Fandom

Monster High Wiki

Różnice kulturowe kłów i futer

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Różnice kulturowe kłów i futer
Fright On DVD.jpg
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 31 października 2011
Poprzedni: Nowy upiór w szkole
Następny: Upiorna siła miłości
Obejrzyj film

Różnice kulturowe kłów i futer (ang. Fright On!) – drugi film pełnometrażowy Monster High. Swoją oficjalną premierą miał 31 października 2011 roku.

Opis

Głównym zadaniem Straszyceum jest zaszczepienie równości i harmonii między różnymi gatunkami upiorów. Dyrektor Głowenia Krewnicka wzywa uczniów na nadzwyczajny apel i komunikuje, że do Straszycełum przybędą nowi uczniowie z Liceum Dzwonnicy i Liceum Półksiężycowego. Ale co się stanie, kiedy nowi uczniowie – wilkołaki i wampiry – zaczną ze sobą walczyć? Czy tę sytuację opanuje specjalista od potworów, kurator Van Hellkrzyk i Chwaścina,którzy knują plan, mający na celu prowokowanie sprzeczek między obiema rasami. Chcą by Straszyceum zostało zamknięte.

Postacie

Ciekawostki

Referencje

  • Van Hellkrzyk jest nawiązaniem do Vana Hellsinga, łowcy potworów z powieści Brama Stokera Dracula.

Debiuty

Błędy

  • Okulary, które kupowała Draculaura pochodzą z linii Gloom Beach. Dziewczyna miała już je na sobie w poprzednich odcinkach.
  • Gdy Romulus i Clawd podają sobie ręce na sali gimnastycznej, kolczyk pierwszego z nich momentami zmienia swoje miejsce położenia.
  • Gdy Cleo ma na sobie strój z serii School's Out, jej bandaż na głowie chwilowo zmienia barwę ze złotej na czerwoną.
  • Kiedy Holt pojawia się na cmentarzu, kolory w jego bluzce są ukazane odwrotnie.
  • Choć wilkołaki z liceum Półksiężyca i wampiry z liceum Dzwonnicy zostały wcielone do Straszyceum nadal mają osobne drużyny sportowe.

Inne

  • W filmie po raz pierwszy ukazano wszystkie stroje z serii School's Out oraz pierwszą odsłonę serii Dead Tired.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki