FANDOM

Pyxis Prepstockings
Postacie
Pyxis Prepstockings
Ulubione zajęcie: Polo. Jestem wysportowana i pochodzę z rodziny mistrzów polo. Machałam kijem już jako źrebaczka.
Zabójczy Styl: Przyjaciółki mówią, że przesadzam z elegancją, ale ja po prostu czuję się dobrze we wszystkim, do czego pasują niebieskie wstążki.
Najbardziej irytująca rzecz: Nie, nie gram w waterpolo. Nie jestem do końca pewna, co to jest. Proszę, przestańcie o to pytać. Dziękuję.
Upiorna wada: Latanie w polo jest zabronione, ale czasami ponosi mnie radosne podniecenie i potem dostaję karę.
Przyjaciele: Aery Evenfall, Bay Tidechaser i Frets Quartzmane

Pyxis Prepstockings – monstaur, będący połączeniem koszmaru i pegaza.

Osobowość

Osobowość Pyxis nie jest obecnie znana.

Wygląd

Pyxis jest dziewczyną o różowych włosach z pojedynczym niebieskim pasmem. Na głowie ma dwa skręcone rogi. Jej oczy są niebieskie a brwi błękitne. Ludzka część ciała dziewczyny jest jasnoróżowa, natomiast końska - niebieska. Z jej pleców wystają pierzaste, błękitne skrzydła. Na tylnej nodze ma srebrne znaczki w kształcie kropek oraz podkowy w herbie.

Klasyczny potwór

Monstaur

Monstaur - hybryda koszmaru nocnego i potwora. Powstają one, kiedy zwykły koszmar zostaje schwytany podczas zderzenia snów. Koszmar przybiera wtedy cechy fizyczne potwora, w którego śnie został złapany.

Pegaz – w mitologii greckiej skrzydlaty koń zrodzony z krwi Meduzy, która trysnęła, gdy Perseusz odciął jej głowę.

Pegaz zamieszkiwał okolice źródła Pirene na Akrokoryncie. Odnalazł go tam Bellerofont, który przy użyciu złotego wędzidła, otrzymanego od Ateny, zdołał okiełznać rumaka. Przy jego pomocy heros pokonał Chimerę, planując następnie wznieść się na jego grzbiecie na szczyt Olimpu. W drodze na szczyt Bellerofont został jednak zrzucony z grzbietu skrzydlatego rumaka przez Zeusa. Na szczyt dotarł jedynie Pegaz. Od tego momentu służył on Zeusowi, który po śmierci przeniósł go na nieboskłon tworząc gwiazdozbiór Pegaza.

Relacje

Rodzina

Pyxis jest Monstaurem, będącym fuzją koszmaru i pegaza.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Pyxis są Aery Evenfall, Bay Tidechaser oraz Frets Quartzmane.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Pyxis posiada zwierzaka.

Lalki

Fright-Mares

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DGD13

Pyxis ubrana jest w niebieską czapeczkę z daszkiem, która utrzymuje się na niebieskiej opasce oraz różową koszulkę polo bez rękawków. Ma czarny, trzyczęściowy pasek z klamrami i wstęgami. Poniżej kolan ma założone srebrne ochraniacze wyglądem przypominające wstęgi.

Meta timeline

  • 8 października 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Pyxis Prepstockings.
  • 1 stycznia 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Pyxis zostało pokazane w internecie.
  • 14 lutego 2015: Lalka Pyxis zostaje oficjalnie pokazana na New York Toy Fair.
  • 25 czerwca 2015: Oficjalny art Pyxis zostaje ujawniony.
  • 25 czerwca 2015: Profil Pyxis zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • lipiec 2015: Pierwsza lalka Pyxis zostaje wydana w ramach serii Fright-Mares.

Galeria

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki