Wikia

Monster High Wiki

Robecca Steam

Dyskusja0
508stron na
tej wiki
Crest
Crest

 Robecca Steam • Galeria 

Cytat1 Sorry za spóźnienie... coś przegapiłam? Cytat2
Robecca w filmie „Upiorki rządzą
Robecca Steam
Postacie
Robecca Steam art
Wiek 116 lat
Zabójczy Styl Ja bym opisała swój styl jako niemodny i stary w obecnym czasie, mimo że zostałam niedawno poinformowana, że byłam całkowicie "steampunk" i dość "nowoczesna". To jest ulga, żaden potwór nie chce być uważany za nudnego.
Dziwaczna wada Mój wewnętrzny zegar nie zawsze prawdiłowo funkcjonuje i zdarza mi się zawsze przyjechać późno. Wydaje się nie do znaczenia ile alarmów ustawić lub nosić zegarki , nic nie pomaga.
Zwierzę Kapitan Penny jest moim mechanicznym pingwinem. Skrzydła są zbędne, gdy jest wyposażony w rakiety.
Ulubione zajęcie Używam moich rakietowych butów i potrafię robić akrobacje i sztuczki, które sprawiają, że inne potwory muszą się zatrzymać, aby mnie obejrzeć.
Najbardziej irytująca rzecz Deszcz.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Metalurgia.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Gotowanie. Trochę boję się wrzącej wody.
Ulubiony kolor Miedź.
Ulubione jedzenie Mimo, że mój mechanizm nie wymaga tradycyjnych potraw lubię herbatę imbirową.
Przyjaciele Rochelle Goyle i Frankie Stein
Dolldiaryicon Pamiętnik Robecci Steam

Robecca Steam – jest robotem, córką szalonego naukowca, który stworzył ją podobnie jak tata Frankie. Zadebiutowała w filmie "Wampigorączka piątkowej nocy", zaś w Polsce w filmie "Upiorki Rządzą". Niedawno pojawiła się w odcinku "To tylko awaria" serii 3. Była gwiazda łyżwo-rolek, założycielka sportu. Ghoulia ją naprawiła po tym jak granitowce z liceum gargulców ją zmiażdżyły.

Osobowość

Robecca jest uprzejma i zawsze chętna do niesienia pomocy innym. Dziewczyna zawsze się spóźnia, ponieważ jej wewnętrzny zegar nie działa prawidłowo. Na szczęście szybko potrafi nadrobić stracony czas.

Według filmu "Wampigorączka Piątkowej Nocy" była niezwyciężona w zawodach Maxjazdy Na Wrotkach, póki  w jednym z zawodów z gargulcami rozpadła się na kawałki. Ghoulia znalazła jej szczątki i po złożeniu jej, Frankie przywołała ją z powrotem do życia. Nie znalazły jednak części pozwalającej dziewczynie jeździć na odrzutowych butach, przez co nie mogła uczestniczyć w zawodach, póki pod koniec filmu nie został odnaleziony magiczny kawałek równowagi w pucharze mistrzostw.

Wygląd

"Skóra" robotki jest stworzona z miedzi i brązu, więc Robecca wygląda na opaloną. Jej długie, pofalowane włosy są czarne z ciemnoniebieskimi pasemkami. Na głowie ma brązowe gogle, a na nogach odrzutowe brązowe buty. Usta dziewczyny są koloru brązowego. Taki sam kolor mają również oczy Robecci, których źrenice mają kształt kół zębatych.

Klasyczny potwór

200px-Aibo-zoom

Robecca jest androidem, czyli mechanicznym urządzeniem przypominającym człowieka wykonującym automatycznie pewne zadania. Działanie robota może być sterowane przez człowieka, przez wprowadzony wcześniej program, bądź przez zbiór ogólnych reguł, które zostają przełożone na działanie robota przy pomocy technik sztucznej inteligencji. Roboty często zastępują człowieka przy monotonnych, złożonych z powtarzających się kroków czynnościach, które mogą wykonywać znacznie szybciej od ludzi. Domeną ich zastosowań są też te zadania, które są niebezpieczne dla człowieka, na przykład związane z manipulacją szkodliwymi dla zdrowia substancjami lub przebywaniem w nieprzyjaznym środowisku.

Relacje

Rodzina

Tata Robecci jest szalonym naukowcem. Jej mama zaś jest szaloną robotką, też wytworem jak i Robecca. Jej tata stworzył ją tylko dla siebie.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami Robecci są Rochelle Goyle i Frankie Stein.

Miłość

W książce "Przyjaciółki na zabój" w Robecce podkochuje się Cy Clops, przystojny cyklop.

Penny

Zwierzę

Domowym zwierzątkiem Robecci jest słodki mechaniczny pingwin Kapitan Penny.

Lalki

Basic V4

  • Lalka Robecci
  • Oficjalny art
  • Robecca w webisodach
  • Linia: 'V4'
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: X3652

W tej serii Robecca ubrana jest w czarną kamizelkę ze złotymi obszyciami oraz czarno-granatowo-białą sukienkę w stylu retro. Ozdobiona jest ona brązowymi rombami i kołami zębatymi. Sukienkę zdobi granatowa i metalowa imitacja sukienki. Brązowe buty upiorki pełne są różnorodnych trybików, kół zębatych i śrub. Sięgają one do łydek Robecci. Na prawej ręce dziewczyna ma granatową bransoletkę. Uszy robota zdobią brązowe kolczyki składające się z kół zębatych i śrubek. Włosy dziewczyny są pofalowane, czarno-granatowe. Na nich widnieją brązowe gogle lotnika. Wystaje z nich antenka. Do pudełka dołączona jest granatowa torebka, Kapitan Penny - pingwin Robecci oraz pamiętnik dziewczyny.

Dance Class

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • W webisodzie
  • Linia: 'Dance Class'
  • Wydanie: październik 2012, lipiec 2013
  • Numer asortymentu: Y0430, -
  • Numer modelu: Y0432, BBR89

Włosy Robecci sięgają do jej ramion. Są one zapięte w koka w stylu Amy Winehouse. Głowę upiorki zdobi brązowa opaska, do której przytwierdzony jest mały kapelusik w tym samym kolorze. Dziewczyna ma na sobie niebieską koszulkę z czarnym wzorem w stylu retro oraz fioletową sukienką ozdobioną czarnymi paskami imitującymi blachę, z której dziewczyna została zrobiona. Buty Robecci są brązowe i na koturnach. Podeszwę stanowią koła zębate. Całość przyozdobiona jest fioletową wstążką. Na prawym nadgarstku lalki znajduje się fioletowa bransoletka. Do pudełka dołączona jest również fioletowa torebka. W tej serii Robecca tańczy top.

Deluxe Fashion Pack

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Deluxe Fashion Pack'
  • Wydanie: grudzień 2012
  • Numer modelu: Y0402
  • Numer asortymentu: Y0407

W skład akcesoriów dla Robecci wchodzą dwa zestawy strojów. Pierwszy składa się z czarnej bluzki, ozdobionej szarym nadrukiem z czarnymi rombami oraz szarymi paskami, turkusowych szortów w cienkie, czarne paski oraz brązowego paska stworzonego z łańcucha i soczewki. Drugi zestaw do granatowa sukienka wiązana na szyi. Ozdobiona jest ona błękitną kokardą złotymi czaszkami i białymi bohomazami. Przepasana jest ona brązowym paskiem z zegarem na środku. Do pudełka dołączone są niebieskie buty na brązowym obcasie, brązowe kolczyki w kształcie serca oraz brązowo-niebieska torba.

Dead Tired 3

  • Lalka
  • Linia: 'Dead Tired 3'
  • Wydanie: wrzesień 2013
  • Numer asortymentu: ?
  • Oznaczenie modelu: BBR77

W tej serii włosy Robecci związane są w koński ogon. Czoło dziewczyny ozdobione jest grzywką ułożoną na bok. Na czole lalki znajduje się brązowa opaska na oczy, na której widnieją wzorki z kół zębatych. Robecca ubrana jest w błękitną bluzkę na czarnych ramiączkach, ozdobioną trzema czarnymi falbankami oraz białymi kołami zębatymi. Spodnie dziewczyny są granatowe. Rozpoczynają i kończą się falbanką, podobną do tej, która znajduje się na wyższej części garderoby. Oprócz tego, spodenki mają wzorek z białych poziomych pasków. Kapcie na obcasie lalki są metaliczno-brązowe. Znajduje się na nich podobizna pingwina z czarnymi goglami. Do lalki dołączony jest brązowy gramofon, do którego, zamiast płyt, wkłada się iCoffina (w tym przypadku brązowego).

Art Class

  • Lalka
  • W webisodzie
  • Linia: 'Art Class'
  • Wydanie: październik 2013
  • Numer asortymentu: BDF11
  • Numer modelu: BDD79

W tej serii włosy Robecci są niemal całkowicie granatowe. Jedynie grzywka dziewczyny, która jest zakręcona jest czarna. Na głowie lalki widnieją brązowe okulary spawacza. Jej uszy natomiast przebite są brązowymi kolczykami w kształcie zegarków. Robecca ubrana jest w fioletową koszulę z bufiastymi rękawkami i czarnymi guzikami oraz w czarną sukienkę na granatowych szelkach. Jest ona ozdobiona różowymi, żółtymi i niebieskimi paskami oraz niebieskimi kołami zębatymi. Co więcej, jest ona wykończona fioletową falbanką. Buty Robecci to granatowe kozaki sięgające łydek. Mają one brązową podeszwę i obcas. Do lalki dołączony jest brązowy palnik oraz metalowa rzeźba przez nią wykonana.

Ghoul's Alive!

  • Lalka
  • Linia: 'Ghoul's Alive!'
  • Wydanie: 2014
  • Numer asortymentu: CBL23
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Robecci są nieco skrócone, sięgają one ramion dziewczyny. Są one jednak tradycyjnie pokręcone. Na głowie lalki widnieją miedziane gogle z antenką. Jej uszy natomiast przebite są długimi, brązowymi kolczykami w kształcie kół zębatych. Robecca ubrana jest w czarną kamizelkę ze złotymi obszyciami oraz czarno-granatowo-białą sukienkę w stylu retro. Ozdobiona jest ona brązowymi rombami i kołami zębatymi. Sukienkę zdobi granatowa i metalowa imitacja sukienki. Brązowe buty upiorki pełne są różnorodnych trybików, kół zębatych i śrub. Sięgają one do łydek Robecci. Na prawej ręce dziewczyna ma granatową bransoletkę.

Robecca w tej serii wydaje mechaniczne odgłosy.

Coffin Bean

  • Lalka
  • Linia: 'Coffin Bean'
  • Wydanie: 2014
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Robecci jest prosta, a końcówki jej włosów są lekko zakręcone. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę z krótkimi, białymi rękawkami. Jej pierwsza część jest z złoto-czarne pionowe paski, a druga jest granatowa i ozdobiona czerwonymi i czarnymi kołami zębatymi. Co więcej, do ubranka przyczepiona jest złota broszka w kształcie serca z czerwonym oczkiem. Na prawym nadgarstku Robecci widnieje miedziana bransoletka, która jest jednocześnie zegarkiem. Buty dziewczyny są kremowe. Mają one czarny obcas i podeszwę, a ponadto, sięgają one nieznacznie za kostkę. Do lalki dołączony jest przeźroczysty kubek.

Meta Timeline

  • 22 września 2011: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Steam Robecca.
  • 30 grudnia 2011: strona internetowa Walmart przygotowuje się do wydania nowych postaci: Venus McFlytrap, Rochelle Goyle, Robecci Steam i Jacksona Jekylla.
  • 11 lutego 2011: pierwsza lalka Robecci jest przedstawiona na wystawie na American International Toy Fair.
  • początek kwietnia 2012: Robecca zostaje wspomniana w pamiętniku Rochelle i dzieniku Jacksona.
  • 13 kwietnia 2012: Profil Robecci zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High
  • 13 kwietnia 2012: "Oficjalny art" Robecci zostaje ujawniony.
  • 13 kwietnia 2012: Robecca zalicza swój debiut filmowy w filmie "Ucieczka ze skalnej czaszki"
  • początek lipca 2012: Wydana została pierwsza lalka Robecci.
  • 5 września 2012: Steam pojawia się w książce "Przyjaciółki na zabój".
  • 20 września 2012: Robecca pojawia się w webisodzie "To tylko awaria".

Ciekawostki

  • Z książki "Przyjaciółki na zabój" wiemy, że kiedy Robecca jest zdenerwowana, z jej uszu i nosa wydostaje się para wodna.

Więcej od Wikii

Losowa wiki