross z całych swoich sił stara się zaimponować wielu dziewczynom w Monster High. Choć początkowo poza wyśmiewaniem i odrzuceniem nie przynosiło to żadnych rezultatów po czasie zyskał sympatię jednej z upiorek - Abbey Bominable.

Relacje

Rodzina

Ross jest synem elementów ognia. Oprócz tego, jest również kuzynem Holta Hyde/Jacksona Jekylla.

W książce ma starszą siostrę o imieniu Harmony.

Przyjaciele

Przyjaciele chłopaka to Clawd Wolf, Deuce Gorgon.

Ross utrzymuje także dobry kontakt z Slomanem Mortavitchem, Mannym Taurem, Holtem Hyde, Gillingtonem Webberem oraz Jacksonem Jekyllem.

W książce, chłopak przyjaźni się z Brettem.

Miłość

Przez to, że Ross jest wielkim flirciarzem, próbował zabiegać o względy wielu dziewcząt w szkole. W przeszłości spotykał się z Draculaurą, jednak związek ten nie przetrwał długo. Co więcej, próbował on zaimponować Frankie Stein, Scarah Screams i Jinafire Long, jednak bezskutecznie.

Obecnie jednak, Ross prawdopodobnie chodzi z Abbey Bominable. Dziewczyna uważa chłopaka za zabawnego i innego, niż wszyscy chłopcy, dlatego też darzy go wielką sympatią.

W książce chłopak spotyka się z Haylee Barron-Mendelwitz.

Zwierzę

Ross zbiera pieniądze na młodego smoka. Niestety wszystkie swoje oszczędności musiał wydać na nową maszynę do lodów na szkolnej stołówce.

Lalki

Classroom

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Classroom'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: BBC80
  • Numer modelu: BBC82

W tej serii Ross ubrany jest w pomarańczowo-szarą koszulkę, na której widnieje czarna baseballówka, z różowymi i białymi elementami przy rękawach, guzikach i kołnierzu. W pasie chłopaka znajduje się czerwony fartuszek z białym logiem Monster High w rogu. Spodnie lalki to granatowe jeansy-rurki, które dodatkowo mają wywinięte nogawki. Buty Rossa to czarne Vans-y z białą podeszwą, ozdobione płomieniami. Do lalki dołączona jest różowa rękawica kuchenna w czarną kratę, przeźroczysta miarka z różową łyżeczką, fioletowa cukiernica z zieloną przykrywką, żółta taca, zielony kubeczek, stojak na ciasto oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Abbey Bominable.

Ghoul Fair

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Fair'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW69
  • Numer modelu: CHW72

W tej serii Ross ubrany jest w czarną koszulkę z rękawkami sięgającymi łokci. Widnieje na niej nadruk przedstawiający płomienie. Oprócz tego, chłopak odziany został w granatowe, sięgające kolan szorty. Jego buty to pomarańczowe trampki z wygrawerowanym płomieniem. Do lalki dołączono czerwony patyk, na którym umieszczono dwie pianki.

Meta Timeline

  • 10 maja 2010: Ross pojawia się w webisodzie Zastępotworostwo.
  • 31 października 2010: Imię Palonego zostaje ujawnione w odcinku Nowy upiór w szkole.
  • 18 lutego 2011: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Rossa Palonego.
  • 5 kwietnia 2011: Ross pojawia się w książce Upiór z sąsiedztwa.
  • czerwiec 2011: Ross zostaje wspomniany w pamiętniku Lagoony z linii School's Out.
  • 12 lutego 2012: Ross zalicza swój debiut 3D w filmie Upiorna siła miłości.
  • 12 lutego 2013: Pierwsza lalka Rossa zostaje pokazana.
  • maj 2013: Pierwsza lalka chłopaka zostaje wydana w ramach serii Classroom.
  • 8 maja 2013: Profil Rossa został opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.

Ciekawostki

  • W filmach po angielsku i książkach ma na imię Heath Burns (w wolnym tłumaczeniu "Płonący Żar").
  • Polska nazwa postaci jest grą słowną od wyrazu "rozpalony".
  • Według japońskiego profilu Monster High na oficjalnej stronie Mattela, Ross chodzi z Abbey Bominable[1].

Przypisy

  1. Postacie Monster High (jap.)
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki