FANDOM

Images (2999).jpg

Romulus jest wilkołakiem alfa. Po raz pierwszy występuje w odcinku specjalnym Różnice kulturowe kłów i futer. Jest straszycielem Clawda z dzieciństwa. Clawdeen znała go nawet gdy był ślepym szczeniakiem. W odcinku "Różnice kulturowe kłów i futer" skłócił Draculaurę i Clawda. Wcześniej chodził do Liceum Półksiężycowego (ang. Crescent High School) Jego przyjacielem jest Dougey.

Klasyczny potwór

Wilkołak.JPG

Istnieje podanie rzymskie o dwoch braciach - Romulusie i Remusie. Wilkołak - w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka.

Relacje

Rodzina

W odcinku Jak to w rodzinie oznajmił, że ma dwie siostry. Niestety nie jest wiadome jak mają na imię.

Znajomi

Z tego co można zauważyć w odcinkach, przyjaźni się z Clawdem i Dougey'em.

Zwierzątko

Prawdopodobnie nie posiada.

Miłość

Obecnie nie wiadomo, czy się z kimś spotyka. W odcinku Miłosna Gorączka zaleca się do fioletowej wilkołaczycy.

Ciekawostki

  • Z podania o Remusie i Romulusie można wywnioskować, że brat Romulusa ma na imię Remus.

Galeria

Galeria webisodów

Telewizyjne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki